|
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
יוווווווווווווו
אני לא מאמין ששחכתי את הטראק הזה!!!!!!
אני כל כך אוהב אותו
אני שומע אותו כללללל הזמן....
הבאתי אותו לחבר שלי שהוא במקרה דיי גיי אז אני מקווה לשמוע אותו במסיבה הבאה
:) |
תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by §chop¥
תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה | תגידו מאיפה עוד מורידים קליפים חוץ
מ - קזה / מורפיוס |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by §chop¥
תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה |
כןןןןן
זה מטריף אחי!!!!!!!
אתה רואה את כולם באור כחול כזה
פתאום הוא מרים ידיים אתה רואה את הדברים האלו עפים
אחרי זה עוד פעם אתה רואה את האורות משתגעים
דייייייי זה הורס |
|
|
| DjChook |
| טוב קיצר מי שולח לי את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אני שמעתי את דפנטלני ששם אותו עידן גוטמן ביום שישי האחרון
וזה היה פצצה
הוא שם גם את IN MY MIND ׂ)(YOMC REMIX
אופס פיספסתי קצת עם הסוגריים לא נורא
בכל מקרה השני מקפיצים אותי כרגע(כי את הMAM עוד לא שמעתי בדיסקוטק
אבל
Ayumi - Trauma (dumonde)
beam&cyrus - this is our music (ORIGINAL1!!!)
&
Brooklyn - club bizzare (scot project)
ואנג'ל של פרידג' באמת קטלנייי
הייתי חורש עליו פעם
אהה וגם RAMP הקפיץ אותי
ותלכו להזדיין כולכם אבל
iio - rapture (riva remix)
:D :D :D :D |
אני לא יודע אם התכוונת לזה או לא
אבל חוץ מאיו ומ בים&סירוס
שמעתי את כולם במסיבות
את איו לא ישימו במסיבות למה זה לא ממש הסגנון של הדיג'יים בארץ
ובים &סירוס זה חדש מדי בשביל שיהיה להם
על
yomc - in my mind
חורשים משהו מטורף וגם על קלאב ביזאר |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא יודע אם התכוונת לזה או לא
אבל חוץ מאיו ומ בים&סירוס
שמעתי את כולם במסיבות
את איו לא ישימו במסיבות למה זה לא ממש הסגנון של הדיג'יים בארץ
ובים &סירוס זה חדש מדי בשביל שיהיה להם
על
yomc - in my mind
חורשים משהו מטורף וגם על קלאב ביזאר |
אתה רציני או שזה בצחוק
איך שזה יצא שמים את זה בכל חור שאני נמצא בוא
ואלף פעם לפחות
Btw
Iio אני מתכוון ל |
|
|
| Gil Shwarts |
אני הייתי רוצה לשמוע (לא לנגן...) את
DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix)
ואת
Signum - First Stike (Original)
אני חושב ששני הטראקים האלה פשוט גדולים! |
|
|
| DjChook |
בונא אתה ראסמי שיכור
כל דיג'יי שם את אייו
אפילו שומעים אותו כמה פעמים במסיבות
זה מה שקורה עם טראק ממוסחר
כמו
MELT TO THE OCEAN
הקטלני דרך אגב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
בונא אתה ראסמי שיכור
כל דיג'יי שם את אייו
אפילו שומעים אותו כמה פעמים במסיבות
זה מה שקורה עם טראק ממוסחר
כמו
MELT TO THE OCEAN
הקטלני דרך אגב |
כן שיר ענק
האמת עם זה לא היה קוסמיק זה יכל להיות יוצר טוב אםילו
זה קצת חזק מידי אבל זה אדיר! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
אתה רציני או שזה בצחוק
איך שזה יצא שמים את זה בכל חור שאני נמצא בוא
ואלף פעם לפחות
Btw
Iio אני מתכוון ל |
וואי אחי... זה באמת לא יצא טוב
התכוונת ל
Ayumi hamasaki - trauma (dumonde remix)
איו=ayu
סליחה על הבלבול |
|
|
| DjChook |
| טראומה קטלני, מישהו יודע איזה שפה זאת ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
טראומה קטלני, מישהו יודע איזה שפה זאת ? |
יפנית
וזה שיר שלה שאני אוהב למה אין מילים |
|
|
|
|