return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
טראק שאתם הכי אוהבים\רוצים לשמוע במסיבה.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
§chop¥
quote:
Originally posted by DJ-Energy


יוווווווווווווו
אני לא מאמין ששחכתי את הטראק הזה!!!!!!
אני כל כך אוהב אותו
אני שומע אותו כללללל הזמן....
הבאתי אותו לחבר שלי שהוא במקרה דיי גיי אז אני מקווה לשמוע אותו במסיבה הבאה
:)


תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה
DjChook
quote:
Originally posted by §chop¥


תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה
תגידו מאיפה עוד מורידים קליפים חוץ

מ - קזה / מורפיוס
DJ-Energy
quote:
Originally posted by §chop¥


תגיד ראית את הקליפ ?
משהו מטורף !!!
מי שלא ראה מפספס....אחרי שרואים את הסרט מרגישים כאילו שומעים את השיר בפעם הראשונה


כןןןןן
זה מטריף אחי!!!!!!!
אתה רואה את כולם באור כחול כזה
פתאום הוא מרים ידיים אתה רואה את הדברים האלו עפים
אחרי זה עוד פעם אתה רואה את האורות משתגעים
דייייייי זה הורס
DjChook
טוב קיצר מי שולח לי את זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אני שמעתי את דפנטלני ששם אותו עידן גוטמן ביום שישי האחרון
וזה היה פצצה

הוא שם גם את IN MY MIND ׂ)(YOMC REMIX

אופס פיספסתי קצת עם הסוגריים לא נורא

בכל מקרה השני מקפיצים אותי כרגע(כי את הMAM עוד לא שמעתי בדיסקוטק

אבל

Ayumi - Trauma (dumonde)
beam&cyrus - this is our music (ORIGINAL1!!!)
&
Brooklyn - club bizzare (scot project)

ואנג'ל של פרידג' באמת קטלנייי

הייתי חורש עליו פעם

אהה וגם RAMP הקפיץ אותי


ותלכו להזדיין כולכם אבל

iio - rapture (riva remix)

:D :D :D :D


אני לא יודע אם התכוונת לזה או לא

אבל חוץ מאיו ומ בים&סירוס
שמעתי את כולם במסיבות

את איו לא ישימו במסיבות למה זה לא ממש הסגנון של הדיג'יים בארץ
ובים &סירוס זה חדש מדי בשביל שיהיה להם

על
yomc - in my mind
חורשים משהו מטורף וגם על קלאב ביזאר
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני לא יודע אם התכוונת לזה או לא

אבל חוץ מאיו ומ בים&סירוס
שמעתי את כולם במסיבות

את איו לא ישימו במסיבות למה זה לא ממש הסגנון של הדיג'יים בארץ
ובים &סירוס זה חדש מדי בשביל שיהיה להם

על
yomc - in my mind
חורשים משהו מטורף וגם על קלאב ביזאר


אתה רציני או שזה בצחוק
איך שזה יצא שמים את זה בכל חור שאני נמצא בוא
ואלף פעם לפחות
Btw
Iio אני מתכוון ל
Gil Shwarts
אני הייתי רוצה לשמוע (לא לנגן...) את
DJ Tiesto - Urban Train (Wippenberg Mix)
ואת
Signum - First Stike (Original)

אני חושב ששני הטראקים האלה פשוט גדולים!
DjChook
בונא אתה ראסמי שיכור

כל דיג'יי שם את אייו

אפילו שומעים אותו כמה פעמים במסיבות

זה מה שקורה עם טראק ממוסחר

כמו
MELT TO THE OCEAN
הקטלני דרך אגב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
בונא אתה ראסמי שיכור

כל דיג'יי שם את אייו

אפילו שומעים אותו כמה פעמים במסיבות

זה מה שקורה עם טראק ממוסחר

כמו
MELT TO THE OCEAN
הקטלני דרך אגב


כן שיר ענק

האמת עם זה לא היה קוסמיק זה יכל להיות יוצר טוב אםילו

זה קצת חזק מידי אבל זה אדיר!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher


אתה רציני או שזה בצחוק
איך שזה יצא שמים את זה בכל חור שאני נמצא בוא
ואלף פעם לפחות
Btw
Iio אני מתכוון ל


וואי אחי... זה באמת לא יצא טוב
התכוונת ל
Ayumi hamasaki - trauma (dumonde remix)
איו=ayu

סליחה על הבלבול

DjChook
טראומה קטלני, מישהו יודע איזה שפה זאת ?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
טראומה קטלני, מישהו יודע איזה שפה זאת ?


יפנית

וזה שיר שלה שאני אוהב למה אין מילים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement