|
NU-NRG i Malmö - 05/11 ?
|
View this Thread in Original format
| staz |
från deras hemsida: 05.11.05 SLAGHTUSET @ MALMO' SWEDEN
inget jag sett promotas ännu dock? weird. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag tror det blir av först då jag ser nån arrangör gå ut med detta... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tror det blir av först då jag ser nån arrangör gå ut med detta... |
Andreas (Rotor/Ace event) gick väl ut med detta samtidigt som infon till förra festen i malmö.. men sen drog han tillbaka det från hemsidan.. Så man undrar ju lite hur det ligger till! Tiden rinner iväg.. ;Q |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Andreas (Rotor/Ace event) gick väl ut med detta samtidigt som infon till förra festen i malmö.. men sen drog han tillbaka det från hemsidan.. Så man undrar ju lite hur det ligger till! Tiden rinner iväg.. ;Q |
Fick mail från Guiseppe i Nu-NRG idag om att de verkligen ska komma den 5:e. Men Andreas har jag inte pratat med på ett tag så jag vet egentligen inte hur säkert det är. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Hoppas verkligen att dom kommer, Nu-NRG vore ju SÅ grymt att få uppleva på hemmaplan!
Jag har redan planerat ihop en bil härifrån, inte svårt att få med polare när man drar igång ett liveset från "Orgasmatron" :D
Vefan, hoppas det blir lika kul som senast jag va på slagt (Marco V). |
|
|
| reveal |
| Och så har vi en förfest hos Irish att se fram emot också :p:toothless |
|
|
| CJ InterCity |
| någon som nämnde förfest? :thepirate |
|
|
| chjo |
| Någon som hört om det blir något av Nu NRG ?? Måste ju snart börja boka upp sig för den helgen i sådana fall. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by chjo
Någon som hört om det blir något av Nu NRG ?? Måste ju snart börja boka upp sig för den helgen i sådana fall. |
Eftersom det är så nära datumet nu och ingen arrangör har sagt ett pip så tror jag att vi kan med stor säkerhet säga att den här festen inte blir av. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Eftersom det är så nära datumet nu och ingen arrangör har sagt ett pip så tror jag att vi kan med stor säkerhet säga att den här festen inte blir av. |
Vafan händer!!?? :(
Typiskt att det ska skita sig när man sett fram emot och planerat in detta, då antar jag att löftena om j00f är bull också då :whip: |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
Och så har vi en förfest hos Irish att se fram emot också :p:toothless |
Hehe, verkar inte bli någon förfest hos mig denna gången heller. :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Hehe, verkar inte bli någon förfest hos mig denna gången heller. :toothless |
Haha, säkert du som ser till att fester inte blir av för att slippa förfest :p
Hur som helst tråkigt att det inte blir av... De kanske kommer nån annan gång? Andreas borde kunna svara? |
|
|
|
|