|
ILTA Monthly Awards - What Do You Say? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
יוצר החודש
רמיקסר החודש
תקליטן החודש
אלבום-יוצר החודש
אלבום-אוסף החודש
סט החודש
טראק החודש
לייבל החודש
תאכל"ס שמדברים על חודשים קצת קשה למדוד..
למה לפעמים ליוצר יכול לצאת 4-5 קטעים (שלו, או רמיקסים) בחודש
ולפעמים קטע אחד בחצי שנה...אז זה קצת קשה לדעתי לעשות הבחנה כזאת..
מה גם שלפי מה מסתכלים על החודש? לפי מתי שזה מוצג למכירה ? מתי ששומעים את זה בפעם הראשונה?
זה קטנוניות...אבל זה חשוב לדעת, למה לפעמים אני יכול להידבק לקטע משנת 2002 ובשבילי הוא קטע החודש.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יוצר החודש
רמיקסר החודש
תקליטן החודש
אלבום-יוצר החודש
אלבום-אוסף החודש
סט החודש
טראק החודש
לייבל החודש
תאכל"ס שמדברים על חודשים קצת קשה למדוד..
למה לפעמים ליוצר יכול לצאת 4-5 קטעים (שלו, או רמיקסים) בחודש
ולפעמים קטע אחד בחצי שנה...אז זה קצת קשה לדעתי לעשות הבחנה כזאת..
מה גם שלפי מה מסתכלים על החודש? לפי מתי שזה מוצג למכירה ? מתי ששומעים את זה בפעם הראשונה?
זה קטנוניות...אבל זה חשוב לדעת, למה לפעמים אני יכול להידבק לקטע משנת 2002 ובשבילי הוא קטע החודש.. |
לא הייתי קורא לזה קטנוניות אליאור
אבל משבאמת נדבק לקטע ישן מ-2002 ויודע שהוא כזה יכול פשוט לעשות תדבר הבא
"קטע ישן שלא יצא לי מהפלייליסט החודש"
לגבי איך מודדים אליאור כמו שאמרתי אם אתה שומע קטע חדש בסט שעדיין לא יצא (אני הייתי שואף שתאריך יציאה יהיה לפי תאריך היציאה של הפרומואים על דיסקים/ויינילים/אמפי שלושים למכירה) אז תמליץ עליו בתור קטע שמסתובב אצל השמות הגדולים (רצוי להביא דוגמאות לשתיים שלוש די גיים או אם זה אקסקלוסיבי לדי גיי אחד אז איזה די גיי ספציפי ניגן אותו)
לגבי אלבומים ממני לפחות יהיה נדיר שתקבלו המלצה ובכל מקרה מאחר ואני לא שומע הרבה משאני יעשה זה משהו אחר וכל אחד רשאי כמובן לעשות אותו דבר...כאשר אני כבר מקשיב לאלבום אני יתן ביקורת ב-150 מילים בערך על האלבום כולל ציון - וזה יהיה חלק מסיכום אותו חודש שלי
זהו אל תגבילו את עצמכם בכל קטגוריה לבחור
גם משיש לו רק שתי קטגוריות שהוא מרגיש שהוא יכול באמת להביע בהם דיעה מוזמן לעשות זאת |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא הייתי קורא לזה קטנוניות אליאור
אבל משבאמת נדבק לקטע ישן מ-2002 ויודע שהוא כזה יכול פשוט לעשות תדבר הבא
"קטע ישן שלא יצא לי מהפלייליסט החודש"
לגבי איך מודדים אליאור כמו שאמרתי אם אתה שומע קטע חדש בסט שעדיין לא יצא (אני הייתי שואף שתאריך יציאה יהיה לפי תאריך היציאה של הפרומואים על דיסקים/ויינילים/אמפי שלושים למכירה) אז תמליץ עליו בתור קטע שמסתובב אצל השמות הגדולים (רצוי להביא דוגמאות לשתיים שלוש די גיים או אם זה אקסקלוסיבי לדי גיי אחד אז איזה די גיי ספציפי ניגן אותו)
לגבי אלבומים ממני לפחות יהיה נדיר שתקבלו המלצה ובכל מקרה מאחר ואני לא שומע הרבה משאני יעשה זה משהו אחר וכל אחד רשאי כמובן לעשות אותו דבר...כאשר אני כבר מקשיב לאלבום אני יתן ביקורת ב-150 מילים בערך על האלבום כולל ציון - וזה יהיה חלק מסיכום אותו חודש שלי
זהו אל תגבילו את עצמכם בכל קטגוריה לבחור
גם משיש לו רק שתי קטגוריות שהוא מרגיש שהוא יכול באמת להביע בהם דיעה מוזמן לעשות זאת |
סבבה...פחות או יותר הייתי צריך אישור שלך לדברים למה אתה זה שהעלת את הרעיון..
הבנתי לאן אתה זורם עם זה, נשמע אחלה... |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לפעמים אני יכול להידבק לקטע משנת 2002 ובשבילי הוא קטע החודש.. |
קאמבק החודש:conf: |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זה קטנוניות...אבל זה חשוב לדעת, למה לפעמים אני יכול להידבק לקטע משנת 2002 ובשבילי הוא קטע החודש.. |
קלאסיקת החודש... |
|
|
| Shahar |
אולי כדאי לעשות
montly set
כל חודש עם הטראקים הכי טובים שיצאו? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אולי כדאי לעשות
montly set
כל חודש עם הטראקים הכי טובים שיצאו? |
מממ סט חודשי שימוקסס ע"י אחד מהאנשים בפורום...
הרעיון מעניין:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ סט חודשי שימוקסס ע"י אחד מהאנשים בפורום...
הרעיון מעניין:D |
כן ואפשר לעשות סבב..כל חודש דיג'יי אחר מהפורום ימקסס את הקטעים
זה קצת יכול להיות בעייתי בגללך
וחבל שצח בטוח לא יסכים לעזור..הוא אחד הטובים שבפורום
נקווה שאריק יצוץ
אם מישו יכול לשלוח לו אסמס כדי שהוא יצוץ פה שוב זה יהיה בנזונה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
כן ואפשר לעשות סבב..כל חודש דיג'יי אחר מהפורום ימקסס את הקטעים
זה קצת יכול להיות בעייתי בגללך
וחבל שצח בטוח לא יסכים לעזור..הוא אחד הטובים שבפורום
נקווה שאריק יצוץ
אם מישו יכול לשלוח לו אסמס כדי שהוא יצוץ פה שוב זה יהיה בנזונה |
נראה לי אין לו מחשב...
וצח כל דבר שתגיד לו הוא המוח שלו מתוכנת לענות רק דבר אחד
VOLEM DC10!!!
:D
בקשר אלי איכשהו כבר נסתדר כשנגיע לגשר נחצה אותו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נראה לי אין לו מחשב...
וצח כל דבר שתגיד לו הוא המוח שלו מתוכנת לענות רק דבר אחד
VOLEM DC10!!!
:D
בקשר אלי איכשהו כבר נסתדר כשנגיע לגשר נחצה אותו |
לאריק יש הוא אמר לי פשוט שלא יוצא לו להיכנס וזה
וצח בטח יגיד "עזוב אותי שחר אנלא מנגן טראנס די שתוק" ובקשר אליך נראה לי שבתור הוגה הרעיון יהיה נחמד אם אתה תהיה הראשון לא? |
|
|
| Glenn-Holmes |
חחחח לכבוד הוא לי
אתה רוצה שכבר נחצה את הגשר הבעייתי אני מבין.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחח לכבוד הוא לי
אתה רוצה שכבר נחצה את הגשר הבעייתי אני מבין.... |
חייבים מתישהו
נראה לי שזה רק יועיל
היום גיליתי שלאחד אצלנו יש 2 טכניקסים ופיוניר 600
והיה לו 2 סידיג'יי 1000 שהוא קנה את שניהם ביחד ב 6000 שקל
הוא מכיר טוב אחד שמיבא ציוד והשיג לו את זה במחיר שהוא מיבא או משו
קיצור הפתיע רצח
יש לו אוזניות
MDR700
וסנייזר |
|
|
|
|