return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ILTA Monthly Awards - What Do You Say? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חייבים מתישהו
נראה לי שזה רק יועיל

היום גיליתי שלאחד אצלנו יש 2 טכניקסים ופיוניר 600
והיה לו 2 סידיג'יי 1000 שהוא קנה את שניהם ביחד ב 6000 שקל
הוא מכיר טוב אחד שמיבא ציוד והשיג לו את זה במחיר שהוא מיבא או משו
קיצור הפתיע רצח
יש לו אוזניות
MDR700
וסנייזר


מממ בקיצור אם צריך לקנות משהו לפנות אליך?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ בקיצור אם צריך לקנות משהו לפנות אליך?


לא יודע כמה אני אוכל לעזור
הוא עיצבן אותי רצח
הוא חושב שדיג'יי שמנגן אלקטרו לא יכול להתמודד מול דיג'יי שמנגן קלאב טראנס

זה התחיל מזה שהוא אמר שאי אפשר להשוות את אסטריקס לארמין כי הם לא אותו סגנון
אחר כך הסברתי לו שאפשר להשוות טכניקה
ושעובדה שבדיג'יי מאג יש דיג'יים מכמה סגנונות שונים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אחר כך הסברתי לו שאפשר להשוות טכניקה
ושעובדה שבדיג'יי מאג יש דיג'יים מכמה סגנונות שונים

לא בדיוק נכון...
הרי המצעד הזה מושתת על בחירות של אנשים שונים
מהבחינה הזו יכול להיות גם שמישהו יבחר בדי גיי של מוזיקה שחורה...
המצעד הזה הוא לא דוגמה טובה..

לגבי ההשוואה בטכניקה כן אפשר לעשות במידה מסוימת השוואה...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא בדיוק נכון...
הרי המצעד הזה מושתת על בחירות של אנשים שונים
מהבחינה הזו יכול להיות גם שמישהו יבחר בדי גיי של מוזיקה שחורה...
המצעד הזה הוא לא דוגמה טובה..

לגבי ההשוואה בטכניקה כן אפשר לעשות במידה מסוימת השוואה...


למה לא בדיוק נכון אתה אומר בדיוק מה שאמרתי
והשתמשתי בדוגמא של מוזיקה שחורה
זה לא מצעד של קלאב טראנס
זה מצעד דיג'יים..
m0sh
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות

אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות

אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל


ההצבעה לדי גיי מאג נסגרה

מוש יום אחד אתה תבין שמוזיקה ורוב משאתה בכלל עושה בעולם הזה הוא לא חשוב...
m0sh
מה זה לא חשוב?
מי דיבר על זה שזה חשוב?
איך אתה קובע שזה חשוב


מוזיקה גורמת הנאה
ותאורית הכאוס בלי מוזיקה תהיה הרבה יותר קריטית מכאוס בלי המצעד הטיפשי הזה
שזה סתם צורך לדרג אנשים לפי מספר ויעני "רמה"
ברגע שלא יהיה לך אכפת מי מקום ראשון תאמין לי שיהיה לך יותר כיף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
מה זה לא חשוב?
מי דיבר על זה שזה חשוב?
איך אתה קובע שזה חשוב


מוזיקה גורמת הנאה
ותאורית הכאוס בלי מוזיקה תהיה הרבה יותר קריטית מכאוס בלי המצעד הטיפשי הזה
שזה סתם צורך לדרג אנשים לפי מספר ויעני "רמה"
ברגע שלא יהיה לך אכפת מי מקום ראשון תאמין לי שיהיה לך יותר כיף


זו האמת לגביך
אולי זו לא האמת לגבי?

תאוריית קאוס לא תאוריית קאוס
כל העולם הזה לפי דיעה מסוימת לא חשוב
עם מצעדים בלי מצעדים עם מוזיקה בלי מוזיקה
זה רק עולם לתיקון הנשמות

אז הנה הבאתי בקצרה תאורייה מאוד רווחת שקובעת שבאותה מידה שמצעדים לא חשובים כל המוזיקה לא חשובה...
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות

אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל


שטויות שטויות אבל כשמזמינים דיג'יי למסיבה תמיד רשום
place xx on dj mag chart
DjChook
MAKE LOVE NOT WAR

תכלס יגאל, אני אוהב את הפילוסופיה שלך

פתח פתח על זה איזה טרד

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
MAKE LOVE NOT WAR

תכלס יגאל, אני אוהב את הפילוסופיה שלך

פתח פתח על זה איזה טרד


יש לי לינק אם אתה רואה סרטים שם אתה מתחיל לחשוב על דברים עמוקים...
הרצאה למשל של רב אחד שלא זוכר כרגע את שמו אבל מדבר בגובה העיניים בשפה ברורה והכי חשוןב
לא פוסל את המדע
ומביא הוכחות מהמדע וממחקרים
DjChook
פתח פתח טרד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement