|
ILTA Monthly Awards - What Do You Say? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חייבים מתישהו
נראה לי שזה רק יועיל
היום גיליתי שלאחד אצלנו יש 2 טכניקסים ופיוניר 600
והיה לו 2 סידיג'יי 1000 שהוא קנה את שניהם ביחד ב 6000 שקל
הוא מכיר טוב אחד שמיבא ציוד והשיג לו את זה במחיר שהוא מיבא או משו
קיצור הפתיע רצח
יש לו אוזניות
MDR700
וסנייזר |
מממ בקיצור אם צריך לקנות משהו לפנות אליך? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ בקיצור אם צריך לקנות משהו לפנות אליך? |
לא יודע כמה אני אוכל לעזור
הוא עיצבן אותי רצח
הוא חושב שדיג'יי שמנגן אלקטרו לא יכול להתמודד מול דיג'יי שמנגן קלאב טראנס
זה התחיל מזה שהוא אמר שאי אפשר להשוות את אסטריקס לארמין כי הם לא אותו סגנון
אחר כך הסברתי לו שאפשר להשוות טכניקה
ושעובדה שבדיג'יי מאג יש דיג'יים מכמה סגנונות שונים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחר כך הסברתי לו שאפשר להשוות טכניקה
ושעובדה שבדיג'יי מאג יש דיג'יים מכמה סגנונות שונים |
לא בדיוק נכון...
הרי המצעד הזה מושתת על בחירות של אנשים שונים
מהבחינה הזו יכול להיות גם שמישהו יבחר בדי גיי של מוזיקה שחורה...
המצעד הזה הוא לא דוגמה טובה..
לגבי ההשוואה בטכניקה כן אפשר לעשות במידה מסוימת השוואה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא בדיוק נכון...
הרי המצעד הזה מושתת על בחירות של אנשים שונים
מהבחינה הזו יכול להיות גם שמישהו יבחר בדי גיי של מוזיקה שחורה...
המצעד הזה הוא לא דוגמה טובה..
לגבי ההשוואה בטכניקה כן אפשר לעשות במידה מסוימת השוואה... |
למה לא בדיוק נכון אתה אומר בדיוק מה שאמרתי
והשתמשתי בדוגמא של מוזיקה שחורה
זה לא מצעד של קלאב טראנס
זה מצעד דיג'יים.. |
|
|
| m0sh |
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות
אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות
אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל |
ההצבעה לדי גיי מאג נסגרה
מוש יום אחד אתה תבין שמוזיקה ורוב משאתה בכלל עושה בעולם הזה הוא לא חשוב... |
|
|
| m0sh |
מה זה לא חשוב?
מי דיבר על זה שזה חשוב?
איך אתה קובע שזה חשוב
מוזיקה גורמת הנאה
ותאורית הכאוס בלי מוזיקה תהיה הרבה יותר קריטית מכאוס בלי המצעד הטיפשי הזה
שזה סתם צורך לדרג אנשים לפי מספר ויעני "רמה"
ברגע שלא יהיה לך אכפת מי מקום ראשון תאמין לי שיהיה לך יותר כיף |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
מה זה לא חשוב?
מי דיבר על זה שזה חשוב?
איך אתה קובע שזה חשוב
מוזיקה גורמת הנאה
ותאורית הכאוס בלי מוזיקה תהיה הרבה יותר קריטית מכאוס בלי המצעד הטיפשי הזה
שזה סתם צורך לדרג אנשים לפי מספר ויעני "רמה"
ברגע שלא יהיה לך אכפת מי מקום ראשון תאמין לי שיהיה לך יותר כיף |
זו האמת לגביך
אולי זו לא האמת לגבי?
תאוריית קאוס לא תאוריית קאוס
כל העולם הזה לפי דיעה מסוימת לא חשוב
עם מצעדים בלי מצעדים עם מוזיקה בלי מוזיקה
זה רק עולם לתיקון הנשמות
אז הנה הבאתי בקצרה תאורייה מאוד רווחת שקובעת שבאותה מידה שמצעדים לא חשובים כל המוזיקה לא חשובה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
יום אחד תבינו שהמצעדים האלה והדירוגים האלו הם פשוט שטויות שלא חשובות
אני לא הצבעתי השנה בDJ MAG
ואני לא חושב שאני גם יצביע...עוד כמה זמן יש לך עוד בכלל |
שטויות שטויות אבל כשמזמינים דיג'יי למסיבה תמיד רשום
place xx on dj mag chart |
|
|
| DjChook |
MAKE LOVE NOT WAR
תכלס יגאל, אני אוהב את הפילוסופיה שלך
פתח פתח על זה איזה טרד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
MAKE LOVE NOT WAR
תכלס יגאל, אני אוהב את הפילוסופיה שלך
פתח פתח על זה איזה טרד |
יש לי לינק אם אתה רואה סרטים שם אתה מתחיל לחשוב על דברים עמוקים...
הרצאה למשל של רב אחד שלא זוכר כרגע את שמו אבל מדבר בגובה העיניים בשפה ברורה והכי חשוןב
לא פוסל את המדע
ומביא הוכחות מהמדע וממחקרים |
|
|
|
|