return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
piet bervoets en johan gielen
View this Thread in Original format
John
ben net terug uit scanners (=kuttent) waar bervoets en gielen draaiden...en teeerrrinnggg wat een relaxte sets zeg
wel jammer dat er geen hond naar scanners was gegaan..hooguit 200 man toen et op zn drukst was :( piet bervoets stond het eerste deel van zn set voor een paar mensen die aan de kant stonden te draaien...moet best rot zijn voor een dj
maar goed ik had alle ruimte om lekker uit mn dak te gaan :)
en der waren teveel kindjes van 13-15 :D
oke dat wou ik ff kwijt
:) :)
mzzzzzzzzlss
Ruben_Dubbink
waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's?

GreetZ RubDub
Flippe
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's?

GreetZ RubDub

idd ja, waar zit die tent.
Als er vaker bekende dj's komen moet ik daar ook maar es heen :)
John
dordrecht
amnesty international weg nogwat
www.scanners.fm
en der komen vaker bekende djs....alleen niemand komt er kijken =/
2e kerstdag komt marco v...=))
duss allemaal naar scanners?
mzzls
John
oh ja der hangt over et algemeen niet erg veel sfeer...maar dat komt door al die kutkindjes die alleen maar langs de kant durven staan :D :D :D en op een normale vrij/zat avond moet je er zeker NIET heen gaan :)
Akira
mmmm...dus er is geen deurbeleid???'TMF kwam toch ook wel es in scanners???
DJ_Massive
w0000t!!! Piet Bervoets behind the wheels en niemand op za dansvloer??
was da voor ne kuttent?? :p
Raymond
!!!!!!!!!! Ben het vergeten....... Naja Gielen was er ook, misschien ben ik het wel express vergeten HeHe
Piet Bervoets, draaid altijd steengoed ;)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
mmmm...dus er is geen deurbeleid???'TMF kwam toch ook wel es in scanners???


jij zag ook meteen je kansen?? met die 14 jarige enzow? :p
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk


jij zag ook meteen je kansen?? met die 14 jarige enzow? :p
HAHAHA henkie toch....14???alleen als ze echt heel lekker zijn ;)de grens is toch wel 16 hoor...haha :D

Henkie_henk
zo mooi he..

14 jaar: In welke groep zit jij?
Ik: Ik studeer
14 jaar: *studeer?* :eyes:
Gurian
Ma hoe jonger hoe nauwer, hoe nauwer hoe lekkerder

Hep ik van horen zeggen hoor :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement