return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טרד פילוסופיה - תפקידו של העולם בו אנו חיים (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
יאללה איזה חיים אחרי המוות

הלוואי
אבל זה סתם המצאה של האדם כי הוא לא יכול להתמודד עם זה שפשוט לא קורה כלום יותר.


רוצים לראות סרט טוב?

What the bleep do we know
Flotser
אני לא אספיק עכשיו לראות הסרט שהבאת אילן, אבל אני מכיר את הנושא

ראיתי על זה גם פעם תוכנית בערוץ 8 ואחד ההסברים לתופעה הזאתי של מוות קליני וזה שמרגישים שיוצאים מהגוף ורואים מנהרה וכו'....
שזה בעצם מן מנגון הגנה שנמצא במוח של כל בן אדם, ובגלל זה גם כולם רואים אותו דבר בערך.
והמנגנון הזה מגן על הבן אדם מהחוויה הקשה הזאתי של מוות ע"י מן הזיה כזאת מאוד נעימה
אפילו יש איזה סם אחד,...שנראה לי קוראים לו קטמין...... שכנראה יוצר אפקט דומה

אבל הם עדיין לא ידעו לקבוע בתוכנית מה באמת קורה....
אני אבל בכל זאת מאמין שיש נשמה וכו'...

ועכשיו הנושא של הטרד הוא:
"תפקידו של העולם בו אנו חיים"
ולדעתי תפקידו של העולם בו אנו חיים הוא למרר לי את החיים ולגרום לי סבל נפשי ולעשות ממני צחוק
...
:nervous:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
אני לא אספיק עכשיו לראות הסרט שהבאת אילן, אבל אני מכיר את הנושא

ראיתי על זה גם פעם תוכנית בערוץ 8 ואחד ההסברים לתופעה הזאתי של מוות קליני וזה שמרגישים שיוצאים מהגוף ורואים מנהרה וכו'....
שזה בעצם מן מנגון הגנה שנמצא במוח של כל בן אדם, ובגלל זה גם כולם רואים אותו דבר בערך.
והמנגנון הזה מגן על הבן אדם מהחוויה הקשה הזאתי של מוות ע"י מן הזיה כזאת מאוד נעימה
אפילו יש איזה סם אחד,...שנראה לי קוראים לו קטמין...... שכנראה יוצר אפקט דומה

אבל הם עדיין לא ידעו לקבוע בתוכנית מה באמת קורה....
אני אבל בכל זאת מאמין שיש נשמה וכו'...

ועכשיו הנושא של הטרד הוא:
"תפקידו של העולם בו אנו חיים"
ולדעתי תפקידו של העולם בו אנו חיים הוא למרר לי את החיים ולגרום לי סבל נפשי ולעשות ממני צחוק
...
:nervous:


מיכאל אחת הסיבות שתמיד פקפקתי בדת ובהסברים של הדת לתופעות היא ההתעלמות מהעובדות שמובאות במחקרים.
אני יגיד לך תאמת מקריאה ראשונית של משאתה מספר שדובר עליו שם
זה נשמע די עלוב ביחס להסבר שמובא בסרט ומהווה תפיסה בולטת ביהדות
אבל...אני ישמח לראות ואולי להשתכנע גם בצד הזה...
חבל שאתה לא זוכר שם שהסדרה שראית או משהו כזה..
bekol ram
ררררר....
אני אדם מאמין, כולנו משפיעים ומושפעים מכולנו .
העידן שלנו למזלנו טומן בתוכו המון מודעות וחשיפה חזקה למידע רוחני,
כמובן שהיכולות והתובנות מגיעות בהתאם לרצון לדעת.
החשיפה שלי התחילה לקראת סוף השירות הצבאי שלי, קראתי ספרים שונים
בינהם באדולינה של גבי ניצן, האלכימאי של פאולו קואלו, ועוד כמה
ספרים שעזרו לי לפתח את הדמיון ולהתחבר לתובנות שנמצאות בכולנו.
מאז שנכנסתי לעולם הזה ספר הוביל לספר, שהוביל לפגישות עם אנשים וצירופי מקרים שבנתיים גדולים מהתפיסה שלי,
כן יש שיגידו צירופי מקרים ותו לא, כמוני כמוכם, גם לי נטייה להאמין רק בדברים לוגים ורציונליים, אחד מהמכשולים הגדולים של התפיסה האנושית.
בנתיים אני יעצור פה, בכל מקרה אחרי שקראתי אתמול את הטרד הזה, נתקלתי היום באתר קבלה שמכיל כמה סרטים להורדה, יש שם גם מפגש בין המקובל ד"ר מיכאל לייטמן לבין המדענים של הסרט what the bleep do we know?
http://www.kabbalah.info/hebkab/kab...ience/index.php
DJ-Kreing^^
יש סם שנקרא
DMT
הסם הזה מגרה את אותם אזורים במח שפועלים ומפרישים חומרים כשהגוף במצב גסיסה, זתומרת דקות לפני שהגוף נכנס למוות קליני בדרך כלל...

הקטע הזה הוכך מדעית על ידי בדיקת אותות חשמליים ממוחות של אנשים תוך כדי מוות קליני...

כל מקרה, השימוש בסם הזה מתאפיין בהרגשת אילעיות וניתוק מוחלט בין חוט המחשבה והגוף...אנשים שהשתמשו בסם הזה מספרים שהם חוו תופעות של ניתוק הנשמה מהגוף, הבנה של כל סודות היקום, מפגש עם אלוהים וכו'...ממש בדומה לחוויות האנשים שחוזרים ממצב של מוות קליני.

מה המסקנה מהקטע הזה? לא יודע, אולי שכל העסק הזה של הגלגול נשמות אלוהים וכל זה הוא אח ורק בראש שלנו, מן דרך של המח להתמודד עם המוות...

קטע מעניין
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש סם שנקרא
DMT
הסם הזה מגרה את אותם אזורים במח שפועלים ומפרישים חומרים כשהגוף במצב גסיסה, זתומרת דקות לפני שהגוף נכנס למוות קליני בדרך כלל...

הקטע הזה הוכך מדעית על ידי בדיקת אותות חשמליים ממוחות של אנשים תוך כדי מוות קליני...

כל מקרה, השימוש בסם הזה מתאפיין בהרגשת אילעיות וניתוק מוחלט בין חוט המחשבה והגוף...אנשים שהשתמשו בסם הזה מספרים שהם חוו תופעות של ניתוק הנשמה מהגוף, הבנה של כל סודות היקום, מפגש עם אלוהים וכו'...ממש בדומה לחוויות האנשים שחוזרים ממצב של מוות קליני.

מה המסקנה מהקטע הזה? לא יודע, אולי שכל העסק הזה של הגלגול נשמות אלוהים וכל זה הוא אח ורק בראש שלנו, מן דרך של המח להתמודד עם המוות...

קטע מעניין


אם אכן יש ניסוי עם הוכחותתמדעיות למשאתה אומר אז אכן זה מחליש את אמיתות העולם הבא לפחות כמו שהחרדים תפסו אותו וכמו שאני הבנתי מהסרט שראיתי

אני ישמח אם תוכל להגיד לי איפה אני יכול לקרוא על המחקר הזה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם אכן יש ניסוי עם הוכחותתמדעיות למשאתה אומר אז אכן זה מחליש את אמיתות העולם הבא לפחות כמו שהחרדים תפסו אותו וכמו שאני הבנתי מהסרט שראיתי

אני ישמח אם תוכל להגיד לי איפה אני יכול לקרוא על המחקר הזה


אתה יכול לחפש על זה מידע פה:
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml

תקרא גם את החוויות של האנשים...כותבים שמה דברים ממש מוזרים חח
bekol ram
קטע חזק, סמים גורמים זעזוע לתפיסה המוכרת שלנו
ומביאים אותנו לראות מעבר לעצמנו, להניח לעצמנו למות (נשמע מוזר), ויתור על האגו, הערך עצמי שלנו ותפיסת העולם הרגילה שלנו.
יש אפשרות שאלוהים, העולם הבא וכל אלה הם מושגים שהאדם המציא.
בספר היצירה נכתב שהעולם נברא ב-32 דרכים שהם 22 אותיות ו-10 ספירות
לפי הבנתי זה אחד היסודות החזקים של הקבלה, אלוהים נתן לכל אחד מאיתנו את היכולת לברוא עולם, ואנו עושים זאת כל יום בעזרת הרצון והכוונה שלנו,
ומקבלים הסכמות או התנגדויות ליצירה שלנו.
הכוונה שלי בלברוא עולם היא פתיחת שיחה, פתיחת טרד, השתתפות בשיחה,
כולנו כלים שמעבירים כוונה מסויימת, רצון מסויים לפי האמונות שלנו.
הדרך שאנחנו שמים לב לפרטים בעולם שלנו, ונותנים להם משמעות או יותר נכון לימדו אותנו לתת להם משמעות מסויימת בדרך כלל לא קשורה למציאות כמו שהיא מתרחשת, וגורמת לנו לבזבז אנרגיה.

יצא לי לקרוא ספרים של קרלוס קסטנדה בשנים האחרונות,
מי שלא מכיר מדובר באנתרופולוג אמריקאי שחי בלוס-אנג'לס בשנות ה-60, במהלך העבודה שלו על צמחי מרפא שהיו בשימוש האינדיאנים במקסיקו הוא נפגש עם שאמאן בשם דון-חואן,
מאז הפגישה הוא נפגש עם דון חואן בדרך המקרה ומאז הפך לחניך שלו,
שמטרת החניכות היא לימודו את תפיסת העולם כמו שהוא ביסודו - אנרגיה טהורה, ודרכים לפתח ראייה ישירה של אנרגיה ועולמות אחרים שביכולות האנושיות לתפוס,
בתחילת החניכות של קרלוס, דון-חואן נתן לו סמים שונים על מנת לזעזע את תפיסת העולם הרגילה שלו, שהובילו אותו לראות דברים מדהימים ומטורפים,
רק מאוחר יותר הבין שהוא נצטרך לכל הסמים האלה בגלל האיחזות החזקה שיש לו בתפיסת העולם הרגילה שלו, כמו כולנו הפחד למות ולאבד שליטה מונע מאיתנו לראות מעבר לעצמנו.

העניין של גלגולים והעולם הבא כמו שאני תופס אותו נכון להיום,
שייך לתקופת החיים שלנו שקיימת עכשיו המשמעות בעיניי היא שבתור ילד הייתי בגילגול אחר,
ובעתיד העולם הבא יהיה הגילגול הבא,
והמעשים שלי בגילגול הזה ישפיעו על הגורל שלי בגלגול הבא,
ושל עוד הרבה אחרים
בתקווה לטובה.

מומלץ בחום לכל אוהבי המוסיקה ובמיוחד ליוצרים, ללמוד סינטזה
מדהים איך שהדברים מתחברים.
yahel222
quote:
Originally posted by m0sh
יאללה איזה חיים אחרי המוות

הלוואי
אבל זה סתם המצאה של האדם כי הוא לא יכול להתמודד עם זה שפשוט לא קורה כלום יותר.


רוצים לראות סרט טוב?

What the bleep do we know


אין לי סבלנות לסרט
אבל מוש צודק
אין עולם הבא ואין גלגול נשמות ואין כלום
הכל חארטה
מתים - אז מתים

במחזה המלט של שייקספיר אומרים - שהמוות הוא מדינה שלא התגלתה, שממנה שום תייר לא חוזר.
אז יש את הרפי שכל שמאמינים בעולם הבא ובפגישות מחזור בגן עדן.
ויש את אלה שלא קונים את החארטה הזו, אבל טוענים שהם לא בטוחים - פשוט כי הם מפחדים להודות.....
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yahel222
אין לי סבלנות לסרט
אבל מוש צודק
אין עולם הבא ואין גלגול נשמות ואין כלום
הכל חארטה
מתים - אז מתים

במחזה המלט של שייקספיר אומרים - שהמוות הוא מדינה שלא התגלתה, שממנה שום תייר לא חוזר.
אז יש את הרפי שכל שמאמינים בעולם הבא ובפגישות מחזור בגן עדן.
ויש את אלה שלא קונים את החארטה הזו, אבל טוענים שהם לא בטוחים - פשוט כי הם מפחדים להודות.....


אין לי כח לשפוך פה את כל הדעות האנטי-דתיות שלי אז אני יסכם את התגובה שלי ב

+1

גדול לפוסט האחרון
:)

Glenn-Holmes
דותן לא ציפיתי לכזו התנשאות ממך

אתה בטוח במאה אחוז שאין עולם הבא? - תסביר את הסיאנס אם כן...כי לקבלה יש הסבר לזה...אבל לך בטח אין - זו רק דוגמה אחת
למה להגיד רפי שכל?

ואולי תשפוך תאמת?
רוב אלא שחושבים שאין אלוהים פוחדים להתבטא בחד משמעיות מתוך חשש מאותו אלוהים במקרה שהם טועים בהנחה שלהם
bekol ram
תכלס.
זה שאתם מאמינים או לא באלוהים ובעולם הבא זו לא הנקודה,
מאחר שהרעיון של הטרד הוא תפיסת העולם שבו אנו חיים,
אל תסכמו את הדברים שלכם בלא מאמין והשאר שטויות,
תכתבו את הדרך שאתם תופסים את העולם,
לכל אחד מאיתנו נקודת התייחסות שונה זה בטוח,
אז תתנו יותר בסיס לאמונות וההשקפות שלכם.
צום קל וגמר חתימה טובה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement