return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טרד פילוסופיה - תפקידו של העולם בו אנו חיים
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב תאמת לא חשבתי לפתוח תטרד אבל נו חן רצה אז החלטתי ללכת על זה
בכל מקרה זה נושא מרתק ביותר ראיתי הרצאה למשל של כמעט שעה וחצי על תופעת המוות הקליני וגלגול נשמות ונותרתי עם פה פעור
מעניין ומותיר מחשבות רבות אחרי שכבר מסיימים לצפות באותה הרצאה
אני יכול להרחיב במילים אבל אם תקדישו שעה וחצי לצפות בקטע הוידאו
בלינק הזה
זה כבר ייתן לכם יותר משאני אוכל לכתוב פה
ובכלל האתר הזה מכיל עוד לינקים לעוד סרטים ואתם כולכם יכולים מתוך התעניינות להכנס ולצפות
תאמינו לי שזה מעניין מאוד
DjChook
אני אסתכל על זה מחר, היום כבר לא יצא . תודה

שתדעו לכם שאני אחד האנשים הפחות מאמינים
אבל אחרי כל מה שקורה לי וזה

אני מתחיל טיפהי ותר להאמין בנשמה ושהנפש משפיעה על הפיזיות
coby
:eek: :eek: :eek:


שעה וחצי

טוב נו אני מתחיל לראות..

אני אישית מאמין בחיים שאחרי אבל יש הרבה דברים שאנשים מאמינים כמו כוחות על טבעיים ולתקשר עם נשמות ודברים כאלה שלפי דעתי אף אחד פשוט לא מבין את הכח שיש לשכל שלנו, בקיצור הכל פסיכולוגי

גם אפשר לרפא את הגוף בעזרת הראש לפי דעתי וזה לא משהו רוחני...
YuVaL
טוב אני הרגע סיימתי לראות את זה
וזה באמת גורם לי לחשוב עכשיו על הרבה דברים...

אני זוכר בזמנו שדיברתי עם חבר שאח שלו חזר בתשובה.. אני זוכר גם אז שהוא אמר לי שפה בעולם שלנו.. אני חיים כמה... 70 - 80 שנה במקרה הטוב.. ופה אנחנו כאילו עומדים למבחן.. פה אנחנו צריכים לנקות את עצמינו מחטאים וכו'.. כדי שנוכל בסופו של דבר להגיע לעולם הבא.. ז"א לגן עדן ולא לגהנום..

ותאכלס זה גורם לך לחשוב.. אם זה באמת שווה לחיות את החיים האלו לעשות את כל מה שבראש שלך.. אבל אז בסופו של דבר אתה מוותר על ללכת לגן עדן.. אלה אתה חוזר לפה.. בגלגול אחר לכפר על החטאים והכל.. או שבסופו של דבר אתה מתנקה בגהנום... זה אחד הדברים המעניינים בלי ספק..
coby
טוב לא ראיתי הכל הכל כי הוא ממש חפר לי בשכל..

אבל אני מאמין ברוב הדברים שהוא אומר לא בגלל סיפורים ועדויות בגלל הגיון אחר שיש לי בראש..

יש הרבה תאוריות על הנושא הזה, בעקרון אני מאמין שיש עולם הבא, וזה לא דבר רע למות. ושהחיים הם כמו מבחן באמת כמו הגולם שמשלים את עצמו..
משחשוב להגיד זה שלא משנה כמה נחשוב עלזה אנחנו לא נמצא תשובה, אז זה דיי מיותר.. מה שכן אפשר לעשות זה לשפר את הדרך חיים, אבל לא להסחף ולחשוב שכל מה שהרבים אומרים זה נכון. הדת יכול להיות כמו כת לפעמים, בגלל שלאנשים יש מראה רישמי וחכם אז יש אנשים שעושים כל מה שהם אומרים להם.

אי אפשר להוכיח שום דבר מהדברים האלה על ידי עדויות וסיפורים.. בסך הכל כל אחד יכול לשכנע את רוב האנשים כל רעיון.. אז לא צריך להיות פנאט זה בסדר להאמין ולחשוב אבל יש אנשים שלוקחים אתזה רחוק מידי..
כמו שבאותה מידה יכולתי לראות הרצאה שעה וחצי על חייזרים או על איך שמוצאים הסברים מדעיים לתופעות רוחנות

מה שממש לא אהבתי בהרצאה הזאת שזה נראה לי כאילו הוא בא יותר לשכנע במקום לנקוט עמדה נטרלית ולהסביר, בסופו של דבר - תלמד תורה אתה תהיה מאושר אפילו אם תעבוד קצת פחות ..

לסיכום :
1. מזה משנה עכשיו נדע כשנמות זה לא יעשה לנו חיים יותר טובים אם נחפש תשובה למשהו שבחיים לא נמצא לו תשובה

2. צריך להנות מהחיים ולמצות אותם עד הסוף..
(מה שכן על חטאים לפי דעתי כן משלמים או בחיים או אחר כך)
(חטאים של פגיעה באחרים לא של הדלקת אש בשבת ^)

3. זה לא רע ללמוד תורה ודת אבל זה לא בסדר לקבל עלזה כסף בזמן שאחרים קורעים את התחת

3. הרבי הזה זיין לי בשכללללללללללללללל
Shahar
חבר שלי הביא לי פעם קלטת לשמוע הסבר של רב שראה מישהו שקם לתחיה אחרי מוות קליני
ויכול להיות שיש דברים כאלה

לדעתי באמת לא כדאי להיכנס לנושא הזה כי בנאדם שנכנס לזה יותר מדי יכול להתמכר ואז לדפוק לעצמו תחיים
פשוט להיות אנשים יותר טובים..השבוע דברתי עם יגאל על דת קצת
אני אישית מאמין שיש אלוהים כל יכול ושצריך לפחד ממנו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חבר שלי הביא לי פעם קלטת לשמוע הסבר של רב שראה מישהו שקם לתחיה אחרי מוות קליני
ויכול להיות שיש דברים כאלה


תראה תסרט מדובר שם על 8 מיליון אמריקאים שקמו ממוות קליני !

יש לי שכן שהיה במצב של מוות קליני (גיליתי את זה היום רק אחרי שדברתי עם אמא שלי על זה)והוא התאושש וחזר לחיים תקניים והיא אומרת שהוא מספר אותם דברים שאנשים שמביאים דוגמאות שלהם בסרט מספרים...
YO-I
סיימתי לראות את הסרט הזה עכשיו, הוא חזק ללא ספק
אני כאדם מאמין, בטוח שיש חיים אחרי המוות ושבאמת אנחנו כאן בשביל ייעוד מסויים שאנחנו ממשיכים אותו גם בעולם הבא

שורה תחתונה, תיהיו טובים אחד כלפי השני, תנצלו כל יום בחיים כאילו הוא האחרון בחייכם וכך תגיעו לשלווה

רק טוב
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תראה תסרט מדובר שם על 8 מיליון אמריקאים שקמו ממוות קליני !

יש לי שכן שהיה במצב של מוות קליני (גיליתי את זה היום רק אחרי שדברתי עם אמא שלי על זה)והוא התאושש וחזר לחיים תקניים והיא אומרת שהוא מספר אותם דברים שאנשים שמביאים דוגמאות שלהם בסרט מספרים...


שמע אני מאמין בזה
אני פשוט לא יודע אם הנשמה שלך עכשיו לא הייתה פעם מישהו אחר
או אפילו עכשיו באותו רגע אולי אתה חי בתור בנאדם אחר בעולם
ובחיים לא נדע את זה

ד"א אומרים שעיקום הזה בשפה העליונה זה כי מלאך גבריאל נוגע בך לא זוכר למה בדיוק
ואומרים שאתה כן יכול להיזכר בדברים בגילגול הקודם שלך

עזוב תכלס לא טוב להתעסק בזה אתה יכול להיכנס סתם לדברים שתלא רוצה
פעם גם התלבטתי אם מה שאנחנו מדברים ועושים באותו רגע קבוע מלמעלה
אי אפשר לדעת דברים כאלה
Goashem
מישהו יכול להסביר לי את הרעיון של גהינום ביהדות למה לפי כל מה שקראתי אין גיהנום. הרי גהנום הוא גיא בן הנום מקום בו מלכים היו עושים פולחנים זרים ושורפים ילדים לאלילים. ואם גן עדן הוא בעצם קירבת הנפש לאלוהים אז גהינום הוא בעצם החיים עכשיו לא? כי עכשיו אנו אמורים לטהר את עצמינו בכדי לבוא נקיים בפני אלוהים. לא ככה ?ץ

coby
אני יכול לשאול את המורה שלי לתנך הוא דתי מטורף..


אם אני יזכר אני ירשום פה
Shahar
quote:
Originally posted by coby
אני יכול לשאול את המורה שלי לתנך הוא דתי מטורף..


אם אני יזכר אני ירשום פה


עדיף מורה לתלמוד
אבל אף אחד לא יכול להוכיח אז עזבו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement