|
חדשותתתת חדשותתתתת חדשותתתתת
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
או יופי עידכנתה ונתתה לינק
תודה אחי, גדול! |
|
|
| MoSH_MaN |
| יובל יא גנב לינקים! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יובל יא גנב לינקים! |
חחחחחחחחח
אני זוכר שאז מוש שם את הפייל שרינג והורדת
חתיכת תחמן אתה... :D |
|
|
| MoSH_MaN |
לא....
זה גירסא אחרת
זה כמעעעעעעעעעעעעעעעעעט אותו דבר אבל יש הדבל כי אצלי היה EROR
והוא "גנב" את זה מג'יי די
היית לפחות מפסרם את הכתובת של הפוסט |
|
|
| Dj Moriano |
אז מה אם הוא גנב???
הוא גנב בשבלכם.....
וסתם רציתי לרשום משהו כי אני עברתי ל
supreme
מזל טוב לי.....
:) :) :) :) :) :) :) |
|
|
| eXeTik |
חחחחחח
מזל טוב מוריאנו ;)
בכל מקרה- לא מזיז לי מאיפה הוא השיג את זה
הארור שיגע לי ת'שכל
תודה אנרג'י :) |
|
|
| DJ-Energy |
אין בעד מה אחים שלי
:)
ומושון... רק לידע כללי
אני זה שהבאתי את ה
webspace
לשים את הטראק ב
TA..
בגלל זה גם הרשתי לעצמי לשים פה לינק..
אחרת לא הייתי מפרסם פה לינק בשבילכם.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אין בעד מה אחים שלי
:)
ומושון... רק לידע כללי
אני זה שהבאתי את ה
webspace
לשים את הטראק ב
TA..
בגלל זה גם הרשתי לעצמי לשים פה לינק..
אחרת לא הייתי מפרסם פה לינק בשבילכם.. |
אני יודע עדיין לא יפה... |
|
|
| DjChook |
חחח אהבתי
אבל בכל מקרה, תודה רבה
אני לא מבין מה אתם אוהבים להוריד בדירקט-דאונלווד אני הרבה יותר מעדיף לתקוע דברים ב PROCESSING
באודיאוגלאקסי |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אז מה אם הוא גנב???
הוא גנב בשבלכם.....
וסתם רציתי לרשום משהו כי אני עברתי ל
supreme
מזל טוב לי.....
:) :) :) :) :) :) :) |
גונב מגנב\רומני פטור...
:):):)
אני עכשיו
"in training"
:D :D :D |
|
|
| dj alonzo |
הורדתי את זה כבר ב
File Sharing
טראק נחמד למדי.... וגם הריפ די איכותי. |
|
|
|
|