|
סוגי המוזיקה האלקטרונית השונים!
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב אז ככה היום חבר שלי ששומע גרוב שאל אותי מה ההבדל בין פרוגרסיב ואפלפטינג ובכלל איך אני יודע מה זה מה ואללה לא ידעתי להסיבר לו את זה
איך אני יכול להסביר כזה דבר? |
|
|
| coby |
אתה יכול להגיד ככה :
פרוגרסיב - קצב טיפה יותר נמוך, יותר אינסטרומנטלי ,הרבה אפקטים, הדגש יותר על הקצב והסאונדים ..
( תקנו אותי אם אני טועה)
אפליפטינג - יותר אנרגטי , מאוד מלודי עם דגש על המלודיות וההורמוניה |
|
|
| m0sh |
פרוגרסיב זה לא הגדרה של מוזיקה אלקטרונית בכלל
זה קיים ברוק למשל
ותכלס זה השירים הכי טובים
בפרוגרסיב השירים מתקדמים והבנייה שלהם היא שונה מאצל אפליפטינג
לא קשור לצלילים
פרוגרסיב אמיתי טוב אתה לא תזכור איך הוא התחיל שתגיע לאמצע השיר |
|
|
| yaman |
תגיד לו שאפליפט יש מין חפיפה כזו לפסיי
ופרגרסיב זה יותר חפיפה לצ'יל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
תגיד לו שאפליפט יש מין חפיפה כזו לפסיי
ופרגרסיב זה יותר חפיפה לצ'יל |
הסבר גרוע דוד...
מוש באמת הסביר את זה מאוד נכון פרוגרסיב זה למעשה תת זאנר כמו שאפליפטינג זה תת זאנר
פרוגרסיב טראנס וזה משהו שלי אין הסבר אליו ואני לא תמיד אם בכלל מצליח להבין בכלל דומה לפסי טראנס
שמעתי את זה לפחות משתי אנשים שקשה לי להתווכח איתם יותר מדי...אבל מעולם לא הצלחתי להבין את הדמיון שאמור כביכול להתקיים
להערכתי בעיה אחת בפרוגרסיב טראנס היא שהזאנר הזה מתפתח בשנים האחרונות כל כך שהוא כבר זקוק להגדרות חדשות...
זה בעקבות סוגי מיזוגי סגנונות שמתקיימים גם בפרוגרסיב טראנס
אם זה טק משולב עם פרוגרסיב טראנס
ואם זה להזכירכם איירוייב שהפרוגרסיב טראנס שלו הוא מאוד אפליפטי - כמעט בלתי אפשרי... |
|
|
| Shahar |
היו ימים ש
solarcoaster (midway remix)
נחשב לדיפ טראנס |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
היו ימים ש
solarcoaster (midway remix)
נחשב לדיפ טראנס |
איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D |
איפה רועי שימליץ לנו על
Noyze - Hold Me
ויגיד מה שאמרת? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה רועי שימליץ לנו על
Noyze - Hold Me
ויגיד מה שאמרת? |
איפה אריק שיגיד שלא משנה מה הסגנון העיקר שאתה נמצא עם מישהו סקסי במיטה בזמן שאתה שומע תמוזיקה? :haha: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D |
amen brother ! |
|
|
| DjChook |
מה זה
HOLD ME
זה
STAY WITH ME :)
בכל מקרה, בתכלס פרוגרסיב לדעתי זה פשוט טיפה יותר אפל / חמקמק / ערמומי מאשר אפליפטינג, שאתה בתכלס יודע טוב מאד מתי השיר יגיע לשיא שלו ומתי לא
יכול להיות שבגלל זה הוא מושווה לפסיי
שבפסיי וכל הקטע של הבלבול, אתה לא באמת יודע איפה שיר מתחיל ושיר נגמר
מכיוון שאני לא חובב פרוגרסיב אני לא יכול להביא דוגמאות, אבל אני מאמין שזה הרעיון
אגב
תרגום בבילון למילה פרוגרסיב:
מתקדם, הולך ומחמיר, מודרני |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איפה אריק שיגיד שלא משנה מה הסגנון העיקר שאתה נמצא עם מישהו סקסי במיטה בזמן שאתה שומע תמוזיקה? :haha: |
איזה חן שיהיה הפרטנר של אריק להצעה?! :D |
|
|
|
|