return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סוגי המוזיקה האלקטרונית השונים!
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז ככה היום חבר שלי ששומע גרוב שאל אותי מה ההבדל בין פרוגרסיב ואפלפטינג ובכלל איך אני יודע מה זה מה ואללה לא ידעתי להסיבר לו את זה
איך אני יכול להסביר כזה דבר?
coby
אתה יכול להגיד ככה :

פרוגרסיב - קצב טיפה יותר נמוך, יותר אינסטרומנטלי ,הרבה אפקטים, הדגש יותר על הקצב והסאונדים ..
( תקנו אותי אם אני טועה)

אפליפטינג - יותר אנרגטי , מאוד מלודי עם דגש על המלודיות וההורמוניה
m0sh
פרוגרסיב זה לא הגדרה של מוזיקה אלקטרונית בכלל
זה קיים ברוק למשל
ותכלס זה השירים הכי טובים

בפרוגרסיב השירים מתקדמים והבנייה שלהם היא שונה מאצל אפליפטינג
לא קשור לצלילים
פרוגרסיב אמיתי טוב אתה לא תזכור איך הוא התחיל שתגיע לאמצע השיר
yaman
תגיד לו שאפליפט יש מין חפיפה כזו לפסיי

ופרגרסיב זה יותר חפיפה לצ'יל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
תגיד לו שאפליפט יש מין חפיפה כזו לפסיי

ופרגרסיב זה יותר חפיפה לצ'יל


הסבר גרוע דוד...

מוש באמת הסביר את זה מאוד נכון פרוגרסיב זה למעשה תת זאנר כמו שאפליפטינג זה תת זאנר

פרוגרסיב טראנס וזה משהו שלי אין הסבר אליו ואני לא תמיד אם בכלל מצליח להבין בכלל דומה לפסי טראנס
שמעתי את זה לפחות משתי אנשים שקשה לי להתווכח איתם יותר מדי...אבל מעולם לא הצלחתי להבין את הדמיון שאמור כביכול להתקיים

להערכתי בעיה אחת בפרוגרסיב טראנס היא שהזאנר הזה מתפתח בשנים האחרונות כל כך שהוא כבר זקוק להגדרות חדשות...

זה בעקבות סוגי מיזוגי סגנונות שמתקיימים גם בפרוגרסיב טראנס

אם זה טק משולב עם פרוגרסיב טראנס
ואם זה להזכירכם איירוייב שהפרוגרסיב טראנס שלו הוא מאוד אפליפטי - כמעט בלתי אפשרי...
Shahar
היו ימים ש
solarcoaster (midway remix)
נחשב לדיפ טראנס
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
היו ימים ש
solarcoaster (midway remix)
נחשב לדיפ טראנס


איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D


איפה רועי שימליץ לנו על
Noyze - Hold Me
ויגיד מה שאמרת?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
איפה רועי שימליץ לנו על
Noyze - Hold Me
ויגיד מה שאמרת?


איפה אריק שיגיד שלא משנה מה הסגנון העיקר שאתה נמצא עם מישהו סקסי במיטה בזמן שאתה שומע תמוזיקה? :haha:
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איפה מארק שיגיד לנו שלמי אכפת הסגנון תהנו מהמוזיקה וזהו? :D


amen brother !

DjChook
מה זה
HOLD ME
זה
STAY WITH ME :)

בכל מקרה, בתכלס פרוגרסיב לדעתי זה פשוט טיפה יותר אפל / חמקמק / ערמומי מאשר אפליפטינג, שאתה בתכלס יודע טוב מאד מתי השיר יגיע לשיא שלו ומתי לא

יכול להיות שבגלל זה הוא מושווה לפסיי
שבפסיי וכל הקטע של הבלבול, אתה לא באמת יודע איפה שיר מתחיל ושיר נגמר
מכיוון שאני לא חובב פרוגרסיב אני לא יכול להביא דוגמאות, אבל אני מאמין שזה הרעיון

אגב
תרגום בבילון למילה פרוגרסיב:

מתקדם, הולך ומחמיר, מודרני
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איפה אריק שיגיד שלא משנה מה הסגנון העיקר שאתה נמצא עם מישהו סקסי במיטה בזמן שאתה שומע תמוזיקה? :haha:


איזה חן שיהיה הפרטנר של אריק להצעה?! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement