|
beste dj binnen en buitenland
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| oke ff polletje |
|
|
| DJ_Siesta |
kep tog maar op mister armin gestemd, die vent roelt zo, zulke lekkere sets dattie geeft ...
PERFECT |
|
|
| AFTERNATIVE |
| MARCO V , lijkt me duidelijk , super sets |
|
|
| Chicane |
| Tiesto draait elke zaal waar dan ook wel plat, dus mijn vote gaat naar Ferry... offuh.. Armin, of... uhm.. neh.. toch Sie-esto maar :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Armin voor mij...stuk voor stuk lekkere sets! |
|
|
| -TAIS- |
| Nou, mijn stem is uiteraard naar Dave Clarke gegaan! NOT dus, omdat die er niet instond, wat een loooooser poll zeg :P, keus #2, Sander Kleinenberg, staat er ook al niet in. Dus geen stem van mij deze maal... |
|
|
| Gurian |
Doe mij maar Marco V, zijn sets vindt ik beter dan die van Tiësto
Lekker stampen als ik uitga en lekka relaxt luisteren als ik thuis
ben na Tiësto |
|
|
| Optimus Trance |
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!
Whehehe:D:D:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| ik hou het ook maar op Tiesto! |
|
|
| Remy D |
| Kan niet kiezen wie mijn favo is. Ten eerste zijn de muzieksoorten te verschillend om ze allemaal bij elkaar te zetten vind ik en ten tweede en veel belangrijker: Er hebben dit jaar zoveel dj's mooie dingen laten zien dat ik gewoon geen keus kan maken. Helaas |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!
Whehehe:D:D:D |
Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht :p
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!
GREETZ!! |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht :p
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!
GREETZ!! |
Mauro Picasso was dat toch? :D |
|
|
|
|