return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
beste dj binnen en buitenland
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
oke ff polletje
DJ_Siesta
kep tog maar op mister armin gestemd, die vent roelt zo, zulke lekkere sets dattie geeft ...

PERFECT
AFTERNATIVE
MARCO V , lijkt me duidelijk , super sets
Chicane
Tiesto draait elke zaal waar dan ook wel plat, dus mijn vote gaat naar Ferry... offuh.. Armin, of... uhm.. neh.. toch Sie-esto maar :D
HiGH_NrG
Armin voor mij...stuk voor stuk lekkere sets!
-TAIS-
Nou, mijn stem is uiteraard naar Dave Clarke gegaan! NOT dus, omdat die er niet instond, wat een loooooser poll zeg :P, keus #2, Sander Kleinenberg, staat er ook al niet in. Dus geen stem van mij deze maal...
Gurian
Doe mij maar Marco V, zijn sets vindt ik beter dan die van Tiësto
Lekker stampen als ik uitga en lekka relaxt luisteren als ik thuis
ben na Tiësto
Optimus Trance
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!

Whehehe:D:D:D
Ruben_Dubbink
ik hou het ook maar op Tiesto!
Remy D
Kan niet kiezen wie mijn favo is. Ten eerste zijn de muzieksoorten te verschillend om ze allemaal bij elkaar te zetten vind ik en ten tweede en veel belangrijker: Er hebben dit jaar zoveel dj's mooie dingen laten zien dat ik gewoon geen keus kan maken. Helaas

Bellie
quote:
Originally posted by Optimus Trance
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!

Whehehe:D:D:D


Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht :p
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!

GREETZ!!
Chicane
quote:
Originally posted by Bellie


Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht :p
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!

GREETZ!!



Mauro Picasso was dat toch? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement