|
ציוד
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
משהו יכול הסביר לי איזה ציוד צריך בשביל לתקלט
ואם אפשר אז גם מחירים |
|
|
| Hell_Copter |
שמע תומר...
תעבור פה על הט'רדים הקודמים ובטוח תמצא את כל מה שאתה מחפש
חבל לפתוח טופיק חדש על זה... |
|
|
| dj alonzo |
| אחי כבר היו לפחות חמישה ט'רדים על זה.. תעשה חיפוש:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
בשביל לתקלט אתה צריך מיקסר, שמטרתו הבסיסית היא לשלוט בעוצמת השירים שמתנגנים בו זמנית + פונקציות אחרות (תלוי במיקסר)
ואתה צריך גם מינימום שני מקורות כמו קומפקטים או פטיפונים...
ובקשר לאיפה לקנות את זה באמת יש פה מלאאאאא טרדים על הנושא...
אבל לא רשום שם מה צריך בשביל לתקלט וזה לא מובן מאילו אז כתבתי לך
:) |
|
|
| dj alonzo |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
בשביל לתקלט אתה צריך מיקסר, שמטרתו הבסיסית היא לשלוט בעוצמת השירים שמתנגנים בו זמנית + פונקציות אחרות (תלוי במיקסר)
ואתה צריך גם מינימום שני מקורות כמו קומפקטים או פטיפונים...
ובקשר לאיפה לקנות את זה באמת יש פה מלאאאאא טרדים על הנושא...
אבל לא רשום שם מה צריך בשביל לתקלט וזה לא מובן מאילו אז כתבתי לך
:) |
שכחת אוזניות אחי... יש כאלה שמתייחסים לאוזניות כפרט שולי, אבל בעצם זה אחד הדברים הכי חשובים! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו יכול הסביר לי איזה ציוד צריך בשביל לתקלט
ואם אפשר אז גם מחירים |
אתה צריך מה שנמרוד אמר וגם אוזניות
הטווח מחירים של מיקסרים הוא עצום הוא בין
500-6000 שקל
וטווח המחירים של הקומפקטים או של פטיפונים קצת יותר קטן הוא נע בין
3000-6500
לזוג
למרות שיש את ה
CDJ-1000
של פיוניר שהוא עולה 12000 לזוג אבל אני מניח שזאת לא אופציה
הקיצר תיהיה קצת יותר מדויק מה אתה רוצה איזה חברה
או איזה מחירים אנחנו נגיד לך אם שווה
'מבחינת איכות מחיר וכו
בינתיים לך לכמה אתרים ורשום את מה שאתה אוהב ותנסה למיין לפי מחירים
ואל תשכח שבארץ זה הרבה יותר יקר.....
אתרים:
www.123dj.com
www.pioneerprodj.com
www.music123.com
www.hoolywooddj.com
זה כל מה שעולה לי לראש עכשיו אבל נראה לי שזה מספיק |
|
|
| warpedd_ |
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים
אבל מה עם מגבר\רמקולים? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by warpedd_
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים
אבל מה עם מגבר\רמקולים? |
צודק אחי, למרות שאולי פה לא כתבתי, מבין מה שיש לי אוזניות זה הדבר שהכי יקר לי...
:):):)
בקשר למגבר אחי, בהנחה שאתה לא אורז ועובר להיות הדיג'י הראשי של
ID&T
ואפילו לא מסיבות קטנות יותר...
אם יש לך מע' סטריו זה בהחלט מספיק...
מהמיקסר אתה מחבר עם
RCA
(האדום לבן הזה)
למע' שלך וזה בהחלט מספיק...
(לא העלבתי או משהו נכון? הכול בצחוק ID&T בקשר ל)
:D :D :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים
אבל מה עם מגבר\רמקולים? |
בעיקרון אתה יכול לחבר גם רמקולים של מחשב, או כל רמקולים עם מגבר פנימי
אבל מה שאני מתכנן לקנות לעצמי זה סט של 4 רמקולים קטנים שזה כולל בפנים וופר ומגבר קטן. וזה יהיה אחלה לשישמוש ביתי
זה עולה בדיוטי פרי איזה 600 ש"ח |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
בעיקרון אתה יכול לחבר גם רמקולים של מחשב, או כל רמקולים עם מגבר פנימי
אבל מה שאני מתכנן לקנות לעצמי זה סט של 4 רמקולים קטנים שזה כולל בפנים וופר ומגבר קטן. וזה יהיה אחלה לשישמוש ביתי
זה עולה בדיוטי פרי איזה 600 ש"ח |
בן זונה!!!
:)
אני ראיתי מערכת של סוני, 5 רמקולים 2 גדולים 3קטנים יותר, עם איכול סאונד מדהימה
MHC-NX3AV :דגם
וזה היה ממש זול, הוא קנה את זה איפהשהו...
:):):)
אבל לי יש מע' של איווא בת זונה עם 2 רמקולים שבכל רמקול יש 6 חלקים!!!
זה פשוט ממש פצצהההההההה |
|
|
| Dj Moriano |
לי יש מערכת פצתתית חלקים
שלקחתי לאבא חורג שלי
מערכת חלקים של ONKIO
שתי רמקולים
125W R.M.S.
כל אחד
משהו ענק.... |
|
|
|
|