return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ציוד
View this Thread in Original format
warpedd_
משהו יכול הסביר לי איזה ציוד צריך בשביל לתקלט
ואם אפשר אז גם מחירים
Hell_Copter
שמע תומר...
תעבור פה על הט'רדים הקודמים ובטוח תמצא את כל מה שאתה מחפש
חבל לפתוח טופיק חדש על זה...
dj alonzo
אחי כבר היו לפחות חמישה ט'רדים על זה.. תעשה חיפוש:)
Dj-2TaLL
בשביל לתקלט אתה צריך מיקסר, שמטרתו הבסיסית היא לשלוט בעוצמת השירים שמתנגנים בו זמנית + פונקציות אחרות (תלוי במיקסר)

ואתה צריך גם מינימום שני מקורות כמו קומפקטים או פטיפונים...

ובקשר לאיפה לקנות את זה באמת יש פה מלאאאאא טרדים על הנושא...

אבל לא רשום שם מה צריך בשביל לתקלט וזה לא מובן מאילו אז כתבתי לך
:)
dj alonzo
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
בשביל לתקלט אתה צריך מיקסר, שמטרתו הבסיסית היא לשלוט בעוצמת השירים שמתנגנים בו זמנית + פונקציות אחרות (תלוי במיקסר)

ואתה צריך גם מינימום שני מקורות כמו קומפקטים או פטיפונים...

ובקשר לאיפה לקנות את זה באמת יש פה מלאאאאא טרדים על הנושא...

אבל לא רשום שם מה צריך בשביל לתקלט וזה לא מובן מאילו אז כתבתי לך
:)


שכחת אוזניות אחי... יש כאלה שמתייחסים לאוזניות כפרט שולי, אבל בעצם זה אחד הדברים הכי חשובים!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by warpedd_
משהו יכול הסביר לי איזה ציוד צריך בשביל לתקלט
ואם אפשר אז גם מחירים


אתה צריך מה שנמרוד אמר וגם אוזניות
הטווח מחירים של מיקסרים הוא עצום הוא בין
500-6000 שקל

וטווח המחירים של הקומפקטים או של פטיפונים קצת יותר קטן הוא נע בין
3000-6500
לזוג


למרות שיש את ה
CDJ-1000
של פיוניר שהוא עולה 12000 לזוג אבל אני מניח שזאת לא אופציה



הקיצר תיהיה קצת יותר מדויק מה אתה רוצה איזה חברה
או איזה מחירים אנחנו נגיד לך אם שווה
'מבחינת איכות מחיר וכו


בינתיים לך לכמה אתרים ורשום את מה שאתה אוהב ותנסה למיין לפי מחירים
ואל תשכח שבארץ זה הרבה יותר יקר.....

אתרים:
www.123dj.com
www.pioneerprodj.com
www.music123.com
www.hoolywooddj.com

זה כל מה שעולה לי לראש עכשיו אבל נראה לי שזה מספיק
dj alonzo
תנסה גם את האתר הזה:
www.audiolines.com
warpedd_
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים

אבל מה עם מגבר\רמקולים?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by warpedd_
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים

אבל מה עם מגבר\רמקולים?


צודק אחי, למרות שאולי פה לא כתבתי, מבין מה שיש לי אוזניות זה הדבר שהכי יקר לי...
:):):)

בקשר למגבר אחי, בהנחה שאתה לא אורז ועובר להיות הדיג'י הראשי של
ID&T
ואפילו לא מסיבות קטנות יותר...
אם יש לך מע' סטריו זה בהחלט מספיק...
מהמיקסר אתה מחבר עם
RCA
(האדום לבן הזה)
למע' שלך וזה בהחלט מספיק...

(לא העלבתי או משהו נכון? הכול בצחוק ID&T בקשר ל)
:D :D :D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by warpedd_
וקי סבבה
עכשיו עוד כמה דברים
הבנתי שאני צריך מיקסר ודיסקמנים\פטיפונים

אבל מה עם מגבר\רמקולים?


בעיקרון אתה יכול לחבר גם רמקולים של מחשב, או כל רמקולים עם מגבר פנימי
אבל מה שאני מתכנן לקנות לעצמי זה סט של 4 רמקולים קטנים שזה כולל בפנים וופר ומגבר קטן. וזה יהיה אחלה לשישמוש ביתי
זה עולה בדיוטי פרי איזה 600 ש"ח

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


בעיקרון אתה יכול לחבר גם רמקולים של מחשב, או כל רמקולים עם מגבר פנימי
אבל מה שאני מתכנן לקנות לעצמי זה סט של 4 רמקולים קטנים שזה כולל בפנים וופר ומגבר קטן. וזה יהיה אחלה לשישמוש ביתי
זה עולה בדיוטי פרי איזה 600 ש"ח


בן זונה!!!
:)
אני ראיתי מערכת של סוני, 5 רמקולים 2 גדולים 3קטנים יותר, עם איכול סאונד מדהימה
MHC-NX3AV :דגם

וזה היה ממש זול, הוא קנה את זה איפהשהו...
:):):)
אבל לי יש מע' של איווא בת זונה עם 2 רמקולים שבכל רמקול יש 6 חלקים!!!
זה פשוט ממש פצצהההההההה
Dj Moriano
לי יש מערכת פצתתית חלקים
שלקחתי לאבא חורג שלי


מערכת חלקים של ONKIO

שתי רמקולים
125W R.M.S.
כל אחד
משהו ענק....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement