return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Mastrubeertje (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Antony
nen hollander frans horen spreken is 1 van de leukste dingen ter wereld :p


Mwjha, dat is inderdaad zo. geld hetzelfde als we engels praten. Maargoed, wij proberen in vreemd elanden wel de taal te spreken. Duits, frans en engels worden er flink ingehakt op school. Ik heb frans laten vallen omdat ik een gemiddelde cijfer van 2.7 haalde. Niet echt hoog. :p
Icone
Zoveel gefrustreerde mensen hier? :)
New Wave
Over sex praten betekend niet meteen dat je gefrustreerd bent. :o
Nyah
quote:
Originally posted by New Wave
En ze moetsen eens engels leren. En als ze het kunnen moeten ze het eens spreken.

Look at the bright side of it. Zo ben je verplicht om Frans te babbelen als je in Frankrijk bent en onderhoud je je taal wat. ;)
Vorige week een curus gevolgd met 3 Fransen en diegene die de cursus gaf kon enkel engels en 1 Franse kon totaal geen Engels (buiten "hello euh..."). Dus alles moeten vertalen naar t frans. Was eigenlijk wel eens goed om mijn Frans/Engels wat bij te schaven :p.
quote:
Originally posted by New Wave
Over sex praten betekend niet meteen dat je gefrustreerd bent.

Neen tuurlijk ni :tongue2... :eek: Who said that :p.
New Wave
quote:
Originally posted by Nyah
Neen tuurlijk ni :tongue2... :eek: Who said that :p.


In Icone zijn/haar vraag. :)

Ik kan er niets aan doen maar frans praten zal ik nooit doen. Ik kan nog enkel il sont, el sont, nousavont, vousavee ofzo. :)
jp
Voorstellen? Nee bedankt. Als je wat wilt weten, dan vraag je het maar :p
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
In Icone zijn/haar vraag. :)


Haha, is da express of ken jij icone niet :p ?
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by New Wave
il sont, el sont, nousavont, vousavee ofzo. :)

ROFL

Ik ben nu Duits ah leren, maar ik zit nog maar aan 2 lessen, dus nog geen vetten.

En manueel komt ge soms tot betere orgasmes dan bij seks, hoewel dat laatste veel geestiger is natuurlijk :)
Bertn
quote:
Originally posted by mellow_head
Tell me about it, kga volgend jaar naar Marseille op verlof. Ben benieuwd hoe da gaat uitdraaie :) Heb Kroatië toch al overleefd (en daar zitte ook veel Duitsers en Nederlanders).



eerst zitten kakken op fransmannen, maar dan wel naar marseille op verlof gaan...

das echt wel debiel.
Xilver
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
En manueel komt ge soms tot betere orgasmes dan bij seks


Buh, met de juiste vrouw toch ni ze :)

Belgian Bonzai
Het schijnt dat ik dan ook biezonder goed ben met mijn handen :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bertn
eerst zitten kakken op fransmannen, maar dan wel naar marseille op verlof gaan...

das echt wel debiel.

:haha: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement