return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Mastrubeertje (pg. 8)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by New Wave
Willen de dames van het Beta forum nog meedoen met het Nederlands Kampioenschap zaadslikken?

Link http://www.nkzaadslikken.nl/?tb=1&p=061&pi=typein


Ik ruk me helemaal suf. Heb al 2 jaar geen relatie meer dus ik moet wel. Me schaap is lek en om nou steeds een nieuwe te kopen vind ik ook zo zonde van het geld.



rofl :p dieen

trailer, ik lig strijk tbh
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
rofl :p dieen

trailer, ik lig strijk tbh


Wat een kampioenschap ... Hoeveel deelnemers heeft da New Wave :D ?
New Wave
quote:
Originally posted by Push2005
Wat een kampioenschap ... Hoeveel deelnemers heeft da New Wave :D ?


Geen idee. :p Moet je je effe aanmelden en dan effe mailtje sturen. :p
jp
Ik vind het op zich niet verkeerd smaken :)
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik vind het op zich niet verkeerd smaken :)


gadverdamme man!!!
Push2005
quote:
Originally posted by jp
Ik vind het op zich niet verkeerd smaken :)


Krijg je 'n snoepje achteraf :stongue: ?
New Wave
Hij krijgt er hagelslag overheen. :)
jp
Het zit vol met eiwitten en proteinen dus het is nog gezond ook. Kijk als zo'n meid weigert te slikken en dingen gaan zeggen als 'dat doe ik niet, proef zelf maar hoe vies het is' dan neem ik graag de uitdaging aan.
New Wave
Ik moet vandaag trouwens weer rukken. Door de drukte op mijn werk heb ik nieteens de tijd gehad om een zwengel aan Tim Junior te geven.
Even kijken of me nieuwe film al binnen is. Me ballen doen pijn dus het moet er uit.
Push2005
De best te omschrijven smaak is " Zeewater met rouwe eieren"

New Wave
quote:
Originally posted by Push2005
De best te omschrijven smaak is " Zeewater met rouwe eieren"


Dan eet jij geen fruit. Je moet de hele week banaan eten. Als je vriendin dan je pap in haar mond heeft dan slikt ze het vast wel door.
jp
Het ruikt een beetje naar lentebloesem/kastanjes :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement