|
טוב סתם משהו בלי קשר לטראנסים אבל ראיתי שמדברים על צחוקים אז
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
שמעו לא יודע אם אתם יודעים אבל כל יום רביעי יש בצוותא משהו שקוראים לו אילתורים , עושים לכם משהו בסגנון של מי השורה הזאת רק שיש מלא מפורסמים הייתי שם שבוע שעבר והיו אדיר מילר, אלי מאלי ומריאנו , אסי וגורי (כן כן כל אלה על אותה במה) וזזזזזזזה ממש מצחיק אתם נשפכים מצחוק שעה וחצי וזה כזה אינטימי יש ככה איזה 100 אנשים וזה זול (40 שקל)
אני הולך גם היום ומחכה לראות כבר מי יהיה שם
מצטער שזה לא קשור לטראנסים וכאלה אבל ראיתי שדיברו על צחוקים וכל זה....
אז מי שאוהב דברים בסגנון הזה שינסה2:@)
:whip:
דרך אגב רציתי רק להגיד כמה אני שמייח להיות בפורום הזה אז תודה על שאתם כאן חבר'ה........... |
|
|
| eXeTik |
נשמע טוב... צריך לנסות פעם
בכל מקרה- ברוך הבא לפורומים
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברוכיייייייייייייייייייים הבאיייייייייייייייייייייים
:D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ברוכיייייייייייייייייייים הבאיייייייייייייייייייייים
:D :D :D |
זה רק אחד...
אז כולם כל מזל טוב,מזל טוב
ברוך הבא |
|
|
| Hell_Copter |
| ברוך הבא לפורום גבר!!! |
|
|
| Dj Black |
בורכים הבאים!
:stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| שמעתי על הדבר הזה אמרו לי שזה מצחיק סוף הדרך! |
|
|
| DjChook |
| ברוכים הבאים אח יקר! |
|
|
| DJentlman |
| רק רציתי להגיד (סליחה, לומר) תודה חבר'ה:@) |
|
|
| Hell_Copter |
איזה סבבה
שנה שעברה היה לנו כזה יום ספורט בבית ספר
והכיתה שלי ניצחה
הבטיחו לנו פרס ולא הביאו אותו
אז תחילת השנה אמרנו למחנכת שיביאו לנו כבר את הפרס
היא ניסתה לארגן שיקחו אותנו לסרט כל הכיתה
ואז לפני שבוע איזה ילדה הציעה שנלך להופעה
קיצר אני הולך היום להופעה של ילדים סורגים על חשבון הבית ספר
הקלאסה של החיים!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה סבבה
שנה שעברה היה לנו כזה יום ספורט בבית ספר
והכיתה שלי ניצחה
הבטיחו לנו פרס ולא הביאו אותו
אז תחילת השנה אמרנו למחנכת שיביאו לנו כבר את הפרס
היא ניסתה לארגן שיקחו אותנו לסרט כל הכיתה
ואז לפני שבוע איזה ילדה הציעה שנלך להופעה
קיצר אני הולך היום להופעה של ילדים סורגים על חשבון הבית ספר
הקלאסה של החיים!!!! |
נראה לי שגם הכיתה שלי הולכת!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי שגם הכיתה שלי הולכת!!!! |
הולכת היום? |
|
|
|
|