return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טוב סתם משהו בלי קשר לטראנסים אבל ראיתי שמדברים על צחוקים אז
View this Thread in Original format
DJentlman
שמעו לא יודע אם אתם יודעים אבל כל יום רביעי יש בצוותא משהו שקוראים לו אילתורים , עושים לכם משהו בסגנון של מי השורה הזאת רק שיש מלא מפורסמים הייתי שם שבוע שעבר והיו אדיר מילר, אלי מאלי ומריאנו , אסי וגורי (כן כן כל אלה על אותה במה) וזזזזזזזה ממש מצחיק אתם נשפכים מצחוק שעה וחצי וזה כזה אינטימי יש ככה איזה 100 אנשים וזה זול (40 שקל)
אני הולך גם היום ומחכה לראות כבר מי יהיה שם

מצטער שזה לא קשור לטראנסים וכאלה אבל ראיתי שדיברו על צחוקים וכל זה....
אז מי שאוהב דברים בסגנון הזה שינסה2:@)

:whip:

דרך אגב רציתי רק להגיד כמה אני שמייח להיות בפורום הזה אז תודה על שאתם כאן חבר'ה...........
eXeTik
נשמע טוב... צריך לנסות פעם
בכל מקרה- ברוך הבא לפורומים
:)
Dj-2TaLL
ברוכיייייייייייייייייייים הבאיייייייייייייייייייייים
:D :D :D
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ברוכיייייייייייייייייייים הבאיייייייייייייייייייייים
:D :D :D


זה רק אחד...


אז כולם כל מזל טוב,מזל טוב
ברוך הבא
Hell_Copter
ברוך הבא לפורום גבר!!!
Dj Black
בורכים הבאים!
:stongue:
MoSH_MaN
שמעתי על הדבר הזה אמרו לי שזה מצחיק סוף הדרך!
DjChook
ברוכים הבאים אח יקר!
DJentlman
רק רציתי להגיד (סליחה, לומר) תודה חבר'ה:@)
Hell_Copter
איזה סבבה

שנה שעברה היה לנו כזה יום ספורט בבית ספר
והכיתה שלי ניצחה
הבטיחו לנו פרס ולא הביאו אותו
אז תחילת השנה אמרנו למחנכת שיביאו לנו כבר את הפרס
היא ניסתה לארגן שיקחו אותנו לסרט כל הכיתה
ואז לפני שבוע איזה ילדה הציעה שנלך להופעה
קיצר אני הולך היום להופעה של ילדים סורגים על חשבון הבית ספר
הקלאסה של החיים!!!!

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה סבבה

שנה שעברה היה לנו כזה יום ספורט בבית ספר
והכיתה שלי ניצחה
הבטיחו לנו פרס ולא הביאו אותו
אז תחילת השנה אמרנו למחנכת שיביאו לנו כבר את הפרס
היא ניסתה לארגן שיקחו אותנו לסרט כל הכיתה
ואז לפני שבוע איזה ילדה הציעה שנלך להופעה
קיצר אני הולך היום להופעה של ילדים סורגים על חשבון הבית ספר
הקלאסה של החיים!!!!


נראה לי שגם הכיתה שלי הולכת!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


נראה לי שגם הכיתה שלי הולכת!!!!


הולכת היום?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement