|
iPod (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
evolutie ja, je kan niet blijven wachten op de beste é.
Wss zullen ze idd steeds betere en kleinere maken en zullen de vorige modellen idd minder en minder kosten ma da wil nog niet zeggen dat je er niets meer kan mee doen. 'k bedoel maar dat als je nu één koopt je er binnen 5 jaar nog evenveel genot zal van hebben volgens mij. Met 50 à 60 GB zal je de eerst komende jaren niet klagen :D En mp3 zal ook ni snel verdwijnen methinks. |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Mja voor mij verzacht dat het lijden wel een beetje hoor als ik vroeg naar school moet, en tss de lessen eens een zalig plaatje opleggen kan wonderen doen.
En zeker niet altijd je favoriete nummers, genoeg te ontdekken ... |
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? :) |
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? ;) Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming :p En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen... |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Icone
En wat plezier maken met andere mensen? Daar lucht ik eigenlijk nog meer van op, hoezeer ik ook naar trance luister. Of is dat verleden tijd? :) |
Nee hoor, er is niets asociaal aan, bij mij toch niet. Met één oortje luisteren, anderen eens laten luisteren, ...
Enfin, 't is niet dat ik constant trance moet hebben hoor, gewoon nu en dan eens, en veel plezier maken met mensen als je alleen fietst door 't stad ... :p
Ahja, iedereen z'n gewoontes :) |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by djcresto
Rij jij 's ochtends om kwart na 7 met de trein? ;) Dan ben ik over het algemeen echt wel nog niet in de stemming :p En op men trein zitten echt niet zoveel interessante mensen hoor. Meestal is dat op het gemak de metro lezen, terug in slaap vallen... |
Hehe, ja daar kan ik wel inkomen ;)
In mijn situatie is dat wel anders want ik moe(s)t maar een kwartierke met de fiets en ik was er. Ik heb er nooit echt behoefte aan gehad om dat zo uitgebreid te doen of om er eentje te kopen, als ik thuiskwam had ik immers alles bijdehand om naar m'n favoriete muziek te luisteren. Bij ons op de Hogeschool was er zelfs ni echt iemand die een iPod had of iets dergelijks (slechts één iemand die ik ken heeft er 1 en die had het dan nog gekregen van z'n ouders omdat hij wat depri was door liefdesverdriet). Misschien hebben wij da gewoon gemist ofzo :) |
|
|
| The_G0dfather |
je hebt overigens een coole site, nice intro :)
simple but stylish |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
je hebt overigens een coole site, nice intro :)
simple but stylish |
ja nu wil ik dat verdorie ook zien :p *klik*
Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw :toothless |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ja nu wil ik dat verdorie ook zien :p *klik*
Edit: Tis nog waar ook, schone pier btw :toothless |
en ik ook zien
comment +1 |
|
|
| Icone |
Hehe, bedankt! :)
Ik heb hem echter niet zelf gemaakt, ben ik écht niet zo goed in... Alle credits voor het design gaan naar www.muhrijn.com :)
Persoonlijk ben ik meer voor niet al te 'flashy' dingen, dat geeft een pak meer vrijheid in wat je zelf nog kan aanpassen of toevoegen. Is ook leuker om te navigeren vind ik. |
|
|
| eieregooie |
hehehe
Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site :toothless |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hehehe
Volgens mij zitten alle DJ's en producers tegenwoordig bij merijn voor hun site :toothless |
Er zijn er idd een hele hoop!
Kvind het zeker niet slecht wat hij doet, ook niet voor de prijs/kwaliteit. |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb geen idee wat t kost bij hem, maar tis idd niet lelijk... En de manier waarop hij flash gebruikt is perfect :) |
|
|
|
|