return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
iPod (pg. 7)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Ze hebben in amerika toch netspanning van 110 volt?


De Ipod wordt opgeladen via je pc met een usb kabel. Ondertussen is de mijne gearriveerd. Komt uit een apple store in de states. Betaalde 360 euro incl 6% taks. In België is de winkelprijs 448 euro.
eieregooie
Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie ;)
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, alleen jammer dat dat langer duurt, en het bovendien niet echt handig is op vakantie ;)


Dan kan je nog zo'n dockstation aanschaffen of hoe noemt het. De oortjes zijn bovendien ook maar van zeer matige kwaliteit. Tis ook niet allemaal goed :D Gelukkig heb ik men sony oortjes nog.

Een ander probleem is dat ik op men pc op het werk itunes heb ingesteld als standaardprog voor muziek. Als ik nu een bestand wil downloaden begint het automatisch af te spelen en kan ik het niet opslaan. Enig idee hoe dit te verhelpen?
Lolo
quote:
Originally posted by ZZandirt
ach.. detail.... :D

kabeltje+trafo? ehrm 79 euri gok ik zo...:p


Is ni noodzakelijk met een ipod, iedereen laadt die via de computer op. USB2 is wel de max, maar een dockske is nog veel beter

ah ja, qua speakers, denk is aan Altec Lansing. Is zeker de moeite...

IK heb hier 6 ipods liggen, dus ik weet waar ik het over heb he ;-)

L.
podmaniak
Buoyant
quote:
Originally posted by Lolo
IK heb hier 6 ipods liggen, dus ik weet waar ik het over heb he ;-)

L.
podmaniak


Woow dude, toch geen 5 kapotte? :D
Waarom hebt ge er 6? 2 zou ik nog snappen om mee te mixen of iets dergelijks.
Of is het meer iets eerst kwam die van 10gig, toen 20gig,derna eentje voor foto's, voor video's ...
Lolo
een 30 gig photo die ik ook als hd gebruik, een mini voor de auto (met een dension car kit), een 15 gig, den allereerste 5gig, en een shuffle als usb key. Dan heb ik nog een ipod G2 van 20 gig alleen voor file transfers gebruik!!

Mijn ipods ga ik NOOIT weggooien hoor!

L.
Zehra
:eek:
Buoyant
quote:
Originally posted by Zehra
:eek:


zoiets ja
djcresto
sja, de man die me de ipod bezorgde loopt er altijd met een paar rond. Normaal als je hem iets vraagt moet je weken of maanden wachten. Als je hem iets over apple of ipod vraagt dan heb je het binnen de week. Zelfs via de States.
eieregooie
Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit :toothless

Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk? :D Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb :D, maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! :D)

djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik dacht dat die doch standaard bij de grotere Pod's zat? Ik gebruik mijn iRiver ook als opslagmedium op vakantie voor foto's e.d. En ondanks de 16 uur speeltijd is 't toch verdomd handig dat er een adaptertje bij zit :toothless

Ik denk dat ik voor die 80 euro gewoon een europese Pod zou hebben gekocht... Wat kost zo'n dock eigenlijk? :D Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb :D, maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! :D)


voor zover ik weet is een apple universeel hoor
The_G0dfather
quote:
Originally posted by eieregooie
Misschien neem ik er nog eens een Nano bij ofzo... Voor de heb :D, maar dan moet wle de prijs daarvan zwaar omlaag... (of winnen! :D)


hier krijg je een nano gratis bij een ford focus :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement