|
TA top 100djs!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה לא מבין מה ארמין עושה שם?
אולי מגיע לו להיות מקום ראשון?
|
לדעתי גם ב10 הראשונים לא מגיע לו להיות, אבל זאת רק דעתי...
בנוגע לקורסטן, נסחף יותר מידי לכיוון האלקטרו שאף פעם לא אפיין אותו לפי מה שאני זוכר, למרות שלא יצא לי לשמוע יותר מידי סטים שלו... |
|
|
| yaman |
| סוף-סוף-ארמין-ראשון |
|
|
| Viber |
באמת טיאסטו לא שווה מקום3,דיי מפתיע שהוא מקום 3 בהיתחשב בכמות האנשים שצוחקים עליו כאן.
ופיוידי היה ונישאר אחד המפיקים הטובים בתעשייה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
באמת טיאסטו לא שווה מקום3,דיי מפתיע שהוא מקום 3 בהיתחשב בכמות האנשים שצוחקים עליו כאן.
ופיוידי היה ונישאר אחד המפיקים הטובים בתעשייה. |
אמרתי כבר שיש אנשים שמצביעים לו אפילו שהם יודעים שלא מגיע לו..פשוט הם לא מסכימים להודות שהוא הדרדר
ולך תדע תמיד יש סיכוי שהתבלבלו וזה אמור להיות
30. Tiesto |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לדעתי גם ב10 הראשונים לא מגיע לו להיות, אבל זאת רק דעתי...
בנוגע לקורסטן, נסחף יותר מידי לכיוון האלקטרו שאף פעם לא אפיין אותו לפי מה שאני זוכר, למרות שלא יצא לי לשמוע יותר מידי סטים שלו... |
אני חושב שהגיוון הזה היה דבר מאוד יפה שראינו מפרי השנה
הגיוון אמנם בא לידי ביטוי יותר באלבום מקרימפילדס מאשר הלכה למעשה בסטים שלו אך עדיין אין בכך מכדי לגרוע מאלבום מאוד מעניין שהוא בישל לנו |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני חושב שהגיוון הזה היה דבר מאוד יפה שראינו מפרי השנה
הגיוון אמנם בא לידי ביטוי יותר באלבום מקרימפילדס מאשר הלכה למעשה בסטים שלו אך עדיין אין בכך מכדי לגרוע מאלבום מאוד מעניין שהוא בישל לנו |
לזה בדיוק התכוונתי, לאלבום..
בנוגע לסטים יצא לי לשמוע רק 2 סטים שלו וגם הם לא במלואם, במקרה ששמעתי תחנות רדיו באינטרנט ושידרו...באמת לא הלהיב אותי יותר מידי אבל זה בגלל שטראנס לא כזה מרגש אותי גם ככה חוץ מכמה קטעים פה ושם.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
אמרתי כבר שיש אנשים שמצביעים לו אפילו שהם יודעים שלא מגיע לו..פשוט הם לא מסכימים להודות שהוא הדרדר
ולך תדע תמיד יש סיכוי שהתבלבלו וזה אמור להיות
30. Tiesto |
אני זוכר שאתה פעם היית מהאנשים האלה...
לפני איזה שנה התווכחת איתי פה שטיאסטו מלך העולם ואני אמרתי שהוא הדרדר ולא שווה לבזבז מקום על הסטים שלו אז אתה וזה שאתה מתווכח איתו פה כל הזמן אמרתם שטיאסטו מלך ואני לא מבין כלום...אז הנה אתם מגיעים לאיפה שאני נמצא בסופו של דבר,השלב הבא - לזלזל בכול עניין התקליטנים
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
אני זוכר שאתה פעם היית מהאנשים האלה...
לפני איזה שנה התווכחת איתי פה שטיאסטו מלך העולם ואני אמרתי שהוא הדרדר ולא שווה לבזבז מקום על הסטים שלו אז אתה וזה שאתה מתווכח איתו פה כל הזמן אמרתם שטיאסטו מלך ואני לא מבין כלום...אז הנה אתם מגיעים לאיפה שאני נמצא בסופו של דבר,השלב הבא - לזלזל בכול עניין התקליטנים
:D |
נכון מאד
ואני הודתי בזה באחד הטרדים ..אולי פה אפילו
פעם (אחרי שהוא הדרדר) אני לא הודתי בזה כי בכל זאת כשאתה מתלהב מדיג'יי כל כך אתה לא יכול פתאום לבוא להגיד שמעו הוא נהיה אפס
אני לא חושב שהשלב הבא הוא לזלזל בעניין הדיג'יים
כי יש אנשים כמו ארמין
אבל כן אני מסכים עם כל מילה שאמרת פעם
ובדיוק בגלל זה אני כועס ש
TTMAN
נשאר בדעה שלו
כי בגלל אנשים כמוהו טייסטו נשאר מקום ראשון
וחבל
בכל מקרה כמו שאמרתי
צריך לדעת להודות בטעויות
והנה אני מודה
נקווה שגם אדון
TTMAN
יצא מהסרט שלו
ויודה שהוא טעה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
1. AVB
2. PVD
3. Tiesto
זה מה שיהיה אלא אם כן טיאסטו יקנה את כל נטויז'ן ובזק בינלאומי.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
1. AVB
2. PVD
3. Tiesto
זה מה שיהיה אלא אם כן טיאסטו יקנה את כל נטויז'ן ובזק בינלאומי.. |
פעם הבאה שהוא ייכנס לאיזה מועדון שישימו לו את המוזיקה של הסנדק ככה ושכולם יבואו לנשק לו את היד
:D |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון מאד
ואני הודתי בזה באחד הטרדים ..אולי פה אפילו
פעם (אחרי שהוא הדרדר) אני לא הודתי בזה כי בכל זאת כשאתה מתלהב מדיג'יי כל כך אתה לא יכול פתאום לבוא להגיד שמעו הוא נהיה אפס
אני לא חושב שהשלב הבא הוא לזלזל בעניין הדיג'יים
כי יש אנשים כמו ארמין
אבל כן אני מסכים עם כל מילה שאמרת פעם
ובדיוק בגלל זה אני כועס ש
TTMAN
נשאר בדעה שלו
כי בגלל אנשים כמוהו טייסטו נשאר מקום ראשון
וחבל
בכל מקרה כמו שאמרתי
צריך לדעת להודות בטעויות
והנה אני מודה
נקווה שגם אדון
TTMAN
יצא מהסרט שלו
ויודה שהוא טעה |
זה שטויות שחר..
זה שאתה שינית את הדעה שלך לא הופך את העניין לעובדה מוגמרת..
לא כולם חייבים לשנות את הדעה שלהם מטיאסטו אלוף לטיאסטו זבל כי אתה כבר לא אוהב אותו...
הוא לא כמו פעם, זה אני מסכים איתך..אבל להגיד שאנשים צריכים לצאת מהסרט ? אתה זה שצריך לצאת מהסרט... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זה שטויות שחר..
זה שאתה שינית את הדעה שלך לא הופך את העניין לעובדה מוגמרת..
לא כולם חייבים לשנות את הדעה שלהם מטיאסטו אלוף לטיאסטו זבל כי אתה כבר לא אוהב אותו...
הוא לא כמו פעם, זה אני מסכים איתך..אבל להגיד שאנשים צריכים לצאת מהסרט ? אתה זה שצריך לצאת מהסרט... |
נכון זה שאני שיניתי את הדעה לא אומר שכולם ככה
אבל וואלה הוא מדבר בדיוק כמוני
שאומרים לו למה טייסטו מקום ראשון הוא לא מגיב כי אין לו איך להגיב
בוא נגיד שבתור אחד שהיה בדיוק כמוהו אני יודע שהוא ככה
אבל עזוב הוא לא יודה
גם אני לא הודתי
נראה כמה זמן יקח לו
וכן אנשים צריכים לצאת מהסרט
וטייסטו צריך לצאת מהסרט...הביאו לו כבר מחליף |
|
|
|
|