| m0sh |
זה הכל עניין של דעה וטעם
לכל אחד יש טעם שונה ואם כל כך הרבה אנשים הצביעו לו כנראה שיש לזה סיבה
לא אמרתי איזו סיבה אבל יש סיבה
ברגע שתבינו שזה לא משנה מי ראשון ומי מקום 30 ותהנו מההופעה עצמה...אז החיים שלכם יהיו הרבה יותר יפים
Steve angello
בכלל לא מופיע בכל הרשימה ואני חייב לציין שממנו הכי נהנתי השנה ... יותר מפול ואן דייק ויותר מטייסטו וארמין |
|
|