return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
TA top 100djs!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
זה הכל עניין של דעה וטעם
לכל אחד יש טעם שונה ואם כל כך הרבה אנשים הצביעו לו כנראה שיש לזה סיבה

לא אמרתי איזו סיבה אבל יש סיבה


ברגע שתבינו שזה לא משנה מי ראשון ומי מקום 30 ותהנו מההופעה עצמה...אז החיים שלכם יהיו הרבה יותר יפים

Steve angello
בכלל לא מופיע בכל הרשימה ואני חייב לציין שממנו הכי נהנתי השנה ... יותר מפול ואן דייק ויותר מטייסטו וארמין
omergunr
אממ מי זה James Zabiela?
KrazyDJs
quote:
Originally posted by omergunr
אממ מי זה James Zabiela?


סתם איזה אחד..לא יודע מה הוא עושה בכלל ברשימה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
סתם איזה אחד..לא יודע מה הוא עושה בכלל ברשימה...


חחחחחחחחחחחחחחחח יחי הציניות:D

ומוש...עם כל הכבוד ואני שמח שנהנית ממנו יש לו עדיין כברת דרך ארוכה לעשות...
הוא לא כזה די גיי טוב כרגע...סובל מהבעיה שאהובי מתחום היצירה גבריאל ודרזדן סובלים ממנה כבר זמן מה
יוצר מעולה אך די גיי בינוני
m0sh
תאמין לי ששמעתי אותו לייב והוא בן זונה

ingrosso
פחות טוב מבחינה טכנית
וכנראה ששמת סט משותף שלהם...

לדעתי השירים שהוא שם הם אדירים והרמה הטכנית שלו מספיק גבוהה
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by omergunr
אממ מי זה James Zabiela?


תתחיל לשמוע אלקטרו/האוס/ברייקביט ואולי תתקל בו..
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תתחיל לשמוע אלקטרו/האוס/ברייקביט ואולי תתקל בו..


עדיף שלא חחחחחח
אתמול באמצע הלילה באוטו אני שם 102 לראות אולי יש משו נחמד
היה איזה ערב ברייקס
מזה השיעמוםם הזה? מנסים להרוג אותי חי?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
עדיף שלא חחחחחח
אתמול באמצע הלילה באוטו אני שם 102 לראות אולי יש משו נחמד
היה איזה ערב ברייקס
מזה השיעמוםם הזה? מנסים להרוג אותי חי?


אני אישית חושב שברייקס זה כמו דג מחוץ למים
בלי הסביבה של סגנון מוגדר ברייקס לא יכול להתקיים ולכן להתייחס לזה כסגנון זה לא נכון


באופן אישי לשמוע קטעי פרוגרסיב שמשלבים ברייקס זה דבר מאוד יפה כחלק מסט ולא כמיין אישו
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני אישית חושב שברייקס זה כמו דג מחוץ למים
בלי הסביבה של סגנון מוגדר ברייקס לא יכול להתקיים ולכן להתייחס לזה כסגנון זה לא נכון


באופן אישי לשמוע קטעי פרוגרסיב שמשלבים ברייקס זה דבר מאוד יפה כחלק מסט ולא כמיין אישו


לא יודע תכלס זה שיעמם
העדפתי לשים 99 ולשמוע מוזיקה שחורה
omergunr
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
מישהו ידע פה ש Hydroid ישראלי?

TTman
quote:
Originally posted by omergunr
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
מישהו ידע פה ש Hydroid ישראלי?


נראה לי שכולם חוץ ממך
omergunr
LOL :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement