|
hey everybody... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ברוכים החוזרים!!!!
אני נמרוד |
נמרוד יא קרציה!!!
הצפת לי את האימייל !!!!!!!!!!
סתם אחי, פשוט זה שיגע אותי :) :)
לילה טוב |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחחח
U KNOW THE DRILL:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
אני רואה גם לך החיבור עושה בעיות נמרוד
כל הזמן נתקע לך המחשב ואז זה שולח לך את הפוסט פעמיים
גם לי קורה לפעמים
ואז אני עושה אדיט ודליט... וככה לא מתעצבנים עליי :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רואה גם לך החיבור עושה בעיות נמרוד
כל הזמן נתקע לך המחשב ואז זה שולח לך את הפוסט פעמיים
גם לי קורה לפעמים
ואז אני עושה אדיט ודליט... וככה לא מתעצבנים עליי :) |
הכל בצחוק |
|
|
| SiLvErSkY |
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)
העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת
עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)
העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת
עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown: |
כמו שצריך אחי
עכשיו אתה לא פה יומיים ואתה צריך לשבת יומיים כדי לראות את כל הפוסטים שפספסת
בסך הכל זה מצוין |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)
העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת
עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown: |
השם הוא חן...
ומדי פעם מתמלא לי האימייל מהודעות של הפורום :) :) :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
השם הוא חן...
ומדי פעם מתמלא לי האימייל מהודעות של הפורום :) :) :) |
אז למה אתה לא מבטל את האפשרות הזאת?
גם לי ה מילא את האי מייל ואז ביטלתי את האפשרות שזה לא ישלח לי אי מייל כל פעם שמישהו כותב חרי שאני כתבתי פוסט
קיצר... פשוט תבטל את זה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז למה אתה לא מבטל את האפשרות הזאת?
גם לי ה מילא את האי מייל ואז ביטלתי את האפשרות שזה לא ישלח לי אי מייל כל פעם שמישהו כותב חרי שאני כתבתי פוסט
קיצר... פשוט תבטל את זה |
לא זה בסדר
רק ככה אני יודע להיכנס שוב להודעות בפורום |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני ניסיתי פעם אבל זה לא עבד משום מה...
חוץ מזה ככה אני מרגיש איש מקובל וחשוב שאני מקבל איזה 250 אימיילים ביום...
:D :D :D
אבל זה לא מפריע לי כי אני בקושי בודק דוא"ל... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני ניסיתי פעם אבל זה לא עבד משום מה...
חוץ מזה ככה אני מרגיש איש מקובל וחשוב שאני מקבל איזה 250 אימיילים ביום...
:D :D :D
אבל זה לא מפריע לי כי אני בקושי בודק דוא"ל... |
אבל זה זין למחוק את כולם
פעם ראשונה שזה קרה לי היה לי איזה 10 הודעות
פתאום אי בא ויש 99
חטפתי שוק!!!
התחלתי למחוק את הכל וזה היה מעצבן
אז פשוט ביטלתי את האופציה הזאת
הכי נוח |
|
|
| DjChook |
תראה אני באיידיאסאל
האוטלוק תמיד פתוח
בודק אימייל כל 10 דקות
ומודיע לי בצפצוף על אימיילים חדשים
אני גם ככה 90 אחוז מהזמן בחדר,
שזה ליד המחשב |
|
|
|
|