return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
hey everybody... (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ברוכים החוזרים!!!!
אני נמרוד


נמרוד יא קרציה!!!

הצפת לי את האימייל !!!!!!!!!!


סתם אחי, פשוט זה שיגע אותי :) :)

לילה טוב
Dj-2TaLL
חחחחחח
U KNOW THE DRILL:D :D :D
Hell_Copter
אני רואה גם לך החיבור עושה בעיות נמרוד
כל הזמן נתקע לך המחשב ואז זה שולח לך את הפוסט פעמיים
גם לי קורה לפעמים
ואז אני עושה אדיט ודליט... וככה לא מתעצבנים עליי :)
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רואה גם לך החיבור עושה בעיות נמרוד
כל הזמן נתקע לך המחשב ואז זה שולח לך את הפוסט פעמיים
גם לי קורה לפעמים
ואז אני עושה אדיט ודליט... וככה לא מתעצבנים עליי :)


הכל בצחוק
SiLvErSkY
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)

העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת

עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)

העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת

עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown:


כמו שצריך אחי
עכשיו אתה לא פה יומיים ואתה צריך לשבת יומיים כדי לראות את כל הפוסטים שפספסת
בסך הכל זה מצוין
DjChook
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
ואגב, זה עם הסמפטמבר 2000
סבבה לך תהנה :)

העיקרון הוא שמתי שבאתי לא היה פה אף אחד היה משעמם תחת

עכשיו טריידים מתמלאים תוך שניה
אנ'לא עומד בזה
:)
:clown:


השם הוא חן...

ומדי פעם מתמלא לי האימייל מהודעות של הפורום :) :) :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


השם הוא חן...

ומדי פעם מתמלא לי האימייל מהודעות של הפורום :) :) :)


אז למה אתה לא מבטל את האפשרות הזאת?
גם לי ה מילא את האי מייל ואז ביטלתי את האפשרות שזה לא ישלח לי אי מייל כל פעם שמישהו כותב חרי שאני כתבתי פוסט
קיצר... פשוט תבטל את זה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אז למה אתה לא מבטל את האפשרות הזאת?
גם לי ה מילא את האי מייל ואז ביטלתי את האפשרות שזה לא ישלח לי אי מייל כל פעם שמישהו כותב חרי שאני כתבתי פוסט
קיצר... פשוט תבטל את זה


לא זה בסדר

רק ככה אני יודע להיכנס שוב להודעות בפורום
Dj-2TaLL
אני ניסיתי פעם אבל זה לא עבד משום מה...
חוץ מזה ככה אני מרגיש איש מקובל וחשוב שאני מקבל איזה 250 אימיילים ביום...
:D :D :D
אבל זה לא מפריע לי כי אני בקושי בודק דוא"ל...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני ניסיתי פעם אבל זה לא עבד משום מה...
חוץ מזה ככה אני מרגיש איש מקובל וחשוב שאני מקבל איזה 250 אימיילים ביום...
:D :D :D
אבל זה לא מפריע לי כי אני בקושי בודק דוא"ל...


אבל זה זין למחוק את כולם
פעם ראשונה שזה קרה לי היה לי איזה 10 הודעות
פתאום אי בא ויש 99
חטפתי שוק!!!
התחלתי למחוק את הכל וזה היה מעצבן
אז פשוט ביטלתי את האופציה הזאת
הכי נוח
DjChook
תראה אני באיידיאסאל

האוטלוק תמיד פתוח
בודק אימייל כל 10 דקות
ומודיע לי בצפצוף על אימיילים חדשים

אני גם ככה 90 אחוז מהזמן בחדר,

שזה ליד המחשב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement