|
hey everybody...
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
שלום אנשים!:]
אז ככה...
אני משתמש די ישן פה ולפני איזה חצי שנה ככה ביקרתי פה והפורום היה די ריק ואני זוכר שרק אני ודייג'יי אנרג'י היינו פה בפורום של ישראל, אולי גם יובל ועוד איזה כמה, בכל מקרה לא היה הרבה והיה די משעמם ולכן עזבתי אותו.
היום סתם נכנסתי לאתר לראות מה קורה והיה לי משעמם אז נכנסתי לפורום וניגנבתי לראות שהוא ניהיה כל כך פעיל.
בכל מקרה ישר עשיתי שישלח לי תסיסמא לאימייל כי לא זכרתי אותה
ועכשיו נראה לי שאני יתחבר די הרבה
אז
cya:D |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא לפורום אחי
או יותר נכון ברוך השב
אני רועי |
|
|
| eXeTik |
Welcome aboard...
אני רונן :) |
|
|
| DJ-Energy |
גבררררררררר!!!!!!!!
מה קורה!?!?
שנים לא דיברנו!!!!!
ברוך שובך אחי
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| ברוך שובך אני איתן...... |
|
|
| MoSH_MaN |
שלום ברוך השב אלינו
אני מוש |
|
|
| DjChook |
ברוך שובך
למרות שלפני 4 חודשים שנרשמת (ספטמבר)
זה לא כזה ישן...
אני פה מספטמבר 2000
:)))
ואני עדיין מתגאה בזה, אני גם הולך לעשות משהו שקשור בזה בחתימה שיהיה לי זין לבנות ובשם שלי עוד איזה 200 פוסטים |
|
|
| eran |
אני ערן..
(כמה מפליא!)
:cool: |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברוכים החוזרים!!!!
אני נמרוד |
|
|
| Dj Black |
| פעם אחת זה מספיק! |
|
|
|
|