return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
hey everybody...
View this Thread in Original format
SiLvErSkY
שלום אנשים!:]
אז ככה...
אני משתמש די ישן פה ולפני איזה חצי שנה ככה ביקרתי פה והפורום היה די ריק ואני זוכר שרק אני ודייג'יי אנרג'י היינו פה בפורום של ישראל, אולי גם יובל ועוד איזה כמה, בכל מקרה לא היה הרבה והיה די משעמם ולכן עזבתי אותו.

היום סתם נכנסתי לאתר לראות מה קורה והיה לי משעמם אז נכנסתי לפורום וניגנבתי לראות שהוא ניהיה כל כך פעיל.
בכל מקרה ישר עשיתי שישלח לי תסיסמא לאימייל כי לא זכרתי אותה
ועכשיו נראה לי שאני יתחבר די הרבה
אז
cya:D
Hell_Copter
ברוך הבא לפורום אחי
או יותר נכון ברוך השב

אני רועי
SiLvErSkY
:D
eXeTik
Welcome aboard...
אני רונן :)
DJ-Energy
גבררררררררר!!!!!!!!
מה קורה!?!?
שנים לא דיברנו!!!!!

ברוך שובך אחי
:)
Dj Moriano
ברוך שובך אני איתן......
Dj Black
WB
אני תומר
;)
MoSH_MaN
שלום ברוך השב אלינו

אני מוש
DjChook
ברוך שובך


למרות שלפני 4 חודשים שנרשמת (ספטמבר)
זה לא כזה ישן...

אני פה מספטמבר 2000

:)))

ואני עדיין מתגאה בזה, אני גם הולך לעשות משהו שקשור בזה בחתימה שיהיה לי זין לבנות ובשם שלי עוד איזה 200 פוסטים
eran
אני ערן..
(כמה מפליא!)
:cool:

Dj-2TaLL
ברוכים החוזרים!!!!
אני נמרוד
Dj Black
פעם אחת זה מספיק!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement