|
Email Interview with Tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je vriendin zuigt. Punt |
Wil het al vlotten met Aurelie? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Wil het al vlotten met Aurelie? |
Bijna getrouwd. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by basd
Je Engels zuigt. Punt. |
Niet iedereen is 25 :) (Toevallig ben je dat ook nog) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Niet iedereen is 25 :) (Toevallig ben je dat ook nog) |
En niet iedereen is 13 :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
En niet iedereen is 13 :stongue: |
Zij wel...
 |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
En niet iedereen is 13 :stongue: |
Idd, ik ook niet :happy2: |
|
|
| AversusZ |
14 dan....
wanna-be |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Do you miss the times when you could play in a small intimate club which isnt so packed that no one could dane? |
and when you were able to interact with the crowd......??? (note... this is VERY VERY important tijsje.....You may like your countless breaks, most of us don't) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by AversusZ
14 dan....
wanna-be |
of (bijna) 21. Grow up jongens... dit is geen wedstrijdje wie het coolste is... (and if so, dan winnen jullie het niet van Day-V. zijn engels mag dan kut zijn.. (EDIT: hier stonden 4 synoniemen in het engels... admin maakt daar begrijpelijk sterretjes van (behalve twat??? END-EDIT), hij heeft iig respect voor zijn medemens (vzv ik kan zien, aan zijn posts.) en dat is meer dan ik van sommigen (die nog niet eens een vrachtwagen mogen besturen, taxi rijden, leiding geven in een chemische fabriek.) hier kan zeggen!!!!
hij die zich aangesproken voelt schame zich!!! (ja jongens dat is correct nederlands.)
diep. |
|
|
| jp |
| Wat ben je diepzinnig vandaag :eyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Wat ben je diepzinnig vandaag :eyes: |
eeeej...
is there any other way....??
vond dat ik even op moest staan... zal weer gaan zitten... |
|
|
| jp |
| Ach je mag best zeggen wat je vind hoor ;) |
|
|
|
|