|
Email Interview with Tiesto (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Komt ook weer eens even kritiek leveren. Volgende maand weer een post met zo'n reactie? Heb je al snel 12 post in een jaar en ze zijn nog functioneel geweest ook. proficiat! |
x2......:o
| quote: | Originally posted by New Wave
Bijna getrouwd. |
Pics or stfu btw.....:toothless |
|
|
| Donna |
| Wie de neuk is Zanddirt? |
|
|
| ZZandirt |
??
vanwaar die vraag?
mijzelf toch wel degelijk voorgesteld in de desbetreffende thread, voorzover dr. korsakow mij toelaat dat te herinneren :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
??
vanwaar die vraag?
mijzelf toch wel degelijk voorgesteld in de desbetreffende thread, voorzover dr. korsakow mij toelaat dat te herinneren :D |
Om het helemaal makelijk te maken klik HIER voor je kennismaking in de thread.... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Donna
Wie de neuk is Zanddirt? |
Hey ben jij er ook weer ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Donna
Wie de neuk is Zanddirt? |
Sandert, wie kent 'm niet? |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Praat normaal Engels man, randdebiel... |
Lekkere rel weer om 1 flauwe opmerking :D |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Lekkere rel weer om 1 flauwe opmerking :D |
Ach, laat hem :rolleyes: Als hij zich daardoor beter voelt :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
mwoaah...
als je iemand anders moet en om jezelf beter te voelen...?
(als je wat ouder wordt dan leer je nog wel dat iemand "en" ook (juist?) lekker moet zijn voor de ander...)
:cool: |
|
|
| ZZandirt |
| nog een paar postjes en ik mag eindelijk ook eens elitist onder mijn naam zetten.....:D:D:D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
nog een paar postjes en ik mag eindelijk ook eens elitist onder mijn naam zetten.....:D:D:D |
tot de grond.... spammen met die kont :stongue: |
|
|
|
|