return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Help !!!!
View this Thread in Original format
yahel222
הורדתי משחק
הקובץ בפורמט MDS
והיה רש/ום באינפו להשתמש בתוכנת ANTI BLAXX
הורדתי...לא הבנתי איך משתמשים בה
מישהו מכיר ????
yahel222
טוב גיליתי כבר ש MDS
זה IMAGE FILE
כמו ISO או CUE

אבל נרו 6 לא מזהה...
מישהו מכיר תוכנה לצרוב את זה ???
m0sh
alcohol 120%
אתה עושה
mount
Segev
iso buster
deamon tools
שתי תוכנות טובות ונוחות לשימוש...
KrazyDJs
אם אתה מתכוון למנג'ר החדש אז עזוב את ה
anti blaxx
זה שטויות...

אם לא אכפת לך שיתווסף לך כונן ווירטואלי למחשב ותצטרך להשאיר את ה 700 מגה של הקובץ אמדיאס, אז תוריד את התוכנה Daemon Tools
תעשה לו Mount
תתקין..

אתה יכול לנסות לצרוב באמת עם Alchohol 120%
אני לא ניסיתי אבל שמעתי שזה עובד, למרות שעדיין תצטרך להשאיר את הדיסק בכונן..

אם אתה מתכוון ל FM תגיד לי ואני אסביר לך איך לסדר את זה שזה יפעל..
Glenn-Holmes
יא אללה כמה ג'יבריש בטרד אחד...

כל השפה הזו של המחשבים.משחקי מחשב כל כך זרה לי...:nervous:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yahel222
הורדתי משחק
הקובץ בפורמט MDS
והיה רש/ום באינפו להשתמש בתוכנת ANTI BLAXX
הורדתי...לא הבנתי איך משתמשים בה
מישהו מכיר ????

אני יודע איך להשתמש בתוכנה,דבר איתי באיסי/מסנג'ר.
yahel222
שמעו פחות או יותר הבנתי
עשיתי ככה (תודה לאליאור על העזרה !!)
פתחתי את הקובץ דרך דימון טולס
פתח לי כונן דמה
התקנתי...
ניסתי בלי ה אנטי בלקס- לא עלה
ניסיתי עם - גם לא עלה
(פחות או יותר הבנתי איך משתמשים בה)

המשחק כמו שאליאור רשם זה מנג'ר 2006
אני לוחץ להפעיל וזה פשוט לא מגיב
ואחרי 5 דקות נותן לי מסך שהתוכנה נסגרה בגלל ארור
אתם מכירים את המסך עם ה - SEND ERROR REPORT/DON'T SEND

קיצר הבנתי - עשיתי הכל נכון
אבל ככה זה במחשבים - אם המחשב לא רוצה זה לא יפעל !!!!!!!
כנראה הוא מעוצבן עלי או משהו....
אם מישהו מכיר את הבעיה שיעזור..
תודה בכל אופן
Segev
חחח לי זה קרה עם
fifa 2006
m0sh
לי דווקא עובד המנגר

אתה צריך לעבוד עם התוכנה
anti blaxx
היא בעקרון צריכה להפעיל את
daemon tools
ואתה עושה
mount
דרך anti blaxx

KrazyDJs
דותן עשית מה שאמרתי לך בנוגע למצב פעילות?



ככה זה אמור להיראות, ואז פשוט מריצים את המשחק...בלי אנטי בלאקס...
yahel222
כן אליאור עשיתי לא עזר
תודה בכל אופן

ומוש מזתומרת צריכה להפעיל את ה דימון ??

פשוט נכנסתי בה ל SETTINGS
ושם רשמתי איפה הדימון
איפה הקובץ הפעלה של המשחק
ואיפה ה CD IMAGE שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement