|
Help !!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
הורדתי משחק
הקובץ בפורמט MDS
והיה רש/ום באינפו להשתמש בתוכנת ANTI BLAXX
הורדתי...לא הבנתי איך משתמשים בה
מישהו מכיר ???? |
|
|
| yahel222 |
טוב גיליתי כבר ש MDS
זה IMAGE FILE
כמו ISO או CUE
אבל נרו 6 לא מזהה...
מישהו מכיר תוכנה לצרוב את זה ??? |
|
|
| m0sh |
alcohol 120%
אתה עושה
mount |
|
|
| Segev |
iso buster
deamon tools
שתי תוכנות טובות ונוחות לשימוש... |
|
|
| KrazyDJs |
אם אתה מתכוון למנג'ר החדש אז עזוב את ה
anti blaxx
זה שטויות...
אם לא אכפת לך שיתווסף לך כונן ווירטואלי למחשב ותצטרך להשאיר את ה 700 מגה של הקובץ אמדיאס, אז תוריד את התוכנה Daemon Tools
תעשה לו Mount
תתקין..
אתה יכול לנסות לצרוב באמת עם Alchohol 120%
אני לא ניסיתי אבל שמעתי שזה עובד, למרות שעדיין תצטרך להשאיר את הדיסק בכונן..
אם אתה מתכוון ל FM תגיד לי ואני אסביר לך איך לסדר את זה שזה יפעל.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
יא אללה כמה ג'יבריש בטרד אחד...
כל השפה הזו של המחשבים.משחקי מחשב כל כך זרה לי...:nervous: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yahel222
הורדתי משחק
הקובץ בפורמט MDS
והיה רש/ום באינפו להשתמש בתוכנת ANTI BLAXX
הורדתי...לא הבנתי איך משתמשים בה
מישהו מכיר ???? |
אני יודע איך להשתמש בתוכנה,דבר איתי באיסי/מסנג'ר. |
|
|
| yahel222 |
שמעו פחות או יותר הבנתי
עשיתי ככה (תודה לאליאור על העזרה !!)
פתחתי את הקובץ דרך דימון טולס
פתח לי כונן דמה
התקנתי...
ניסתי בלי ה אנטי בלקס- לא עלה
ניסיתי עם - גם לא עלה
(פחות או יותר הבנתי איך משתמשים בה)
המשחק כמו שאליאור רשם זה מנג'ר 2006
אני לוחץ להפעיל וזה פשוט לא מגיב
ואחרי 5 דקות נותן לי מסך שהתוכנה נסגרה בגלל ארור
אתם מכירים את המסך עם ה - SEND ERROR REPORT/DON'T SEND
קיצר הבנתי - עשיתי הכל נכון
אבל ככה זה במחשבים - אם המחשב לא רוצה זה לא יפעל !!!!!!!
כנראה הוא מעוצבן עלי או משהו....
אם מישהו מכיר את הבעיה שיעזור..
תודה בכל אופן |
|
|
| Segev |
חחח לי זה קרה עם
fifa 2006 |
|
|
| m0sh |
לי דווקא עובד המנגר
אתה צריך לעבוד עם התוכנה
anti blaxx
היא בעקרון צריכה להפעיל את
daemon tools
ואתה עושה
mount
דרך anti blaxx |
|
|
| KrazyDJs |
דותן עשית מה שאמרתי לך בנוגע למצב פעילות?
ככה זה אמור להיראות, ואז פשוט מריצים את המשחק...בלי אנטי בלאקס... |
|
|
| yahel222 |
כן אליאור עשיתי לא עזר
תודה בכל אופן
ומוש מזתומרת צריכה להפעיל את ה דימון ??
פשוט נכנסתי בה ל SETTINGS
ושם רשמתי איפה הדימון
איפה הקובץ הפעלה של המשחק
ואיפה ה CD IMAGE שלו |
|
|
|
|