|
Producer Top 5
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
DJ Top 5's hebben we al genoeg. Maar ik vroeg me af hoe jullie producer top 5 er eigenlijk uit zou zien. Er wordt dus enkel gekeken naar producties of remixes en niet naar de liveset skills. Bij mij ziet die er toch fundamenteel anders uit dan mijn DJ top 5. Licht ook een beetje kort toe als je wilt ;)
1) Mark Norman
2) M.I.K.E
3) Tiësto
4) Fred Baker
5) Icone
Mark Norman heeft voor mij de beste bassline ontworpen; en dit is de enigte producer van wie geen enkele track of remix me kan vervelen.
M.I.K.E zegt genoeg ;) Enorme diversiteit in producties en hij verlegt zijn grenzen constant
Tiësto blijft voor mij nog altijd een topproducer. Suburban Train, Flight 643, Magikal Circus & Heroes blijven mijn absolute favorieten; en hij heeft echt sterke remixes IMO
Fred Baker kan zowel goeie uplifting als techtrance producen. Zijn producties zijn wel redelijk divers, behalve zijn 4/4 kicks
Icone betovert me helemaal met Astra & Everywhere ... ook zijn remix van Plus Ultra & Warp zijn fantastisch :p
'K zou op die 5de plaats ook nog Alex Morph / Estuera & Phynn willen plaatsen, maar ja... keuzes moeten gemaakt worden :p |
|
|
| Vadro |
Ik vind verschillende producers goed. Mij doet het er niet toe wie het geproducet heeft, enkel de song is belangrijk (al skip ik wel altijd regi zijn releases). Ik vind nooit alles goed van een producer, ik kan de ene productie oerslecht en de andere subliem vinden.
Enkele die ik goed vind:
Perry O'Neil
James Holden
Gabriel & Dresden
Kosmas Epsilon
Ozgur Can
Mike Foyle
Phynn
Tiesto
en nog veel meer
all-time o.a.:
M.I.K.E.
Marino Stephano |
|
|
| diddi |
Weer een lijstje :rolleyes: :D
1. Airwave (maakt van die fantastische zweef trance, lekkere bass, echt genieten!)
2. Tiesto (kan mij nog steeds bekoren, zelfs al worden vele producties als te commercieel beschouwd)
3. Marco V (de koning van de hardere techtrance... zaaaaaaaalige basslijnen)
4. M.I.K.E.
5. Armin Van Buuren
Imo is een producer ZEKER niet gelijk aan een dj en vice versa ook niet. Je kan zelfs maar in 1 ding uitblinken imo, er bestaan uitzonderingen, zoals Tiesto, maar voor mij zijn die 2 zaken totaal gescheiden... |
|
|
| djcresto |
Mike => no comment needed
Airwave => no comment needed
Fred baker => als je zijn discografie bekijkt op zijn site weet je genoeg. Bovendien staan daar de mr sam producties nog niet bij.
Gabriel & Dresden => hun remixen ontgoochelen bijna nooit
Signum => Nog geen enkele plaat van hun ontgoochelde allemaal dansvloermonsters
verder ferry, icone/van gelder, ronski speed, perry, markus, kayu vs albert en zoveel meer. |
|
|
| Real |
1. Andy Moor (incl. White Room en Leama & Moor)
2. Fred Baker
3. Paul Van Dyk
4. Gabriel & Dresden
5. Above & Beyond
Als ik wat mag terug gaan in het verleden, dan zouden deze namen er staan: Cosmic Gate, Tiesto, M.I.K.E., ... |
|
|
| Antony |
eeeuuuuuuuhm....
Marcel Woods (Cherry Blossom, Advanced...)
Marco V (Automanual, Simulated...)
Ferry Corsten (Fire, It's Time, Adagio for strings, Punk...)
Armin van Buuren (Hymne, Serenity...)
Tiesto (Adagio for strings, Forever Today, Nyana...) |
|
|
| djcresto |
pvd vind ik trouwens de meest overrated trance producer
Hier in een thread op het algemeen forum kwam trouwens mike als winnaar uit de bus dacht ik. En pvd als 2e. |
|
|
| Bunz |
M.I.K.E.
Gabriel & Dresden
Marco V
Andy Moor
Tiesto |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by djcresto
pvd vind ik trouwens de meest overrated trance producer
Hier in een thread op het algemeen forum kwam trouwens mike als winnaar uit de bus dacht ik. En pvd als 2e. |
Heb ik ook altijd al gelijk gevonden.
Voor de rest zijn mijn favoriete producers ongeveer dezelfde als die dat al vermeld zijn geweest maar k'zou er ook nog zeker Nu NRG aan willen toevoegen, en Pulser waarschijnlijk ook (Cloudwalking, Point of Impact, Square One). En qua upcoming nieuw talent kan Mike Foyle mij ook zeer bekoren (Love Theme Dusk, For Your Eyes Only, Space Guitar,...) en natuurlijk uit eigen bodem, Icone en Estuera :) |
|
|
| Eagle` |
andy moor goeie producer, met de nadruk op was zeker, he's been a friggin disgrace the past 2 years. Die leama & moor remixes (i'm with you, zoo york,...)zijn ook vooral te danken aan leama heb ik zo de indruk, whiteroom project daar zwijgen we beter over denk ik...
owell na het dagelijks portietje bashen mijn lijstje :p :
mijn favo's van de last (2) year(s):
Miika Kuisma
Human Blue
Wizzy Noise
The Digital Blonde
Ypsilon 5
Son Kite
Filteria
Boris Blenn aka Electric Universe
Incolumis
Nicholas Bennison
Chakra, niet de chakra van home of doors, maar de israelische versie, hun track Opacity is friggin bomb, tune fo the year
'00' Fleming, ook verre van slecht laatste tijd productiongewijs, Dame blance met M.I.K.E., Twisted met Miika, 3rd time lucky met Astrix, zen remix van Faith in Love, enkel de original mix van Attention met Lawrence vond ik wat minder
& Steve Birch, benieuwd naar zen artistalbum da gaat uitkomen een van dees
alltime:
Vincent de Moor
Oliver Lieb
Rikki Smith aka The Digital Blonde
Infected Mushroom
edit: Lange vergeten ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Op prog-gebied en recent dan:
MADOKA
Pole Folder (& CP)
Yunus Güvenen
Moshic
Luke Chable
Noel Sanger
16 Bit Lolitas
Matthew Dekay
The Proluctors
Derek Howell
Micah
En op trance-gebied:
M.I.K.E.
Airwave
Thrillseekers
Lange
Riley & Durrant (Bij Zehra in de auto paar tracks van hen gehoord, en die rockten zwaar :crazy: ) |
|
|
| CygnusX |
- Gabriel & Dresden (Portobello, Motorcycle, Tracking Treasure Down, hun remixen, ...)
- Signum (Timelord, Push Through, ...)
- Leama & Moor (remixen van Starkid, Brian Eno, 'Belfast' en 'A Tear In The Open')
- John O'Callaghan (Stenna, Siberian Sun, remixen, ...)
- Ferry Corsten (zijn ouder werk vooral, maar ook 'I Love You' en zijn remix van 'Who's Knockin?')
MAAR 5 namen opnoemen is moeilijk, morgen ziet het lijstje er misschien weer anders uit. |
|
|
|
|