|
אוניברסיטה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן לאוניברסיטה זה יהיה קצת קשה ככה
אבל מכללה אתה מתקבל בלי בעיה |
לא רוצה מכללה הבעיה שלא בטוח שיש לי עכשיו תחת לשבת ולשפר ציונים...
אני יכול ללמוד סטטיסטיקה באוניברסיטת תל אביב :rolleyes: |
|
|
| m0sh |
השאלה היא למה אתה לא רוצה מכללה?
אם זה כי אתה לא מסוגל לעמוד בזה מבחינה כלכלית אז אני מבין אותך
אבל היום זה לא משנה כל כך
תראה אני מתחיל תואר קשה מאד
מכללה זה תנאים הרבה יותר טובים
יכול להיות שהייתי יכול להתקבל לאוניברסיטת תל אביב אם הייתי עושה פסיכומטרי אבל לא רציתי
באוניברסיטה התנאים קשים יותר
ובסופו של היום מה עדיף לי ?
לסיים עם תואר וציונים גבוהים במכללה
או לסבול ולסיים עם ציון נמוך באוניברסיטה שאחר כך אני לא יתקבל לעבודה ואני לא יוכל לעשות תואר שני... |
|
|
| Sm0keMachine |
אני גם עוד לא החלטתי מה שאני רוצה ללמוד..
אבל החלטתי שאני לא הולך לעשות פסיכומטרי.. פשוט אין לי זין לזה..
נסיתי פעם אחת והלך לי על הפנים (כי גם לא היה לי זמן ללמוד)...
אז האפשרות היחידה שיש לי זה מכללה כנראה...או אוניברסיטה פתוחה... |
|
|
| Meltdown |
| אני מתחיל את השנה השנייה בלימודי תקשורת, במכללת רמת גן, ייחנק האדם, שהחליט שמבוא לסוצילוגיה הוא חלק מהקורסים שחובה ללמוד אותם כדי לקבל את התואר הזה |
|
|
| TTman |
כל הכבוד להם אנשים.. ובהצלחה לכל אחד בתחומו ולימודיו..
אני עשיתי יג יד במכללה לפני הצבא, למדתי חשמל ואלקטרוניקה. יש לי תואר של הנדסאי. עכשיו אני בצבא בתפקיד מבצעי שקשור למה שלמדתי, נשאר לי עוד שנה וחצי ואז קבע של שנה וחצי, אז ככה שנשאר לי שלוש שנים.
ואחרי הצבא אני מתכוון ללכת ללמוד באוניברסיטה, מקווה מאוד ללמוד בבן גוריון את המקצוע הנדסת חשמל ואלקטרוניקה..
אבל עד אז הרבה דברים יכולים להשתנות..
ושוב, בהצלחה לכולם |
|
|
| sabi10 |
ממשיך לימודי כלכלה במכללת עמק יזרעאל
WhoooooooooooP :D |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by m0sh
השאלה היא למה אתה לא רוצה מכללה?
אם זה כי אתה לא מסוגל לעמוד בזה מבחינה כלכלית אז אני מבין אותך
אבל היום זה לא משנה כל כך
תראה אני מתחיל תואר קשה מאד
מכללה זה תנאים הרבה יותר טובים
יכול להיות שהייתי יכול להתקבל לאוניברסיטת תל אביב אם הייתי עושה פסיכומטרי אבל לא רציתי
באוניברסיטה התנאים קשים יותר
ובסופו של היום מה עדיף לי ?
לסיים עם תואר וציונים גבוהים במכללה
או לסבול ולסיים עם ציון נמוך באוניברסיטה שאחר כך אני לא יתקבל לעבודה ואני לא יוכל לעשות תואר שני... |
90 אחוז ממקומות העבודה לא יסתכלו לך על גליון הציונים
אני יכול להגיד לך משהו אחד שהוא בדוק
במקצועות הנדסה, תמיד יעדיפו לקבל אחד שסיים אוניברסיטה מאשר אחד שסיים מכללה, וזה ממש לא משנה להם כמה כל אחד קיבל בשדות אלקטרומגנטיים 2
אם מישהו יכול ללכת לאונ' (עם קצת השקעה נוסת) שלא יחשוב פעמיים
TTMAN:
איפה אתה משרת? ולמה אתה בכלל רוצה להישאר קבע:conf: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
TTMAN:
איפה אתה משרת? ולמה אתה בכלל רוצה להישאר קבע:conf: |
אני משרת בחיל התקשוב והבסיס שלי (בור) נמצא בצריפין...
כן כן גם בצריפין יש בור
:D
למה אני רוצה להמשיך קבע??
זה כי..
א' אני חייב כי חתמתי לפני הצבא בגלל שדחיתי את השירות
ב' בגלל שיש אצלנו תנאים טובים לאנשי קבע וגם בגלל שזה כסף טוב , בגלל שאני עתודאי.
ג' בגלל שצריפין זה חמש דקות הליכה מהבית שלי ועוד אני מגיע עם רכב, אז למה לא לעשות שנה וחצי שכונה ולקבל על זה כסף?? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by TTman
אני משרת בחיל התקשוב והבסיס שלי (בור) נמצא בצריפין...
כן כן גם בצריפין יש בור
:D
למה אני רוצה להמשיך קבע??
זה כי..
א' אני חייב כי חתמתי לפני הצבא בגלל שדחיתי את השירות
ב' בגלל שיש אצלנו תנאים טובים לאנשי קבע וגם בגלל שזה כסף טוב , בגלל שאני עתודאי.
ג' בגלל שצריפין זה חמש דקות הליכה מהבית שלי ועוד אני מגיע עם רכב, אז למה לא לעשות שנה וחצי שכונה ולקבל על זה כסף?? |
אתה באבנט כחול או משהו?
והיום אתה כבר ממש לא חייב להישאר, אע"פ שחתמת - זה רק עניין פרוצדורלי |
|
|
| yahel222 |
מוש - לא יודע אם מה שאתה לומד זה גם ככה
אבל משפטים למשל
אם יבוא בוגר אוניברסיטה ויתמודד על משרה עם בוגר מכללה
גם אם זו מכללה מצוינת כמו המרכז הבינתחומי שהיא כיום נחשבת להכי טובה
בוגר האוניברסיטה יהיה בעדיפות
וזה בדוק
גם אמי עו"ד וגם גיסי
וככה זה אצלם במשרד
אצל גיסי בכלל לא מסתכלים על בוגרי מכללות |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אתה באבנט כחול או משהו?
והיום אתה כבר ממש לא חייב להישאר, אע"פ שחתמת - זה רק עניין פרוצדורלי |
הממממ, אבנט כחול זה של חיל האויר.. וברוך השם שאני לא בחיל האויר.
אני בחיל התקשוב, ונכון שאני לא חייב להישאר למרות שאני חתום.. אבל מה אני ממש לא אהיה נגד 7000 ש"ח בחודש ולא לעשות כלום
:D |
|
|
| Flotser |
אני מתחיל שנה שלישית (ואחרונה) במדעי מחשב באונ' תל-אביב
שיהיה לך המון בהצלחה דותן!
:crazy: |
|
|
|
|