|
אוניברסיטה
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
בצער רב, או שלא
לא יודע
אני מכריז על פתיחת שנת הלימודים האקדמית ביום א' הקרוב
אני אישית מתחיל ללמוד משפטים וכלכלה באונ' ת"א
והיום היה לי מפגש ראשון הכנה - וכבר קיבלתי שיעורים !!
למרות שטכנית עוד לא התחילה השנה !!!!!!!!1
יש פה עוד שמתחילים/ממשיכים תואר ?? |
|
|
| omergunr |
| אה יצא מגניב.. יום ראשון יש להורים שלי ולי פגישה עם הנהלת בית ספר .. אולי אני חוזר לבית ספר :tongue3 |
|
|
| epsilon1 |
בהצלחה לכל מי שמתחיל ללמוד
אני עדיין במירוץ אחרי פסיכומטרי רביעי :D
רפואה FTW!:whip: |
|
|
| m0sh |
אני מתחיל תואר במדעי המחשב במכללת נתניה.
שיהיה לך בהצלחה
אחותי אגב שנה שלישית בכלכלה בת"א |
|
|
| markfeldman |
בהצלחה חביבי !
אני לומד שנה שלישית כלכלה ומדע המדינה בפתוחה.
אחלה מקצוע בחרת ! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by epsilon1
בהצלחה לכל מי שמתחיל ללמוד
אני עדיין במירוץ אחרי פסיכומטרי רביעי :D
רפואה FTW!:whip: |
עד לפני חצי שנה בערך התלבטתי בין רפואה למה שבחרתי
בסוף ירדתי מרפואה
לא החלום שלי - ויותר מדי השקעה
יש לי בגרות 108 ופסיכו 720
ב"ש נפלתי בראיון
כל השאר לא התקרבתי... |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by yahel222
עד לפני חצי שנה בערך התלבטתי בין רפואה למה שבחרתי
בסוף ירדתי מרפואה
לא החלום שלי - ויותר מדי השקעה
יש לי בגרות 108 ופסיכו 720
ב"ש נפלתי בראיון
כל השאר לא התקרבתי... |
אני רוצה רפואת שיניים בכלל (יש לי שריטה כן)
בגרות 113 ופסיכומטרי 711...
לא מספיק :\
לצערי סגרו את הפקולטה בת"א ככה שנשארה רק אחת והויא בירושלים, יש 70 ומשו מקומות אז הסף קפץ לשמיים:(
בב"ש הכי קשה להתקבל מבחינת ראיונות |
|
|
| Glenn-Holmes |
עם 91 בגרויות ו650 פסיכומטרי אני נמצא בבעיה מסוימת ....
פלוס לא יודע מה אני רוצה ללמוד |
|
|
| DjChook |
בתור ממרמניק בדימוס (חחח כמה שזה נשמע מצחיק) אין לי פאקינג מושג מה הולך להיות איתי כשאני אבריא
אז אני זורם
תכננתי לעשות פסיכו בתקופה בבית וגם זה נפל בינתיים
אולי לאפריל אני אלמד.. לא יודע
כרגע אין לי ראש להתרכז בדברים
שמי יודע אם בכלל ב 9.11 אני אחיה |
|
|
| Segev |
| בהצלחה אחי לי יש עוד כמה שנים צבא ואז עוד כמה פעמים איביזה ואז לימודים ;) |
|
|
| cluBBer |
בהצלחה לכולנו
אני מתחיל שנה ראשונה בפתוחה
כלכלה או ניהול או משולב ביניהם
(יש לי עוד זמן להחליט):conf: |
|
|
| m0sh |
אילן לאוניברסיטה זה יהיה קצת קשה ככה
אבל מכללה אתה מתקבל בלי בעיה |
|
|
|
|