return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פרוייקט : קידום מוזיקה אלקטורנית בישראל
View this Thread in Original format
omergunr
שלום לכולם;)

כמו שכולם אומרים ויודעים , המצב של המוזקיה האלקטורנית בארץ על הפנים.
אז צץ לי רעיון ואני בטוח! שעם שיתוף פעולה ועזרה הוא יצליח.
אז הרעיון לשפר את המצב הוא , לפרסם את המוזקיה פשוט ככה ליחצן אותה.
בונים דף אינרטנט (אפילו לא אתר) שמים שמה רקע על כל סיגנון מוזקיה (טכ טראנס , קלאב , פרוגרסיב וכו') ובונים סט או שתים של הדברים הכי טובים שיצאו אי פעם והכי חשוב הכי פחות ממסוחרים.
נותנים לינק לסט עם טראק ליסט והכל.. אנשים יורידו יאזינו ולמטה תיהיה אפשרות לתת תגובות (כמו באתרים של החדשות YNET\MSN וכו').
מביאים מידע על מסיבות בעולם , תמונות , ליניקים לרדיו אינרטנט , מספרי איסיקו מסנג'ר של אנשים מהפורום בשביל שעם לאנשים יש שאלות,בקשות,הערות והכו' שיהיה להם למי לפנות.
מפרסמים את זה באיסיקו , מסנג'ר , אתרים כמו לילה וכו'...
ולאט לאט תיהיה לאשנים מודעות למוזקיה הזו..

אז ככה מה אתם חושבים על הרעיון?!
לכל אחד שיש הצעת יעול לרעיון הזה יכול כתוב פה , ועם יש משהו שצריך להוסיף להוריד הכל תרשמו!!


אני מקווה מאוד ומאמין שזה יצליח!
Glenn-Holmes
אחרי בוקר שלם שעדיין לא אכלתי (אמא מרעיבה אותי עד שהקוסקוס יהיה מוכן ) קצת קשה לי לחשוב על זה בבהירות
ועדיין משאני כבר יכול להגיד שהרעיון הוא טוב הבעיה היא שאני לא מבין ולא יודע אם יש אפשרות בכלל ליצור דף שכזה
משמבין בנושא אולי יוכל מאוד לעזור לפתח תרעיון הזה שהוא די מקורי ומעניין למען האמת
yaman
באמת רעיון מצוין.....

אני מקווה שזה אכן ייצא לפועל וזה יעשה גלים
Dj Alex (ISR)
YEAH RIGHT.....
זה כמו להסביר לאנשים בארץ שעופר ניסים לא מספר אחד בעולם..
עזבו.. זה ראש בקיר, אין טעם.. אבדה תקוותי, אין פה סצנה.
מי ששומע עופר ניסים שישמע בכיפשלו כנל לגבי שאר המסחרה שמסתובבת פה.
פרשתי להולנד.

בכל אופן יפה שאתה מנסה ליזום משהו, אבל בלי עזרה גדולה יותר, פרסום גדול יותר אין לך סיכוי.

עריכה: בעצם נתני לזה מחשבה, אתה מדבר על פורטל, כן זה אפשרי אם נעשה שם "קיל מסחרה" ולא נדבר על עופר וכל השיט הזה, זה גם יכול להיות תוסף לטרד שהופנה לאילן ודיברנו שם על קידום הסצנה בארץ.
TTman
רעיון טוב מאוד

אפשר אפילו שגיל ידבר עם חברים שלו מהאתר "לילה" ושהם יפרסמו שם את הלינקים, או את הפרטים על המוזיקה וכל מיני דברים כאלה..
DJ__BoN
אני חושב שזה רעיון טוב מאוד! צריך לעשות משהו בקשר למצב המתדרדר בארץ...
אני גם יכול לעזור בפיתוח של האתר הזה.
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אחרי בוקר שלם שעדיין לא אכלתי (אמא מרעיבה אותי עד שהקוסקוס יהיה מוכן ) קצת קשה לי לחשוב על זה בבהירות
ועדיין משאני כבר יכול להגיד שהרעיון הוא טוב הבעיה היא שאני לא מבין ולא יודע אם יש אפשרות בכלל ליצור דף שכזה
משמבין בנושא אולי יוכל מאוד לעזור לפתח תרעיון הזה שהוא די מקורי ומעניין למען האמת


לא בעיה לעשות דף אינטרנט כזה
והתגובות זה משו שאפשר לעשות בג'אווה
אם יהיה זמן אפשר לעשות אפילו מערכת תגובות יותר רצינית

הקטע שלדעתי אנשים יראו את זה ויגידו "סט טוב שלחו לי עוד שמות של טראקים כאלה" אבל זהו..זה לא שמישהו יזכור מי היוצר של הטראק
DJ__BoN
quote:
Originally posted by Shahar
לא בעיה לעשות דף אינטרנט כזה
והתגובות זה משו שאפשר לעשות בג'אווה
אם יהיה זמן אפשר לעשות אפילו מערכת תגובות יותר רצינית

הקטע שלדעתי אנשים יראו את זה ויגידו "סט טוב שלחו לי עוד שמות של טראקים כאלה" אבל זהו..זה לא שמישהו יזכור מי היוצר של הטראק


אם תהיה שם הרבה אינפורמציה ויהיו קטעים מטראקים אנשים לדעתי כן ילכו ויורידו (או יקנו ;)) טראקים/דיסקים.
כל פעם שיוצא טראק טוב או שיש איזשהו סט טוב או שדיג'יי מפורסם בא לארץ צריך לכתוב את זה שם ואנשים ידעו.
אחרי הכל - דברים כאלה אפשר למצוא רק בTA ומי בכלל מכיר את האתר הזה בארץ?
Shahar
quote:
Originally posted by DJ__BoN
אם תהיה שם הרבה אינפורמציה ויהיו קטעים מטראקים אנשים לדעתי כן ילכו ויורידו (או יקנו ;)) טראקים/דיסקים.
כל פעם שיוצא טראק טוב או שיש איזשהו סט טוב או שדיג'יי מפורסם בא לארץ צריך לכתוב את זה שם ואנשים ידעו.
אחרי הכל - דברים כאלה אפשר למצוא רק בTA ומי בכלל מכיר את האתר הזה בארץ?


אם אנשים לא מכירים אתר כמו טראנס אדיקט הם גם לא יכירו את האתר שמדברים עליו פה

ולדעתי גם אם יורידו קטעים אנשים רק ישמעו אותך וזהו..זה לא שיראו פתאום את
sander van doorn
בא לארץ ואז ילכו לקנות כרטיסים
omergunr
:eyes:
זה לא בעיה לעשות דף כזה.. ממש לא .. השאלה היא איך המידע יוצג עם זה יוצג בצורה טובה זה ימשוך אנשים.

ופשוט מפרסמים את זה בכל חוררררר בכל פורום\איסיקו\אתרים מציפים את זההההההה...

נותנים ליניקם לתחנות רדיו שאנשים יתחילו לשמוע.. ועוד כל מיני דברים..

עכשיו זה הכל רעיון , ואני רוצה שאתם תיתנו טיפים איך לשפר ותכתבו במה אתם יכולים לעזור וכו'..

omergunr
quote:
Originally posted by Shahar
אם אנשים לא מכירים אתר כמו טראנס אדיקט הם גם לא יכירו את האתר שמדברים עליו פה

ולדעתי גם אם יורידו קטעים אנשים רק ישמעו אותך וזהו..זה לא שיראו פתאום את
sander van doorn
בא לארץ ואז ילכו לקנות כרטיסים


אנשים לא מכירי את TA
כי אנשים לא מכירים את המוזקיה שאנשים שומעים ב TA

והמטרה הכי קודם שאנשים יחשפו למוזקיה הזו.. יתחילו לשומע ולהכיר.. ואולי אמןןןןן יהיה מוזקה נורמאלית במועדנים..
§chop¥
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
YEAH RIGHT.....
זה כמו להסביר לאנשים בארץ שעופר ניסים לא מספר אחד בעולם..
עזבו.. זה ראש בקיר, אין טעם.. אבדה תקוותי, אין פה סצנה.
מי ששומע עופר ניסים שישמע בכיפשלו כנל לגבי שאר המסחרה שמסתובבת פה.
פרשתי להולנד.



לא יכלת להסביר את המצב יותר טוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement