|
What do you wanna hear at Bal En Blanc ? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Wisnia |
Sander K, Sasha and Digweed, Hernan Cattaneo, Preach, Armin...
Any of these djs would make me smile :clown: |
|
|
| Präe |
Carl Cox would be tha !! :whip:
But I doubt that's possible, too "techno" for BeB.
And give the chance to Nick Pilon to open or close the party, he has proven his talent all year long @ Aria, he deserve it. ;)
T'es capable mon stougasss |
|
|
| Marcus007 |
| quote: | Originally posted by Wisnia
Sander K, Sasha and Digweed, Hernan Cattaneo, Preach, Armin...
Any of these djs would make me smile :clown: |
Dude, fkn perfet line-up. F-l-a-w-l-e-s-s. |
|
|
| Caela |
| when is bal en blanc? |
|
|
| ninjahola |
Easter Weekend :D :D :D
And Sander, Hernan, and Lawler would be insane
and maybe....oh jeez I dunno..... SANDRA ING COLLINS PLEEEEEEZ |
|
|
| fastmp3 |
Sasha and/or Digweed
Desyn Masiello and/or Nic Fanciulli
that's all i want |
|
|
| Marcus007 |
| quote: | Originally posted by fastmp3
Sasha and/or Digweed
Desyn Masiello and/or Nic Fanciulli
that's all i want |
Hmmm nice, but I think it's a lil too 1337 for Montreal. :P |
|
|
| jouxyz |
| quote: | Originally posted by KrinKer
so you ARE confirming that Infected Mushroom will be playing @ Bal En Blanc !
KrinKer |
Infected Confirmed on their interview (on october the 9th)with INDAMIX.CA their presence at BB 2006
HERE |
|
|
| dj ugo |
| Je suis d'avis que Bal en Blanc est un évènement important, ce qui veut dire qu'il faut des artistes des grandes qualité et des artistes qui feront vendre les billets. À mon avis, bookez des artistes de renoms pour vendre les billets, et amenez un artiste de grande qualité que nous avons jamais eu à Montréal. Ex: Solar Stone, Junkie Xl ou encore Lemon 8. Je viens de nommer 3 artites qui n'ont plus à faire leurs preuves et que nous devons faire découvrir aux amateur de musique électronique de Montréal. Avec un de ces 3 noms, vous vous assurez d'avoir eu au moins un set de qualité supérieur. |
|
|
| 2deep |
| 04.16.2006 - Bal En Blanc, Montreal |
|
|
| magikb |
Preach, Sasha, Cattaneo and Masiello!!
now THAT would be amazing :happy2: |
|
|
| MonikaVanBuuren |
Is there any chance that it will be at the Bell Centre?? I really do think that its the top place for a party!
I'm really not a big fan of the Palais des Congres
:( |
|
|
|
|