|
What do you wanna hear at Bal En Blanc ? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Lopitrance |
House Room:
John Creamer & Stephan K
Satoshi Tomiie
Sander Kleinenberg
Sasha + John Digweed
Trance/Techno/Hard or Psytrance room:
Preach
Markus Schulz
Ferry Corsten
Armin van Buuren
I'd like Yahel to be added in there too, but doubt he'd fit in :( |
|
|
| magikb |
^^^ ok kiddo... I'm with ya on the Satoshi Tomiie!!!
He knows how to rock the place. :crazy: |
|
|
| jouxyz |
| quote: | Originally posted by MonikaVanBuuren
Is there any chance that it will be at the Bell Centre?? I really do think that its the top place for a party!
I'm really not a big fan of the Palais des Congres
:( |
Bal en Blanc=15 000 + capacity
Bell Center= 9 000 capacity
Both are jam packed at this amount of people |
|
|
| dj ugo |
| quote: | Originally posted by Lopitrance
House Room:
John Creamer & Stephan K
Satoshi Tomiie
Sander Kleinenberg
Sasha + John Digweed
Trance/Techno/Hard or Psytrance room:
Preach
Markus Schulz
Ferry Corsten
Armin van Buuren
I'd like Yahel to be added in there too, but doubt he'd fit in :( |
I really agree whit you For Creamer & K, i will really like to see them to close the party!! |
|
|
| Lopitrance |
| Too bad my list would cost easily 3952592523952 billion dollars. |
|
|
| Lopitrance |
Oh ya, I forgot Nick Pilon in the Trance room of course!
Ayoye, twould be a sick chance for Nick Pilon to blow the world away (Or at least 15,000 people!!!) :crazy: :crazy: |
|
|
| dj ugo |
| Comme talent montréalais je mettrais Serge Duchesne...définitivement un des meilleurs dj de cette ville. |
|
|
| fastmp3 |
| quote: | Originally posted by 2deep
04.16.2006 - Bal En Blanc, Montreal |
again :eyespop: |
|
|
| Verm |
ok la jour de ma fête
la veille de la fête à jay en plus
sauf on s'en tappe c'est pourri le BeB :wtf: |
|
|
| FunKenLouis |
| quote: | Originally posted by Verm
ok la jour de ma fête
la veille de la fête à jay en plus
sauf on s'en tappe c'est pourri le BeB :wtf: |
blasphème
ca va rocker
moi je veux que nick pilon joue...
un vrai dj trance dans la salle trance... il serait temps
avec preach pour ouvrir... et marco g dans la salle HOUSE BABY
ca serait le comble
byt the way... nick pilon is officially ARIA nightclub resident dj
:D
congrats to him for his hard work |
|
|
| Mekroon |
| quote: | Originally posted by FunKenLouis
blasphème
ca va rocker
moi je veux que nick pilon joue...
un vrai dj trance dans la salle trance... il serait temps
avec preach pour ouvrir... et marco g dans la salle HOUSE BABY
ca serait le comble
byt the way... nick pilon is officially ARIA nightclub resident dj
:D
congrats to him for his hard work |
c pas un blasphème s'il trouve le lineup pas nice |
|
|
|
|