return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Donderdag 10/11/05 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Godver stopt is met die goei feestjes. November gaat zo een dure maand worden, zeker dan nog met de auto die geleverd wordt :s:s:s:whip:
Synthesia
Dit is ook nog op die datum :P :

Opening van een nieuwe discotheek, HeavenClub in Deinze (trance, deep trance, retro, groove, happy house) met dj's: Neon, Benny, Michael Forzza, Markee


http://www.heavenclub.be/
Dark Apostle
quote:
Originally posted by mellow_head
Ahzo, mja, zo typen breezersletjes en goths ook moes get ni wete. Das verschrikkelijk irri :p


volgende keer ik nog is op de vampire kom zal ik die pokégothtjes op hun gezicht slagen met u groeten :p
Aurélie
Dit wordt nog een moeilijke keuze :nervous:
pooley
kom aurélie, kzie van hieruit dat je reverze ziet zitten !
Aurélie
Ga je mee skiën Pooley :o ?
Bertn
zeg mannekes, wat is dat precies met al die jump hype van tegenwoordig?


en wat is dat skieen juist? heeft iemand daar een videoke van?:toothless
emma
C d'A it is met Meneer Garnier :D
FUSyke
quote:
Originally posted by Bertn
en wat is dat skieen juist? heeft iemand daar een videoke van?:toothless


http://partyaddict.xszone.net/movies/Complex_02.wmv
Shadowkid
quote:
Originally posted by Bertn
zeg mannekes, wat is dat precies met al die jump hype van tegenwoordig?


en wat is dat skieen juist? heeft iemand daar een videoke van?:toothless


dit, I suppose:


Bertn
hoe belachelijk is da??????
Kaidreas
mmmmmmmmz in de asta zaterdag was het niet skieen maar was het precies meer een soort van "riverdance" :)

ma zo'n jump movekes is toch wel voor de kindertjes hoor. hakkeu is en blijft DE move :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement