|
Donderdag 10/11/05 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Godver stopt is met die goei feestjes. November gaat zo een dure maand worden, zeker dan nog met de auto die geleverd wordt :s:s:s:whip: |
|
|
| Synthesia |
Dit is ook nog op die datum :P :
Opening van een nieuwe discotheek, HeavenClub in Deinze (trance, deep trance, retro, groove, happy house) met dj's: Neon, Benny, Michael Forzza, Markee
http://www.heavenclub.be/ |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ahzo, mja, zo typen breezersletjes en goths ook moes get ni wete. Das verschrikkelijk irri :p |
volgende keer ik nog is op de vampire kom zal ik die pokégothtjes op hun gezicht slagen met u groeten :p |
|
|
| Aurélie |
| Dit wordt nog een moeilijke keuze :nervous: |
|
|
| pooley |
| kom aurélie, kzie van hieruit dat je reverze ziet zitten ! |
|
|
| Aurélie |
| Ga je mee skiën Pooley :o ? |
|
|
| Bertn |
zeg mannekes, wat is dat precies met al die jump hype van tegenwoordig?
en wat is dat skieen juist? heeft iemand daar een videoke van?:toothless |
|
|
| emma |
| C d'A it is met Meneer Garnier :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
zeg mannekes, wat is dat precies met al die jump hype van tegenwoordig?
en wat is dat skieen juist? heeft iemand daar een videoke van?:toothless |
dit, I suppose:
 |
|
|
| Bertn |
| hoe belachelijk is da?????? |
|
|
| Kaidreas |
mmmmmmmmz in de asta zaterdag was het niet skieen maar was het precies meer een soort van "riverdance" :)
ma zo'n jump movekes is toch wel voor de kindertjes hoor. hakkeu is en blijft DE move :) |
|
|
|
|