return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Donderdag 10/11/05 (pg. 3)
View this Thread in Original format
FUSyke
Ik kom net thuis en ik zie dat ik voor vanavond een vip-arrangement heb gewonnen voor 10 years Kokorico:crazy:

Voor mij en 5 vrienden:
- Afhaling met een limousine + rit naar Kokorico
- VIP behandeling in Kokorico
- Onderweg en in Kokorico gratis Eristoff
- Gratis hapjes in Kokorico
- Een Benji Katapult aan Kokorico

Dit gaat een leuk nachtje worden:D :crazy:
Bertn
ik ga gewoon een stapke doen in leuven denk ik:)
pooley
No idea yet, waarschijnlijk Illusion maar La Rocca ziet er ook goed uit...
Hydra
Ik doe ook Kokorico vanavond!!
Aurélie
Fuse voor mij ! Phiphi :crazy:
mellow_head
Ikke naar kameraad wa begaaid ligge ;p
Kaidreas
^same here, gezellig de verwelkte tulp uithangen met een tas special chocomelk
dj Elof
Ik ga eerst even Kokorico bekijken en daarna bij Reverze eens binnen springen. Ik vind dat ik alles eens moet gezien en gehoord hebben: dus ook een echt hardstyle event.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by dj Elof
Ik ga eerst even Kokorico bekijken en daarna bij Reverze eens binnen springen. Ik vind dat ik alles eens moet gezien en gehoord hebben: dus ook een echt hardstyle event.

Coone en Dark-E, echte hardstyle...

:haha:

Elof zeg op zen minst dat je dan alleen voor Luna gaat.
dj Elof
Ik wil alles eens gezien en gehoord heb. Op Tomorrowland heb ik ook welgeteld 3 minuten op de Q Dance area gestaan :haha:

We moeten allemaal wat meer open minded zijn. Ik ga eens kijken om te zien hoe de nieuwe jeugd zich amuseert en ook omdat dj Coone ondertussen een maat van mij geworden is. Ik vind hem één van de opkomende dj's van de laatste twee jaar. Hij is goed in zijn genre, dus heb ik veel respect voor zo iemand. Ook dj Ghost is een goeie kennis (onlangs nog mee naar The Return geweest). Het is zelfs dankzij Bjorn dat ik Michael Forzza met Kahana als één van de eerste op promo gekregen heb.

:happy2: trouwens, 'k heb al een ganse week geoefend om te skieën! :tongue2

Hydra
quote:
Originally posted by FUSyke
http://partyaddict.xszone.net/movies/Complex_02.wmv

oh my god...
ziet er iemand trouwens een vrouw in da filmke? :)

edit: never mind, kheb een gevonden
dj Elof
quote:
Originally posted by Hydra
oh my god...
ziet er iemand trouwens een vrouw in da filmke? :)

edit: never mind, kheb een gevonden

Maar mannekes toch, tilt daar toch zo zwaar niet aan.. toen de eerste clubs opkwamen stonden de mensen alleen te dansen. Men zei toen ook van foei, foei, want dat werd niet gedaan! Mensen dansten toch met twee? Onze (groot)ouders stonden mega verbaasd over dit nieuw fenomeen. Dan komt midden jaren 80 de break dance en later de New Beat. Mensen die robotten nabootsen of die op hun kop staan te dansen: ontucht! (of remember Elvis die op tv durfde te heupwiegen? ;) ).

Alles heeft zijn tijdsgeest. Ik vind het ook een grappig zicht om mensen te zien skieën, maar dat is eigen aan die muziekstijl. Net zoals gabbers op hardcore en op-één-steen-dansen van een New Waver.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement