return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איזה כרטיס קול לקנות?
View this Thread in Original format
YoraY
אני מרכיב עכשיו מחשב ובחלק הזה אני די תקוע ואני חושב שאני שואל תאנשים הנכונים..


קיצקץ אני רוצה כניסה\יציאת מידי
(אני לא יודע למה נועד היציאה אבל שיהיה..)

וכרטיס שמשתלב יפה ולא עושה בעיות לתוכנות כמו קיובייס וריזון


וכמובן כל הדברים הרגילים ליין אין, מקרופון...


אני לא בא להרים אולפנים..... משו ברגיל... לא יותר מ600 שקל...
DjChook
כל כרטיס קול שמגיע על לוח אם חזק מגיע היום עם איזה 8 יציאות.
אני מבטיח לך שיש גם ל MIDI.
אבל אם אתה בכל זאת רוצה להשקיע, קנה מסדרת
Audigy של Creative.... נראה לי Audigy 2 ZX זה האחרון או משהו כזה

אבל לדעתי אתה תמצא את עצמך מבזבז כסף על משהו שנחסך ברמת לוח אם
(בדיוק כמו שפעם היו קונים כרטיסי רשת.. מודמים.... וכו')
YoraY
אמרו לי שלכל הלוחות של אסוס אין כניסת מידי .......




נראה מה אינטל שווים...


למרות שמצאתי לוח של אסוס משו סוס...




חן אחי אני לא מוצא לוח אם שמכריז על עצמו כ תומך במידי.. :|







אני צריך לוח - תומך ב
DDR2
800 MHZ
לפנטיום 4
ו... כפי שהמלצת עם כניסת מידי...




אני חם חם חם על
http://uk.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=31&model=177&modelmenu=1

אבל אני רוצה גם כניסת מידי... :|
DjChook
כניסת מידי זה עוד בננה קטנה זה כלום
זה לא הגיוני מה שאתה אומר
YoraY
טוב ..... יש שם 6 ערוצים ... נקווה שאחד זה מידי למרות שאני לא מאמין...
DjChook
תשמע, לא כזה מסובך לברר .. זו הייתה דעתי, לא חוות דעת מקצועית
coby
אתה יכול לחבר מידי דרך הכניסה של הג'ויסטיק הרגילה זה רק מפצל קטן..
אין לוח שאין לו את הכניסה הזאת



לגבי כרטיס קול, אם אתה רוצה משהו שיעבוד לך טוב ליצירה אתה צריך משהו עם לייטנסי נמוך..

אני קניתי
m audio audiophill

ב 1000 שקל..
YoraY
קובי תבא טוב..


מה זה בדיוק הלייטנסי הזה.. ראיתי את זה בהגדרות של הקיו בייס וידעתי ועכשיו אני יודע עוד יותר שזה משמעותי..




ו.. בכל מה שקשור למיכשור חיצוני אני כרגע מעוניין רק במקלדת שתעבוד יפה מול המחשב. זאת אומרת שלא יהיו לה בעיות כמו דיליי כזה .. לדוגמא שאני לוחץ על תו והוא מתקבל במחשב אחרי איזה חצי שניה...
epsilon1
quote:
Originally posted by YoraY
קובי תבא טוב..


מה זה בדיוק הלייטנסי הזה.. ראיתי את זה בהגדרות של הקיו בייס וידעתי ועכשיו אני יודע עוד יותר שזה משמעותי..




ו.. בכל מה שקשור למיכשור חיצוני אני כרגע מעוניין רק במקלדת שתעבוד יפה מול המחשב. זאת אומרת שלא יהיו לה בעיות כמו דיליי כזה .. לדוגמא שאני לוחץ על תו והוא מתקבל במחשב אחרי איזה חצי שניה...
הלייטנסי זה הדילאיי..זה זמן העיבוד של האות
כמו שלמשל במשחקי רשת יש פינג שנמדד במילי שניות, זה בדיוק הלייטנסי
YoraY
quote:
Originally posted by coby
אתה יכול לחבר מידי דרך הכניסה של הג'ויסטיק הרגילה זה רק מפצל קטן..







אז הכניסה הזאת - של הג'ויסטיק - קשורה לכרטיס קול?

coby
quote:
Originally posted by YoraY
אז הכניסה הזאת - של הג'ויסטיק - קשורה לכרטיס קול?


לא יש אותה בלוח אם..

אבל בכרטיס של אמ אודיו יש אותה גם
YoraY
ואיך הלייטנסי מהחיבור הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement