return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
lekkerste style
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
gooi er weer ff een polletje tegenaan
Optimus
ok
Teknikol
makkie, hardstyle:p
Cosmic Guy
Hardstyle, om te dansen.
Voor de rest vind ik alles goed, behalve TECHNO:whip: :whip:

Siesta, je sig, lol:D
Optimus
wie is Yoji Bohimenka?
mido
pcies!! HARDSTYLE IS MY STYLE!!! :):):)

tjek:

Optimus
HAPPY HARDCORE!
Dr. Kuipers
Hardstyle :gsmile:
DJ_Massive
pfff stelletje boeren hier zeg!

nee geintje ;) :rolleyes:


/me digt progressive trance cq techtrance a la oliver lieb, blaat weet ik hoe je dat noemt, en symfonische trens:rolleyes::toocool:
...

en progressive house, en breaks, en techno, en ... en..en...


alles behalve hardstyle eigelijk;)




Gegroet,

Kleine Banaan
Optimus
quote:
Originally posted by DJ_Massive
Gegroet,

Kleine Banaan


je bedoelt beertje:D

basd
Persoonlijk vind ik Kinderen voor Kinderen erg sterk.
Rinus
Ook de sinterklaas liedjes dit jaar zijn weer erg sterk (loop voor de gein eens door de AH, en je hoort de ene remix na de andere).

Lekkere stylen zijn Trance, hardstyle en uitteraarddd Techno.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement