|
lekkerste style
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| gooi er weer ff een polletje tegenaan |
|
|
| Teknikol |
| makkie, hardstyle:p |
|
|
| Cosmic Guy |
Hardstyle, om te dansen.
Voor de rest vind ik alles goed, behalve TECHNO:whip: :whip:
Siesta, je sig, lol:D |
|
|
| Optimus |
| wie is Yoji Bohimenka? |
|
|
| mido |
pcies!! HARDSTYLE IS MY STYLE!!! :):):)
tjek:
 |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Hardstyle :gsmile: |
|
|
| DJ_Massive |
pfff stelletje boeren hier zeg!
nee geintje ;) :rolleyes:
/me digt progressive trance cq techtrance a la oliver lieb, blaat weet ik hoe je dat noemt, en symfonische trens:rolleyes::toocool:
...
en progressive house, en breaks, en techno, en ... en..en...
alles behalve hardstyle eigelijk;)
Gegroet,
Kleine Banaan |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
Gegroet,
Kleine Banaan |
je bedoelt beertje:D |
|
|
| basd |
| Persoonlijk vind ik Kinderen voor Kinderen erg sterk. |
|
|
| Rinus |
Ook de sinterklaas liedjes dit jaar zijn weer erg sterk (loop voor de gein eens door de AH, en je hoort de ene remix na de andere).
Lekkere stylen zijn Trance, hardstyle en uitteraarddd Techno. |
|
|
|
|