return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
JP & New waves Nederwiedewiedewiet Grow and Information Topic (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Optyfen met die troep, het is drugs klaar uit. Moeten er nog meer gezinnen kapot gaan erdoor en mensen levens geruineerd worden erdoor..? En maar blijven beweren dat zo af en toe een blowtje geen kwaad kan, tuurlijk kan het geen kwaad, lijkt alleen maar zo :rolleyes:


mr kort door de bocht....
Er zijn zeer zeker mensen bij wie het blowen de overhand heeft genomen in hun dagelijks leven maar er zijn genoeg mensen die wel weten wat ze doen.

Tim neem je wiet anders ff mee de 19e ken wel wat kenners die het willen uitproberen :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec

Tim neem je wiet anders ff mee de 19e ken wel wat kenners die het willen uitproberen :D


Het zal rond die datu,m wel helemaal droog zijn. Ik zal wat voor jullie meenemen. :p Kunnen ze het proeven, ben namelijk best benieuwd :p
jp
Voor vragen over coke, ghb, xtc, heroine, lsd, speed en ketamine mag je ook bij mij wezen :D
eieregooie
Sjongejonge wat een kinderachtige reactie... Ik heb zelf vroeger ook als een ketter geblowd en op een dag was ik t zat... Nergens geen last van hoor, geen ontwenningsverschijnselen ofzo... Niks... En die hasten die zich wel helemaal suf blowen en de hele dag in de shop zitten doen geen vlieg kwaad. T zijn die opgefokte jongeren die 't stoer vinden om te blowen die soms problemen veroorzaken... Maar dat heeft dan weer niks met blowen te maken.
Chicane
Die zogenaamde brave jongeren hebben geld nodig en bij hun slaan regelmatig de stoppen door. Mijn reactie is misschien wel even kansloos als sommige replies. Niks kort door de bocht, pure waarheid. Optyfen met die trop, het meurt vreselijk en de jeugd wordt er niet bepaald vrolijker en vriendelijker op.
jp
Een tevreden roker is geen onruststoker. Maar afgezien van af en toe voor het slapen gaan hoeft het van mij niet zo
ZZandirt
ik blow!!! al jaren!! (maar niet begonnen vòòr mijn 20e) vrijwel dagelijks! er is niets beter dan om een uur of 7/8 uit je stressbaan thuiskomen en even relaxen met een jointje.
nou kan dat natuurlijk ook door bijvoorbeeld te gaan hardlopen, of (zoals jp) je ballen te scheren, of gewoon een biertje te drinken. ieder zijn meug.
grappig is wel om te zien dat iedereen er een mening over heeft, maar niemand nou echt de voor en nadelen op een rijtje weet te zetten (apathisme, maar ook pijnverdrijvend) het is een moeilijk verhaal. ik ben politiek (vanwege de positie van nederland in de eu/wereld) tegen legalisering. heel simpel: onze liberale positie wordt ons door een aantal landen niet in dank afgenomen. als je gaat liberaliseren lig je eruit bij meer dan de helft van onze "bondgenoten" dat merk je niet op de korte termijn (5 jaar) maar zij die wat verder kijken dan hun pik lang is, zien wel wat ik bedoel....
Maar gezien de werking en bijverschijnselen (het slechtste aan een joint is de tabak en het papier, en het heele kleine beetje CO(1/2) en NOx (etc) van de verbranding van de wiet/hash) zou ik niet weten waarom je zou moeten verbieden. roken van stinksigaren is tenslotte ook niet verboden. om nog maar te zwijgen van al die wolken deodorant 'smorgens in de trein... (daar heb je pas echt last van!!!!!). dus behalve onwetendheid is er niet zoveel aan de hand met cannabis.

ieder zijn ding. de ene drinkt, de ander snuift, de derde sport en de vierde scheert zijn ballen. ik denk dat het beleid in nederland niet gewijzigd moet worden, behalve dan een paar administratieve details. (als je bijvoorbeeld verplicht om met pin te betalen, dan kan je meteen bijhouden wie hoeveel koopt en daarop als overheid (en evt hulpverlening) actie kan ondernemen indien noodzakelijk. de kleine hindernisjes als: wet op de privacy, zijn hier niet aan de orde, aangezien het hier officieel een delict (of wat de term dan ook is)betreft. (wettelijk mag je nog steeds geen wiet kopen, namelijk) daarmee hou je ook meteen de wiettouristen buiten de deur.... chirac ook weer blij.
ZZandirt
quote:
Originally posted by Chicane
Die zogenaamde brave jongeren hebben geld nodig en bij hun slaan regelmatig de stoppen door. Mijn reactie is misschien wel even kansloos als sommige replies. Niks kort door de bocht, pure waarheid. Optyfen met die trop, het meurt vreselijk en de jeugd wordt er niet bepaald vrolijker en vriendelijker op.


vind jij ook dat alcohol verboden moet worden...???? kort door de bocht?? echt wel!!

hoeveel geweld komt er wel niet voor uit alcohol?? (en andere "drugs" als amfetamine en het roken van coke) (snuiven maakt je niet per definitie aggressief).

ik vind dit echt een boutreactie... niet gehinderd door enige kennis een hoop ongein spuien en dan nog verbaasd als anderen een afwijkende mening hebben.

(FTR ik ben tegen gebruik onder jongeren van onder de 18, van het hangen in coffeeshops wordt je niet echt wijzer. maar die hangen ook in kroegen of op pleintjes, niet alle randgroepjongeren roken wiet hoor. sterker nog: de minderheid.)
Chicane
Appels, peren. Deze draad gaat over drugs. Wat jij boven doet is suggereren. Beetje typisch Balkenende reply. Mijn mening is over drugs, ik vind dat drugs moet optyfen. Klaar. Wat jij vind, is helemaal jouw keuze en mening, daar becritiseer ik totaal niks aan.
ZZandirt
ik denk inderdaad dat JP het met me eens zal zijn (ten dele).. maar ik suggereer niets.. ik ratel alleen maar een eind weg...

en je zou je eens moeten afvragen waarom balkie PM is en chickie niet

(ben overigens geen balkie aanhanger.... maar ik moet anderen het in zijn positie nog maar beter zien doen..)

en vwb "deze draad gaat over drugs"

sorrysorrysorrysorry dan heb ik nw's eerste post heeeeeelemaal verkeerd begrepen...

lezen krenG!!:whip: :whip: :whip: :whip:

ZZandirt
(heb net mijn eigen post nog maar eens gelezen:)

ik geef een mening en onderbouw die.. suggesties kwam ik niet tegen.
(volgens het boekje.....)
Chicane
quote:
Originally posted by ZZandirt
vind jij ook dat alcohol verboden moet worden...????


sug·ge·re·ren (ov.ww.)
1 de suggestie doen, voorstellen => opperen
2 (een denkbeeld, wens, voornemen, indruk) in de geest doen ontstaan => de indruk /wekken/geven/ dat..., de suggestie wekken dat...

Drugs = slecht, tot zover was je het eens met mij geloof ik? Alcohol = verslavand, drugs = verslavend. Verslavand = Drugs + Alcohol. Drugs = Slect, dus Alcohol == Slecht? Ben het er mee eens dat Alcohol ook slecht is ja, maar dat is weer voer voor een ander topic :) Ik ben braaf en drink en rook niet, nooit gerookt, 10 biertjes en 5 pisangs verorberd in m'n hele leven, vind het spul niet te zuipen sorry, komt er ook nog eens die Beertender aan.. verslaving begint al steeds makkelijker te worden :) Maar ander dat is een ander topic, laten we het spannend houden en in de Drugstopic blijven. Oftewel Drugs = slecht, Drugs moet weg :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement