|
JP & New waves Nederwiedewiedewiet Grow and Information Topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
a. ik zeg nergens dat drugs slecht zijn (noch goed overigens)
b. ik leg de vergelijking tussen de ene en de andere drug. meer niet. (om om jouw waanzinnige uitspraken in een ander daglicht te plaatsen)
c. verslaving is een ander (vaak mentaal) probleem, wat ik niet genoemd heb. waar je dat dan opeens vandaan haalt???*
en last but not least:
punt DEEE: bedankt!! maar ik weet wat suggereren betekent.
*vraagt zichzelf momenteel af hoe waarom het toch zo moeilijk moet zijn om een denigrende stilte in letterjes om te zetten....* |
|
|
| New Wave |
Alles is slecht voor je. Als je het maar met mate gebruikt.
te veel drugs is niet goed, te veel brood is niet goed, te veel friet is niet goed, te veel koffie is niet goed enzenzenz.
Niet zeiken dus. Ik wil hier positieve reacties in mijn thread:whip: |
|
|
| ZZandirt |
ik zeik niet....!!
nieuwweef lief...kusje??
is dat positief genoeg??
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik zeik niet....!!
nieuwweef lief...kusje??
is dat positief genoeg??
:haha: :haha: :haha: |
krijg ik ook een likje? :p |
|
|
| Chicane |
Bij dat googlesyndication ad gebeuren (als je niet ingelogt bent zie je advertenties tussen de posts in) stond ook Center Parks vermeld, maar die Claudia Melchers werd toch naar Greendal gebracht, dus wat heeft Center Parks met drugs te maken hmmmm...............................
BTW: Deze tread sucks :p is er eindelijk wat te rellen moet er weer positief gerelt worden. :nervous: |
|
|
| ZZandirt |
dit is mijn 500e post :D
op naar de 5000! |
|
|
| jp |
XTC heeft bij veel mensen zeer positieve effecten gehad. Bij verlegen tot zelfs getraumatiseerde personen heeft het geholpen om weer een beetje te kunnen functioneren. Drugs zijn niet alleen slecht, er is alleen een verschil tussen ervan genieten en het misbruiken.
Wiet helpt tegen MS en zorgt bij kankerpatienten dat pijn en misselijkheid verdwijnen. Er is maar een kleine groep die zich de hele dag suf blowt.
En wat betreft drugs in het algemeen: de dancescene had nooit zo groot geworden als er geen drugs gebruikt werden. |
|
|
| franzelare |
ik zal eens kijken of ik nog wat foto's kan vinden en anders maak ik wel eens wat als ik weer wat aan heb staan.
ik haal >100 gram per plant met de huidige opstelling en het is ook nog rete sterk :D |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by jp
En wat betreft drugs in het algemeen: de dancescene had nooit zo groot geworden als er geen drugs gebruikt werden. |
Je zou het ook andersom uit kunnen leggen natuurlijk. Zonder de dancescene zouden veel mensen nooit met (hard)drugs in aanraking zijn gekomen denk ik.:D |
|
|
| ZZandirt |
en nog beter:
wat zouden die mensen dan gedaan hebben 's weekends.....?? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
en nog beter:
wat zouden die mensen dan gedaan hebben 's weekends.....?? |
Zuipen uit verveling |