return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Regi Penxten (pg. 2)
View this Thread in Original format
Push2005
Regi ... GODDAMN ... GA NAAR EEN ORTHODONTIST en doe jezelf en de kijkers een plezier.
Toni_D2
Kan iemand aub een foto posten van Push2005 zodat we zijn mond kunnen snoeren?


Afgaan op uiterlijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


Armin van Buuren ziet er uit als een janet, maar blijkbaar vind je dat beter.
Dark Apostle
Johan Gielen en Yoji Biomehanika zijn ook alles behalve de schoonste der vinylwrijvers, om nog te zwijgen over DJ Jean
domineesje
kwestie van muziek is hem toch beter he ;-)
xxx
Dark Apostle
quote:
Originally posted by domineesje
kwestie van muziek is hem toch beter he ;-)
xxx


DJ Jean? O_o
Tiger777
quote:
Originally posted by Toni_D2
Afgaan op uiterlijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ja, daar hedde e punt, mijn hond ziet er ook niet uit en toch maakt hij betere muziek..

Toni, ge weet ni wage begonnen zijt... Regi staat hier garant voor bashing..
Remember:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777



HAIL to the king baby \o\o\o\o\o\o
pooley
damn, karnak-x !!!
*bom*
Push2005
Kvraag me af hoe Regi zou reageren als hij dit allemaal leest... Misschien wat voorzichter zijn nu we weten dat hij hier ook eens browste :D
Tiger777
hmm, ja, stel u voor dattet hem allemaal zo kwaad maakt dat hij ons allemaal in een van zijn liedjes verwerkt :nervous: T3h horror!:nervous:

Xilver
De kerel heeft vroeger inderdaad heel sterke platen gemaakt. La Vache blijf ik nog altijd super vinden. Maar zijne muziek van nu en de laatste jaren is wel enorm diarree-opwekkend.
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005






muahahaha, ik ken iemand met hetzelfde vestje. dat wordt lachen:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement