|
Regi Penxten (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Regi ... GODDAMN ... GA NAAR EEN ORTHODONTIST en doe jezelf en de kijkers een plezier. |
|
|
| Toni_D2 |
Kan iemand aub een foto posten van Push2005 zodat we zijn mond kunnen snoeren?
Afgaan op uiterlijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Armin van Buuren ziet er uit als een janet, maar blijkbaar vind je dat beter. |
|
|
| Dark Apostle |
| Johan Gielen en Yoji Biomehanika zijn ook alles behalve de schoonste der vinylwrijvers, om nog te zwijgen over DJ Jean |
|
|
| domineesje |
kwestie van muziek is hem toch beter he ;-)
xxx |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by domineesje
kwestie van muziek is hem toch beter he ;-)
xxx |
DJ Jean? O_o |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Afgaan op uiterlijk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ja, daar hedde e punt, mijn hond ziet er ook niet uit en toch maakt hij betere muziek..
Toni, ge weet ni wage begonnen zijt... Regi staat hier garant voor bashing..
Remember:
 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
|
HAIL to the king baby \o\o\o\o\o\o |
|
|
| pooley |
damn, karnak-x !!!
*bom* |
|
|
| Push2005 |
| Kvraag me af hoe Regi zou reageren als hij dit allemaal leest... Misschien wat voorzichter zijn nu we weten dat hij hier ook eens browste :D |
|
|
| Tiger777 |
| hmm, ja, stel u voor dattet hem allemaal zo kwaad maakt dat hij ons allemaal in een van zijn liedjes verwerkt :nervous: T3h horror!:nervous: |
|
|
| Xilver |
| De kerel heeft vroeger inderdaad heel sterke platen gemaakt. La Vache blijf ik nog altijd super vinden. Maar zijne muziek van nu en de laatste jaren is wel enorm diarree-opwekkend. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
muahahaha, ik ken iemand met hetzelfde vestje. dat wordt lachen:D |
|
|
|
|