|
Naar wat luisteren we nu? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Gewoon hallucinant dat op 1 dag tijd opeens een paar users die we weken of maanden niet meer gezien hebben terugkomen én volle bak beginnen posten. :)
But carry on :o |
|
|
| Xilver |
| Kvind het raar da de woordjes "Zillion", "Frank Verstraeten" en "Fou69" nog niet zijn gevallen. Of heeft de mens geen tijd tegenwoordig om zich met partiekes bezig te houden :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Theeft nog lang geduurd deze keer :stongue: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kvind het raar da de woordjes "Zillion", "Frank Verstraeten" en "Fou69" nog niet zijn gevallen. Of heeft de mens geen tijd tegenwoordig om zich met partiekes bezig te houden :p | tsssssssssss :whip: denk je nu echt dat ik me met andere dingens niet bezig hou... flauw van u, moet altijd een stupid doen he, das nu mijn mening :disbelief |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Theeft nog lang geduurd deze keer :stongue: |
idd get a life zou ik wel durven zeggen! |
|
|
| Xilver |
| Oh, wacht maar tot vanavond, als de andere anciens is komen piepen :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gewoon hallucinant dat op 1 dag tijd opeens een paar users die we weken of maanden niet meer gezien hebben terugkomen én volle bak beginnen posten. :)
But carry on :o |
ja zal toeval zijn he, want ik ken er geen één van... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Toeval bestaat niet... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Oh, wacht maar tot vanavond, als de andere anciens is komen piepen :D |
altijd dezelfde he... echt flauw!
en btw, nog steeds geen antwoord had Jasperovitsj, scroll maar ne keer ;-) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Girly? |
Lol, da trekt aan zeker :stongue: |
|
|
|
|