|
Naar wat luisteren we nu?
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
Dogzilla - Your Eyes (Original Mix)
toch een lekkere plaat, zelf om op te swingen :tongue3 |
|
|
| domineesje |
wat ik nu merk is dat topic right now eigenlijk al zo'n topic is...
sorry :nervous: |
|
|
| diddi |
idd... lekker nummer...
luister nu naar de stilte :d
Domineesje is in vorm precies ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
wat ik nu merk is dat topic right now eigenlijk al zo'n topic is...
sorry :nervous: |
idd :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
idd... lekker nummer...
luister nu naar de stilte :d
Domineesje is in vorm precies ;) |
altijd al geweest ze, maar om redens wou ik hier effe wegblijven ;) |
|
|
| diddi |
| Wat betekent die "hottime" trouwens in je avatar? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Wat betekent die "hottime" trouwens in je avatar? |
das zo'n schermpje dat vroeger in een of andere megadancing stond... en toen werd het verry hot (degelijk de temperatuur, niet iets anders) om daarna bij een kippevelplaat de temperatuur weer goed naar beneden te doen zakken ;-)
was een megagevoel!
hoop dat uitleg u volstaat?
xxx |
|
|
| diddi |
| heb werkelijk alles begrepen :p ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
heb werkelijk alles begrepen :p ;) |
:) :gsmile: |
|
|
| IgnazZio |
| Gebt chance dat ge een meisje zijt ;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hallucinant | niet weer beginnen he, is nu zinnig wat ik zeg of niet??
:conf: |
|
|
|
|