|
[23-12-2005] Awakenings - Now&Wow, Rotterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Hummmm das niet slecht. Voor de rest zeggen de namen (op Racnmad en Voorn na) me niets :p |
wellicht dat we deze kunnen frequenteren, ouwe...
xie dat de jonkies het een beetje laten afweten....
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
ZA 24-12-2005 Madhouse - Westzaan [trance] Lexion
MA 26-12-2005 Armada Xmas Night - Amsterdam [trance] Armada
Ik ben bang dat het te druk wordt die week. En Rotterdam... tja het is geen Westergas. Jean opgeven? Never :stongue: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou Tin, denk dat het een no-no wordt gezien alle afhakers nu al.
Tenzij Bastiaan, Josta en Bassie nog meegaan!
Want anders laat dan maar, ik doe ook nog eens een poging om de 'oude garde' weer eens van hun luie reet af te krijgen :p |
, heb namelijk al:
| quote: | Bedankt voor je bestelling bij Ticketbox. De betaling van de door jou bestelde kaarten is zojuist bevestigd door de betalingsinstantie Bibit.
Onderstaand tref je ter referentie een korte samenvatting aan van de door jou ingevulde reservering.
Evenement: Awakenings 23 dec. Graansilo R'dam, Maassilo, Rotterdam (206), 23-12-2005 22:00 (568698)
Vak: R
Aantal Standaard prijs: 1
Stukprijs Standaard prijs: 25,00
TicketBox fee : 1,50
Subtotaal: 26,50
Totaal: 26,50 |
gedaan...:nervous: |
|
|
| ZZandirt |
watje...:toothless
ben nog nooit in die silo geweest... (behalve dat er bouwkundig en bureaucratisch gezeik was:D)
wel benieuwd... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
hey hey i'm still alive and kicking alweer 20 feestjes achter de rug dit jaar :rolleyes: en dan woon ik nog niet eens in de randstad...eerst maar een baan zoeken voordat ik daar ga wonen want dat gaat me echt teveel geld kosten dan. |
Rustig Harmen, heb het zo niet over jou :)
Ik zie jou vaker op een feestje hoor :D
Leek me gewoon gezellig met zijn allen.
Oh en Opti, ik geloof gewoon dat je mij gigantisch zit te naaien op de een of andere manier , dat je totaal GEEN kaartje hebt :D Eerst zien, dan geloven. En als je hem nu al gekocht hebt, ben je ook wel vroeg hoor.....want niemand verder zei nog dat hij/zij ging. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Rustig Harmen, heb het zo niet over jou :)
want niemand verder zei nog dat hij/zij ging. |
behalve u.... en wie gaat er nou niet?? psies....
over naaien gesproken...:D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
behalve u.... en wie gaat er nou niet?? psies....
over naaien gesproken...:D:D:D |
Kerel, wie ben je en waar bemoei je je mee? :rolleyes:
Verder ga ik er ook maar niet op in.
Maar Tin: ik wil wel! Heb jij het mailadres van Josta nog, en neem jij effe contact met Bastiaan op? Bel ik Bassie en zorg ik dat hij een kaartje koopt. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kerel, wie ben je en waar bemoei je je mee? :rolleyes:
Verder ga ik er ook maar niet op in.
|
misschien moet je eens wat beter lezen....???
(of het beter onthouden.......) :whip:
geeft antwoord op al uw vragen...
en waar ik me mee bemoei is het volgende:
jij doet precies datgene wat Djeebee (edit: in de progthread endedit)als argument gaf: als er al eens iemand iets interessants post, dan wordt hem meteen gevraagd dat ergens anders te doen... niet zo raar natuurlijk dat het hier soms uitgestorven lijkt..
niet zo netjes vind ik..... (imho dan, dus!)
voorts lijkt mij dit een openbaar forum, dus als iemand eens een keer een kar trekt, en vervolgens zelf af (dreigt te) haakt (haken), kan ie natuurlijk zo'n opmerking verwachten... nothing personal...(voordat je weer in de gordijnen zit...) |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Rustig Harmen, heb het zo niet over jou :)
Ik zie jou vaker op een feestje hoor :D
Leek me gewoon gezellig met zijn allen.
Oh en Opti, ik geloof gewoon dat je mij gigantisch zit te naaien op de een of andere manier , dat je totaal GEEN kaartje hebt :D Eerst zien, dan geloven. En als je hem nu al gekocht hebt, ben je ook wel vroeg hoor.....want niemand verder zei nog dat hij/zij ging. |
Dat zou echt een slechte grap zijn:D Maar zonder dollen, ik heb echt een kaartje, heb hem vorige week binnen gekregen... |
|
|
| Opti |
* Bastiaan moet draaien
* Josta gaat onder voorbehoud mee
* ik ga ook
Bram? |
|
|
| New Wave |
| UINDELIJK! TECHNO HAS TAKEN OVER WHOEEHAA. :p |
|
|
| Miss Proximus |
Ja onder voorbehoud. Jammer dat ik niet gelijk 100 % JA kan zeggen, maar het is gewoon zo gelopen dat tegenwoordig de prioriteiten elders liggen. Maar gelukkig gaat het financieel alweer een stuk beter, dus dat is dan alweer een minder belangrijke reden tegenwoordig! :)
Heb gisteren trouwens gelukkig nog 1 kaartje kunnen verkopen voor de deur vand e gashouder. Was ook neit zo rouwig dat ik er neit heen ging, want het type volk date r allemaal voorbijkwam......jeetje ik mis vroeger echt hahahaha. Daarom is het ook zo belangrijk om met een leuke groep te gaan!!
En Bram...t Paard houden we ook in optie hoor!!!
Groetjes! (F) |
|
|
|
|