|
[23-12-2005] Awakenings - Now&Wow, Rotterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| Ik ben d'r bij :) Ik ben vooral erg benieuwd naar de Wighnomy Brothers :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
* Bastiaan moet draaien
* Josta gaat onder voorbehoud mee
* ik ga ook
Bram? |
Dan sla ik over, als er al een vriendin van je meegaat. Sorry, maar heb geen zin om 5e wiel aan de wagen te zijn als er verder niemand meegaat.
Dan 10-11 februari proberen een keer MET ZIJN ALLEN?
Overigens is dat bij mij onder voorbehoud omdat 9e Anke jarig is en de 11e haar moeder :whip:
| quote: | Originally posted by New Wave
UINDELIJK! TECHNO HAS TAKEN OVER WHOEEHAA. :p |
Kusje voor Tim :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Das weer jammer... |
Tsja sorry, was ook graag gegaan, maar ga niet met zijn 3en als jij met een vriendin gaat. Ligt niet aan jou, maar ik ken het altijd wel met zo'n '5de wiel aan de wagen constructie':) |
|
|
| Opti |
| Tis een vriendin... niet mijn liefje... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Tis een vriendin... niet mijn liefje... |
Dan nog, sorry. Het plan was om met zijn ALLEN te gaan. En daar ging ik ook voor. Dat jij meteen je kaartje kocht zonder dat iemand verder zei dat hij meeging kan ik niets aan doen, hoe rot ik dat ook voor je vindt. Ik was ook graag gegaan, maar ik ga niet alleen met zo'n select gezelschap. Ik ga liever met zijn allen, zoals ik al 100x probeer te regelen (maar soms ook niet kan omdat ik zelf te snel reageer en ik zelf niet eens kan :toothless ).
Maar ik hou nog wel van je hoor :D
En wie is je liefje? :D |
|
|
| Chicane |
| Rachmad, Secret Cinema, Dimi Angelis! Erg aangename lijntje omhoog. :cool: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dan nog, sorry. Het plan was om met zijn ALLEN te gaan. En daar ging ik ook voor. Dat jij meteen je kaartje kocht zonder dat iemand verder zei dat hij meeging kan ik niets aan doen, hoe rot ik dat ook voor je vindt. Ik was ook graag gegaan, maar ik ga niet alleen met zo'n select gezelschap. Ik ga liever met zijn allen, zoals ik al 100x probeer te regelen (maar soms ook niet kan omdat ik zelf te snel reageer en ik zelf niet eens kan :toothless ).
Maar ik hou nog wel van je hoor :D
En wie is je liefje? :D |
Ah, zo erg is het niet... wilde sowieso wel gaan, ongeacht of er wel of geen TA's zouden gaan. Was alleen wel leuk geweest om met z'n allen te gaan. Dus nu ga ik wel met haar alleen:disbelief |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Opti
Dus nu ga ik wel met haar alleen:disbelief |
over een poosje nog maar eens vragen wie zijn liefje is....:D |
|
|
| Opti |
| Ga nu zelfs met alleen 4 meiden:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Opti
Ga nu zelfs met alleen 4 meiden:D |
Nu ga ik weer mee :p |
|
|
| ambs |
heeeeeeeeeelllll misschien dat ik er ook bij ben
*crosses fingers* |
|
|
|
|