return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
INNERCITY REPORTTTT! (by me! d0h) :)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Zow dat was best ff stampen man!

En de rest volgt natuurlijk als ik geslapen heb... :eyes:
New Wave
maken we toevallig weer allebei een tread aan op hetzelfde moment......leuk hoor.......
The Groove
Innercity was weer wat we er van konden verwachten: LARGE AND IN CHARGE!

Met Marco V in mijn ogen DE MAN van de avond! Vond Picotto wat tegen vallen en daarom zal hij het BIJ MIJ het met een derde plek moeten doen en Sven Vath de 2de!! Ben nog heel even in de techno zaal geweest en daar was het weer stampen geblazen.

Marco V draaide TE GEKKE platen zoals DAMN NOA - HOME (WIE HEEFT DEZE VOOR MIJ??!?! :D ), Simulated (beide rmxen) en natuurlijk DERBISS!!!! Beetje irritant was wel die platen-speler die niet mee wilde werken ofzo.

Anyway.

Tijd voor bed

Groeten!
John
heh ik heb mijn verhaaltje in der andere thread staan =)
maar ik wil hier dan gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te vragen hoe die plaat heet die marco v draaide met de madonna sample van "life is a mystery, nananana enz"
hele relaxe plaat :)
mzzzzzls
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by The Groove
Marco V draaide TE GEKKE platen zoals DAMN NOA - HOME (WIE HEEFT DEZE VOOR MIJ??!?! :D ), en natuurlijk DERBISS!!!!

Damn Noa komt voorlopig nog niet uit.

Derb - Derb (derbiss) is echt de meest vette plaat. Hijs al bij 3/4 jaar oud. Maar sinds Marco m weer draait is ie weer helemaal terug :D
TranceFool
Ik heb gehoord dat die V.Ision remix na Home nooit gaat uitkomen, net als de V.Ision remix van Cygnus X - Positron :(

Verder wil ik meer verhalen zien ...:)
Valhalla
Lol mijn eerste post hier.
Vond het een geweldig feest. Ik vond Sven Vath minder draaien, had beter verwacht. Marco V was inderdaad de BOM ! Mauro Picotto draaide wel redelijk, veel lekkere stamp muziek. Laatste uur van Xpress was ook zeer goed, jammer dat er wat dingen mis gingen.

PS : Sorry voor telegraaf stijl maar ben pas net thuis, maar wilde mijn mening over dit super feest graag verspreiden :D )
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Valhalla

http://valhalla.faithweb.com/valhalla.jpg

Je moet ff van de < ----> [ maken, dan doet je sig het wel

Vette sig BTW en welkom :D
Valhalla
THX !
LOL ben niet echt wakker meer lol. :eyes:
Flippe
quote:
Originally posted by Valhalla
THX !
LOL ben niet echt wakker meer lol. :eyes:

da komt vanzelf wel weer een keer . mischien

magrec
ZOW ben net wakker.....dat was me het feestje wel..
x-press 2 1e uur vaag en experimenteel...

james holden man van de avond..
marco v...trok ik niet...te veel mensuh ;) hehehe...
anthony pappa zwaar goed
lucien foort HARD...
per....heb betere sets gehoord.

minpuntjes:
het niet gebruiken van een gang terwijl dat in het begin nog wel kon maar opeens 20 minuten omlopen ofzo :(

pluspunt:
in de earth zaal kijken naar jackass :D

meeting:
geslaagd
grote afwezige miss P met haar spandoek :D
Little Theseus
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK WIL LIVESETS GDVRDGDVR!!
Khad van tevoren 5gigabytes op mn harde schijf vrijgemaakt, en mn stereo aangesloten op de computer zodat ik de hele nacht door kon opnemen terwijl ik er gewoon was, BEN IK M VERGETEN AAN TE ZETTEN!
Maarja, pech gehad, dat wordt weer downloaden dus :)

Ok, ik ga ff lekker uitgebreid reporten:
In het begin rijdend naar de RAI met de auto 2x een bijna ongeluk gehad omdat het zo ontiegelijk glad was, dat was echt niet relaxed.
Ik had (voor degenen die dat niet wisten) een shirt aan met allemaal cd's erop. Bij het fouilleren riep mn maat tegen die gast die me fouilleerde dat ik met die cd's alles ging opnemen; en hoe dom het ook klinkt, die gozer ging daarop mn hele shirt onderzoeken, hij moest er zelf voor en achter onder kijken!
IIG eindelijk binnen, dus wij via een weg waarbij de trap naar boven wat smal was (wat waarschijnlijk ook de reden was dat ie later werd afgesloten) op naar de main. Ik ging ff pissen, kom ik Remy-d al tegen!
Nou goed blaas leeg en dansen maar weer op Benny Rodriquez, sta ik lekker, komt er in eens zo'n camera boven op mn lip, en die bleek MIJ gewoon al een tijdje staan filmen. Nou ja ok goed als jullie dat willen dans ik wel even, maar na een minuut ging dat ook vervelen!
Camera eindelijk opgerot en nog wat mensen die opmerkingen maakten over hoe ik eruit zag weer lekker uit mn dak, komen er 2 BEST wel mooi uitziende ID&T meiden, die vroegen of ik op de foto mocht (zeg dan maar is nee!) Dus ik op de foto en feesten maar weer.

Toen ff een rondje gelopen door het hele complex, beetje de boel verkennen enz, wreed gestampt in de Techno!
Onderweg kwam ik Basvh ookal tegen; huh ken ik jou? :p Ja ik spreek altijd tranceaddict aan :)

Toen weer terug in de Main (xpress2 was al begonnen) waren Magrec en TimeportE ook weer van de partij;)

Toen ff naar de garage maar dat viel nogal tegen omdat van beide kanten stromen mensen langsliepen omdat de weg van en naar de main erlangsliep.

Anywayz nadat ik nog in allerlei zalen goed had gefeest was het tijd voor de meeting,
Dus ik loop rustig die gang door vanaf de main naar onze meetingpoint, word ik daar aangesproken door (dat wist ik van zn beschrijving) Partyhardy:
*Heej alles goed? Ik ben onderweg naar een meeting, van tranceaddict.
-O ja joh? Alles goed Partyhardy?
*WOOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTT !!!
haha dat was echt wel toevallig

Bij de meeting kwam ik Blighty al vrij snel tegen en dankzij de mobiele telefonie wist High-NRG het ook te vinden

Anywayz toen het toch wel te laat leek om nog een spandoek met tranceaddict te zien of nog meer mensen te meeten hadden we de foto gemaakt en ging ik weer verder feesten.

Wat ik toen allemaal heb meegemaakt was minder relaxed, het was dat moment superdruk, die ene gang was net afgesloten en bij marco V had ik ook niet echt veel ruimte om te dansen ofzo. Technozaal was rond dat uur al helemaal niet te bereiken en toen we er eindelijk waren was er nergens ruimte voor, dus waren we daar ook weggevlucht.
Alsof dat nog niet genoeg was werd ik ook (kleine schatting) 60 keer aangesproken op mn shirt, soms spottelijk maar gelukkig ook mensen die gewoon tof zeggen dat het er gaaf uitziet. Beter dan andere mensen die ik tegenkwam die probeerde door keihard door mn haar te wrijven de glowsticks die erin zaten eruit te halen of mensen die snel een cd proberen mee te nemen door er keihard aan te rukken (so die zitten goed vast!!!). Gelukkig vond ik snel een rustigere plek (stampuhh! springnichtuhh!!!)
Mauro Picotto draaide ook super, wat een sfeer, wat een geluid (veel beter dan vorig jaar)

IIG, voldaan van alweer een goed feest loop ik naar de uitgang en krijg daar nog even zo'n ID&T magazine in mn handen geduwd:
*ID&T magazine alsjeblieft
-THX
*Leuke outfit!
-DankjeweeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhEEEEE!! BELLIE!

Wist ik ook meteen waarom hij er niet was op de meeting (Techno@ddict;))

Toen lekker met de auto naar huis, in bed geploft en ik ben nu een uur wakker geloof ik.

quote:
Your message is 4350 characters long

Wie gaat mij overtreffen? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement