return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Innercity meeting groot succes
View this Thread in Original format
New Wave
JAJAJA, ik ben net thuis en ik wil iedereen graag bedanken voor het leuke uurtje meeten, vooral M5 wil ik bedanken, ennuh verder was de techno zaal wel lachuh............LEUK JONGENS!! FOTO KOMT MORGEN ONLINE!!!!!!!
HiGH_NrG
Waar waren jullie dan man...wij om 00.30 bij de sjill out....

maar geen new_wave en |m5| man...brrr :)
John
ik heb de meeting gvd gemist....30 rondjes door de chill out gelopen...60 keer op de plek met de pijl geweest........maar ik kon echt niemand vinden/herkennen =/
was der trouwens nog een spandoekje?:D
naja ik hoop dat ik et niet mis op TE 16 feb.

ik wil trouwens ff kwijt dat ik x-press 2 echt 3 keer ruk vind...gelukkig maakte marco v alles goed (maar waarom die nou 4 keer de muziek helemaal stopte weet ik niet). mauro picotto was ook zeer vet en sven väth is helaas een beetje langs me heen gegaan hehe. het was wel rot dat je vanuit de main naar de techno dat hele klere end rond moest lopen :D
ik vond et echt een supervet feest :) :)

mijn enige echte kritiek gaat uit naar de NS...zet gvd extra treinen in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en verder wil ik degene die aan de noodrem heeft getrokken in de internationale trein vanaf schiphol even hartelijk bedanken...want na ruim 20 minuten bleek dat die trein verrot was en niet meer verder kon rijden. kon ik mooi ff ontbijten op schiphol :) :) :)
oke dat wasset en tot trance energy :)
mzzzzls en weltruste
Ron Thijssen
Ik kon er helaas niet bij zijn, maar kom wel 16 februari bij Trance Energy...
Valhalla
quote:
Originally posted by John

mijn enige echte kritiek gaat uit naar de NS...zet gvd extra treinen in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en verder wil ik degene die aan de noodrem heeft getrokken in de internationale trein vanaf schiphol even hartelijk bedanken...want na ruim 20 minuten bleek dat die trein verrot was en niet meer verder kon rijden. kon ik mooi ff ontbijten op schiphol :) :) :)
oke dat wasset en tot trance energy :)
mzzzzls en weltruste [/B]


Hm... NS had er 4 uur voor nodig om me in A'Dam te krijgen, terwijl je er met een normale rit zo'n 2 uur nodig hebt.
Applausje voor de geweldige NS !
basvh
jah de meeting was echt gaaf, alleen waar was proximus??? ik wist dat vrouwen altijd laat waren maar zoooo laat?? maar het is leuk om de gezichten naast al de nicks te zien.

ik hoop dat de fotos gelukt zijn
kolkiewolkie
Dat het geluid wegviel: draaitafel(s) o.i.d. waren kaput.... werd onder de set van picotto (klonk op de radio best relaxed trouwens, lekker stevig, as usual) op ID&T radio nog ff melding van gemaakt. Verder vonnik het verslag van 3FM beetje heel erg rommelig. tjongejonge, dat ging echt van hal naar hal, dan weer 10 minuten daar, dan 10 minuten hier, bijna niet te volgen wie er nou op welke momenten draaiden.

maar zo te horen was het wel een tamelijk vet feest (niet anders verwacht trouwens), volgende meeting bennik erook weer.

groeten kolkiewolkie
Robvef
De meeting was echt heel gaaf en hoewel we er een paar miste was het toch nog een redelijk grote groep. Hieronder een paar foto's







Jongens een prettig Oud & Nieuw en tot volgend jaar.

Greetz
magrec
HUH NEW wave waar waren jullie dan...?
en met hoeveel? of heb ik iets gemist...zal vast wel....
Little Theseus
WOEHA ik ben ook weer wakker!!!:)
Ik heb op de meeting gezien:

Magrec
Blighty
Robvef
Basvh
High-NRG
Partyhardy (wat een toeval!!)
Rudy
Jukx
TimeportE
Yarnie

Sorry voor degenen die ik ben vergeten want dit zijn ze niet eens allemaal d8 ik.

magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
WOEHA ik ben ook weer wakker!!!:)
Ik heb op de meeting gezien:

Magrec
Blighty
Robvef
Basvh
High-NRG
Partyhardy (wat een toeval!!)
Rudy
Jukx
TimeportE
Yarnie

Sorry voor degenen die ik ben vergeten want dit zijn ze niet eens allemaal d8 ik.


ey man yarnie die heb ik niet gezien...of alweer vergeten..vaag...
M5
haha ja...:)

Zoals al eerder vermeld alleen Tim tegengekomen in de Chill out :) half uurtje rondjes gelopen , maar echt verder helemaal niemand tegen gekomen daaro :(

Later gelukkig nog wel Miss P & Bellie gezien :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement