|
Livesets Innercity? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.
|
WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Jesse
WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!! |
Zelfde moment, zelfde vraag...hahaha
Greetz Muppet |
|
|
| Jesse |
| stond er ook al van te kijken :) |
|
|
| mafiasven |
| zeer irri had net iemand via icq die ze aan het downloaden was.. maar was private ftp dus hij wilde t niet doorgeven |
|
|
| John |
ik download nu marco v =)
misschien als et mag van mn website host dat ik em online gooi...170mb is toch vrij veel =) mocht et mogen dan duurt et nog lang want dat uppen met 14k schiet niet op en tegen die tijd hebben jullie et zelf al gevonden of istie op AG =) |
|
|
| watchout |
Iedereen verteld wel leuk dat ze de sets aan het downloaden zijn, maar geen van alle vertellen vanaf waar.. :(
Ik ben best bereid die sets op internet te zetten als iemand me verteld waar.. 170MB is nix vergeleken 700MB.. Nog geen 10 uurtjes werk met mijn 6kb/s upload.. hehe
Als iemand bereidt is de link te geven naar Marco V, stuur me dan een mail op [email protected] en ik beloof hem diezelfde dag nog te uppen.. ;)
greetz ---watchout--- |
|
|
| StereoPrincess |
| can you dudes repeat the info in English. Are there going to be live sets?? |
|
|
| watchout |
Eerste sets al te vinden op AG.. Weet niet of deze 1 liedje zijn of de volledige set.. Ik blijf zoeken.. :P
greetz ---watchout--- |
|
|
| Ding Chavez |
Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF
En nog redelijk snel ook.
GreetZ, DC |
|
|
| Boss |
| heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s ! |
|
|
| Robvef |
He Boss, waar dan op RMF, want ik kan ze daar niet vinden.
Dus als je zo aardig zou willen zijn, mij dat te vertellen, ben ik je eeuwig dankbaar :D :D |
|
|
| Haze |
| quote: | Originally posted by Boss
heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s ! |
Ik kan ze ook niet vinden op RMF ?! |
|
|
|
|