return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Livesets Innercity? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jesse
quote:
Originally posted by raoel
Ik ben die van Marco V en Svan Vath aan het downen.


WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!
Muppet
quote:
Originally posted by Jesse


WAAR DAN???!?!?!?!?
Das het hele nut van de thread, dat iedereen ze kan downloaden!!



Zelfde moment, zelfde vraag...hahaha


Greetz Muppet
Jesse
stond er ook al van te kijken :)
mafiasven
zeer irri had net iemand via icq die ze aan het downloaden was.. maar was private ftp dus hij wilde t niet doorgeven
John
ik download nu marco v =)
misschien als et mag van mn website host dat ik em online gooi...170mb is toch vrij veel =) mocht et mogen dan duurt et nog lang want dat uppen met 14k schiet niet op en tegen die tijd hebben jullie et zelf al gevonden of istie op AG =)
watchout
Iedereen verteld wel leuk dat ze de sets aan het downloaden zijn, maar geen van alle vertellen vanaf waar.. :(

Ik ben best bereid die sets op internet te zetten als iemand me verteld waar.. 170MB is nix vergeleken 700MB.. Nog geen 10 uurtjes werk met mijn 6kb/s upload.. hehe

Als iemand bereidt is de link te geven naar Marco V, stuur me dan een mail op [email protected] en ik beloof hem diezelfde dag nog te uppen.. ;)

greetz ---watchout---
StereoPrincess
can you dudes repeat the info in English. Are there going to be live sets??
watchout
Eerste sets al te vinden op AG.. Weet niet of deze 1 liedje zijn of de volledige set.. Ik blijf zoeken.. :P

greetz ---watchout---
Ding Chavez
Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF
En nog redelijk snel ook.

GreetZ, DC
Boss
heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !

Robvef
He Boss, waar dan op RMF, want ik kan ze daar niet vinden.
Dus als je zo aardig zou willen zijn, mij dat te vertellen, ben ik je eeuwig dankbaar :D :D
Haze
quote:
Originally posted by Boss
heerlijk..... RMF...... marco en sven.... beide met 40 kb/s !


Ik kan ze ook niet vinden op RMF ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement