|
Livesets Innercity? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| mafiasven |
| quote: | Originally posted by YojiBiomehanika
Ik heb interessssssseeeeeeee!!!! IEMAND AUB zeg waaaaaaarrrrrrrr... pleaase
http://131.155.152.252/Set/
deze is al geblokkeerd kijk maar... vet kut wie doet dat nou..... |
zal we gejatte ftp zijn dan zouk t er ook afgooien idd |
|
|
| YojiBiomehanika |
| ej mafiasven als je ze nog n X upload naar n FTP ofz laat et ff weten dan ok? |
|
|
| Thommie |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Kweet dat het hier nogal gevoelig ligt maarreeee.... RMF
En nog redelijk snel ook.
GreetZ, DC |
Haha...lol. Weet ik dat ook weer dat het gevoelig ligt :D :rolleyes: |
|
|
| Uniq |
Eindelijk mag ik mij ook gaan mengen in het forum.
En ik moet gelijk die persoon die ze heeft geupload even zeer hartelijk danken. Grandioos ...... Alleen misschien 1 domme vraag wat is dat sfv bestandje wat erbij zit. Is dat een cue file of zo ????
Uniq |
|
|
| Thommie |
| sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte...doh :p |
|
|
| YojiBiomehanika |
kunnen jullie nog downloaden dan????? bij mij zegt ie dat de files niet meer bestaan en als ik naar die page ga staat er 'get lost'
of zit de server dan vol ofzo? |
|
|
| Uniq |
Thanks Thommie.
Gisteravond gedownload toen werkte het perfect. Nu hebben ze ze weggehaald volgens mij.
Uniq |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Thommie
sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte...doh :p |
sfv:
Dit bestand up je al eerste op een zogenaamde Site (Supersnelle FTP met member logins van verschillende Release Groepen)
Dit bestand laat die FTP weten dat er een of meerdere bestanden aankomen dus dattie de weg vrij moet maken daarvoor
nfo:
Info File over van alles van de rip (MP3, ISO, Video, enz)
In de nfo staan meestal oa de volgende dingen:
Ripper, Supplier, Datum van de Rip, Label of Productie Maatschappie, Grootte/Lengte van de Rip, Encoder, Release Info (Tracklist enzo), Greetings (Groetjes van de Ripper(s)), Contact Info (Hoe je de groep (bijv. BMI, SND, Fairlight, TGX ) die de Rip gereleased heeft kan contacten). Deze kan je openen dmv Notepad.
m3u:
Dit is een playlist van nummers (voor Winamp)
cue:
Een bestand dat ervoor laat zorgen dat je brander weet wanneer ie een marker (oftewel een nieuw nummer) moet laten beginnen.
GReeTZ |
|
|
| NiTro |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
sfv:
Dit bestand up je al eerste op een zogenaamde Site (Supersnelle FTP met member logins van verschillende Release Groepen)
Dit bestand laat die FTP weten dat er een of meerdere bestanden aankomen dus dattie de weg vrij moet maken daarvoor
|
Ik d8 dat het ook dit was:
| quote: |
sfv file is een filecheck file..kun je zien of je de complete set hebt tot op de byte
|
Mbv winsfv kun je het dan toch checken? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by NiTro
Ik d8 dat het ook dit was:
Mbv winsfv kun je het dan toch checken? |
Tuurlijk ken het het daarmee checken, maar daar is het in eerste instantie niet voor gemaakt. |
|
|
| watchout |
"De weg vrij moet maken daarvoor" Yeah right..
greetz ---watchout--- |
|
|
| DJ-Koen |
Ik heb nu de set van Mauro in 96 KB/s. Weet iemand of er ook een betere bitrate van deze set is? Ik geloof dat de set van Sven Väth (die ik nu aan het downloaden ben) ook 96 KB/s is. Is alleen Marco V is een goede bitrate?
Thanks!
Koen |
|
|
|
|