return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: [1] 2 
Hi everybody!
View this Thread in Original format
Lytchix
I'd like to know if, among you, someone has photos of parties with DJ Tiësto and/or Paul van Dyk @ Sona!! :)

FASTDJMP3 wrote me a nice review (thanks man! ;) ) and I just miss a few photos to illustrate FASTDJ's work! :D Contact me if it's the case.

Thanks in advance for your help!
:cool:
Shito
Little precision for those who don't know us: these pics would be used as illustrations for our coming website! Really need them so plz help us!
;)
FASTDJMP3
i'll do my best to find them , just give me some time please :D
Lytchix
Thanks FASTDJMP3! I know we can rely on you! :)
FASTDJMP3
some pics as promised :

these ones are for Tiesto @ Sona and they are taken from www.ravemontreal.com
Lytchix
Nice but I can't use them without their agreement...
Lytchix
Bon j'arrête l'anglais là!! ;)
A ce que je vois, ce sont des photos personnels qui n'ont pas été faites par le site lui-même... Donc a priori, ça devrait pas poser problème, si? :conf:
Shito
On a besoin du mail du propriétaire des photos, celui qui les a prêtées a ce site. Pour lui dder l'autorisation de nous en servir également, ce qui n'est pas forcément évident...
Lytchix
Arf! Ca risque d'être un peu lourd... Faudrait que le site nous serve de relais jusqu'au mec qui leur a envoyé! Mouaip à débattre!
FASTDJMP3
normalement le gars qui a posté les photos a son email sur le site , non ? :conf:

sinon j'ai pleins d'autres photos d'armin qui sont cette fois ci d'excellente qualité

Lytchix
Je suis preneur! :D
Et si tu peux en avoir de PvD et Max (le chat!! ;) )
Arf je craque!! :D
FASTDJMP3
haha pas de Max Graham desolé , PvD peut etre si t'es chanceux et si je retrouve ces putains de photos qui sont quelque part dans ma maison

donne moi un petit peu de temps pour les photos d'Armin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement