|
Kjente DJer til Norge
|
View this Thread in Original format
| dbb |
Kommer Sasha, Digweed osv. eller Ulrich Schnauss/M83 til å fremføre her i Norge (Bergen/Oslo) i nærmeste tid?
Jeg hater musikken som spilles på Bergensklubbene. For å si det mildt. |
|
|
| moore |
| Er dårlig med det for tiden.. |
|
|
| Trancenorway |
Ville ikkje Chess - Vollevik'en ha tips til artister som han kunne få til Bergen då? ... tips han!!!:happy2:
Slit sjølv med og finne ein uteplass i Bergen med god musikk ja... |
|
|
| DJ AL-X |
Hørte rykter om at sasha kommer til oslo via Gustozo & Tribaltrax, men ingen grunn til å stå naken i vindu og vifte med underbuksa enda, for dette er som sagt bare rykter jeg har hørt av naboen til hunden til frisøren til eksen til .... osv
Men ryktene går :) |
|
|
| euphoria_ibiza |
hva med å dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen ;)
husker han på slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene :D
spilte mye på mars ..churb osv .. |
|
|
| Paxian |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
hva med å dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen ;)
husker han på slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene :D
spilte mye på mars ..churb osv .. |
Høres ut som en god ide. |
|
|
| Kimito |
2006 kommer til å bli et bedre år for sure.
:) |
|
|
| Sand Leaper |
Ikke for å være pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 å gjøre?
Ellers blir det vel med ryktene så langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi får et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her på jevnlig basis. |
|
|
| dbb |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Ikke for å være pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 å gjøre?
Ellers blir det vel med ryktene så langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi får et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her på jevnlig basis. |
De har touret sammen. |
|
|
| Soeder |
Jeg har hatt det veldig morro i år med Tiesto, Cosmic Gate, Rank 1, Menno etc. Men det er vel alltid rom for forbedringer!
Skulle gjerne sett Marcel Woods, Marco V eller Jesselyn (gikk glipp av det :mad: ) her i 2006 |
|
|
| djmushi |
| Airbase skal spille her i Trondheim i en eller annen idrettshall langt utenfor sentrum :haha: :haha: Ler meg ihjel ass... Trance er død, og har vært død i mange år. Takk for alt trance ga meg, men på tide å gå videre (noe jeg har gjort for lenge siden). Minimal & Electrohouse er framtida! |
|
|
| DJ AL-X |
| quote: | | Originally posted by djmushi Minimal & Electrohouse er framtida! |
Kunne ikke vært mer enig ;) |
|
|
|
|