return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Kjente DJer til Norge
View this Thread in Original format
dbb
Kommer Sasha, Digweed osv. eller Ulrich Schnauss/M83 til å fremføre her i Norge (Bergen/Oslo) i nærmeste tid?

Jeg hater musikken som spilles på Bergensklubbene. For å si det mildt.
moore
Er dårlig med det for tiden..
Trancenorway
Ville ikkje Chess - Vollevik'en ha tips til artister som han kunne få til Bergen då? ... tips han!!!:happy2:

Slit sjølv med og finne ein uteplass i Bergen med god musikk ja...
DJ AL-X
Hørte rykter om at sasha kommer til oslo via Gustozo & Tribaltrax, men ingen grunn til å stå naken i vindu og vifte med underbuksa enda, for dette er som sagt bare rykter jeg har hørt av naboen til hunden til frisøren til eksen til .... osv

Men ryktene går :)
euphoria_ibiza
hva med å dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen ;)

husker han på slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene :D

spilte mye på mars ..churb osv ..
Paxian
quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
hva med å dra inn misja helsloot ..inn i varmen..igjen ;)

husker han på slutten av 90-tallet [2000] en konge bak spakene :D

spilte mye på mars ..churb osv ..


Høres ut som en god ide.
Kimito
2006 kommer til å bli et bedre år for sure.
:)
Sand Leaper
Ikke for å være pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 å gjøre?

Ellers blir det vel med ryktene så langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi får et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her på jevnlig basis.
dbb
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Ikke for å være pirkete, men Ulrich Schnauss har da vitterlig ingenting med M83 å gjøre?

Ellers blir det vel med ryktene så langt, ja. Personlig syns jeg det er viktigere at vi får et mer variert lydbilde i utelivet enn at bigshot DJs spiller her på jevnlig basis.


De har touret sammen.
Soeder
Jeg har hatt det veldig morro i år med Tiesto, Cosmic Gate, Rank 1, Menno etc. Men det er vel alltid rom for forbedringer!
Skulle gjerne sett Marcel Woods, Marco V eller Jesselyn (gikk glipp av det :mad: ) her i 2006

djmushi
Airbase skal spille her i Trondheim i en eller annen idrettshall langt utenfor sentrum :haha: :haha: Ler meg ihjel ass... Trance er død, og har vært død i mange år. Takk for alt trance ga meg, men på tide å gå videre (noe jeg har gjort for lenge siden). Minimal & Electrohouse er framtida!
DJ AL-X
quote:
Originally posted by djmushi Minimal & Electrohouse er framtida!


Kunne ikke vært mer enig ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement