|
Nieuw label (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
| STORR, Torry Bones, Toras Datt, Tor Porcell, Manu Kentor, M.I.T.O.R., Ernestor vs Bastian en Alex T.O.R.P.H. hebben ook net getekend, lees ik net op www.tor-retordings.com :eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| Van DJ Tortio, Toryi Biomehanika, Fluttor en DJ Tor Project week ik ook dat ze nog een label zoeken. |
|
|
| Kaidreas |
nice work kevin, didn't see it comming :D
Oztor can zeker en vast niet vergeten.
and now a new comic book:Astorix en obelix |
|
|
| Bertn |
| ik heb vernomen dat da boy torry naast een platendeal heeft gegrepen. spijtig! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Danger Hardtor Team heeft anders wel intersse in een deal... |
|
|
| Estuera |
Mijn naam is Jonas Stor en ik heb ook wel interresse in dat label. waar moeten de demo's heen? Ik heb nl wel een leuke track voor je liggen 'castormara' ...
:D :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Mijn naam is Jonas Stor en ik heb ook wel interresse in dat label. waar moeten de demo's heen? Ik heb nl wel een leuke track voor je liggen 'castormara' ...
:D :D |
Haha :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
LOL @ heel dienen affaire hier.
Jonas Stor, omg, ik kan nie meer :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
In uw sig hebt ge anders ook wel potentiële artiesten staan ;)
Yves Deruytor bijvoorbeeld :o |
|
|
| eieregooie |
lol
Storm heeft wellicht ook wel interesse ;)
BeTA Thread Of The Year nominatie trouwens :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Estuera
Mijn naam is Jonas Stor en ik heb ook wel interresse in dat label. waar moeten de demo's heen? Ik heb nl wel een leuke track voor je liggen 'castormara' ...
:D :D |
LMAO :haha: |
|
|
| Pheatus |
:haha: :haha: idd Thread of The Year!
Kheb opgevangen dat ene Regi Penxtor graag wat plaatjes zou uitbrengen onder jouw label :p Enige kans tot samenwerking? :toothless |
|
|
|
|